Çözüldü Server Taraflı Efsun Botu Slota Sürükleme Hatası

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

kadirkado123

Üye
Üye
Mesaj
76
Çözümler
5
Beğeni
8
Puan
89
Ticaret Puanı
0
Server Taraflı Efsun Botunu yükledim fakat slota sürükleyine item envanterden de kayboluyor birde oyun çöküyor. Buga giriyor bildiğiniz. Hatta bir tane npc ortadan kalkmış. Syserr boş. GameType.h, lenght.h ve player>item tablosuna da sırayla ekledim.


navicat.png

Lenght.h:
enum EWindows
{
    RESERVED_WINDOW,
    INVENTORY,
    EQUIPMENT,
    SAFEBOX,
    MALL,
    DRAGON_SOUL_INVENTORY,
    BELT_INVENTORY,
#ifdef ENABLE_SWITCHBOT
    SWITCHBOT,
#endif
#ifdef ENABLE_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
    SKILL_BOOK_INVENTORY,
    UPGRADE_ITEMS_INVENTORY,
    STONE_INVENTORY,
    BOX_INVENTORY,
    EFSUN_INVENTORY,
    CICEK_INVENTORY,
#endif
    GROUND
};

GameType.h:
enum EWindows
{
    RESERVED_WINDOW,
    INVENTORY,                // 기본 인벤토리. (45칸 짜리가 2페이지 존재 = 90칸)
    EQUIPMENT,
    SAFEBOX,
    MALL,
    DRAGON_SOUL_INVENTORY,
    BELT_INVENTORY,            // NOTE: W2.1 버전에 새로 추가되는 벨트 슬롯 아이템이 제공하는 벨트 인벤토리
#ifdef ENABLE_SWITCHBOT
    SWITCHBOT,
#endif
#ifdef WJ_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
    SKILL_BOOK_INVENTORY,
    UPGRADE_ITEMS_INVENTORY,
    STONE_INVENTORY,
    BOX_INVENTORY,
    EFSUN_INVENTORY,
    CICEK_INVENTORY,
#endif
    GROUND,                    // NOTE: 2013년 2월5일 현재까지 unused.. 왜 있는거지???
    WINDOW_TYPE_MAX,
};
 
Çözüm
Razuning v5 Altyapı Filesi kullanıyorum. Define ekli değildi, ekledim yine aynı sorun devam ediyor.
Galiba bir çok yerde daha ekli değil define ondan kaynaklanıyor. Ama nerede ne define olması gerektiğini bilmiyorum.
öncelikle şöyleki server taraflı sistem eklerken common/service.h dan çeker client tabanlı ise Userinterface/locale_inc.h dan çeker nereye sistem eklerseniz onun definesini girmeniz gerekiyo mesela pthonmodule.cpp dosyasına eklediniz o zaman o dosyanın içine ../../Userinterface/Locale_inc.h eklemeniz gerekiyo server taraflı game içinden input_db.h dosyasına ekledin mesela o zamanda ../common/service.h eklemen lazım
syserr boşsa yardım etmek zorlaşıyor. sistemi eklediğin yerlerin üstünden tekrar geçebilirsin
 
SWİTCHBOT'un uiinventory de yada uispecialinventoryde eklemeleri yoktur çalışan bir filesle karşılaştırabilrsin eksik kodun olmalı
 
Oyun çöküyordan kastın client mi çöküyor yoksa sunucu mu çöküyor?

Şöyle oluyor. Bir çara girip itemi efsun botuna koyuyorum. İtem yok oluyor ve efsun botuna gitmiyor zaten. Ve yazı yazamıyorsun ışınlanamıyorsun. Sonra kapatıp tekrardan çara giriyorum. loading doluyor oyun açılıyor ama çar yok ortalıkta. Öyle kalıyor takılı.
 
defineleri mi görmüyor acaba packet.h #include "../../common/service.h" yazıp dener misin build alıp

Razuning v5 Altyapı Filesi kullanıyorum. Define ekli değildi, ekledim yine aynı sorun devam ediyor.
Galiba bir çok yerde daha ekli değil define ondan kaynaklanıyor. Ama nerede ne define olması gerektiğini bilmiyorum.
 
Razuning v5 Altyapı Filesi kullanıyorum. Define ekli değildi, ekledim yine aynı sorun devam ediyor.
Galiba bir çok yerde daha ekli değil define ondan kaynaklanıyor. Ama nerede ne define olması gerektiğini bilmiyorum.
öncelikle şöyleki server taraflı sistem eklerken common/service.h dan çeker client tabanlı ise Userinterface/locale_inc.h dan çeker nereye sistem eklerseniz onun definesini girmeniz gerekiyo mesela pthonmodule.cpp dosyasına eklediniz o zaman o dosyanın içine ../../Userinterface/Locale_inc.h eklemeniz gerekiyo server taraflı game içinden input_db.h dosyasına ekledin mesela o zamanda ../common/service.h eklemen lazım
 
Çözüm
öncelikle şöyleki server taraflı sistem eklerken common/service.h dan çeker client tabanlı ise Userinterface/locale_inc.h dan çeker nereye sistem eklerseniz onun definesini girmeniz gerekiyo mesela pthonmodule.cpp dosyasına eklediniz o zaman o dosyanın içine ../../Userinterface/Locale_inc.h eklemeniz gerekiyo server taraflı game içinden input_db.h dosyasına ekledin mesela o zamanda ../common/service.h eklemen lazım

Yanlış anlamadıysam şimdi bütün game>src dosyalarında efsun botu için ekleme yaptığım bütün dosyalara "../common/service.h" ekliyorum.
 
oraya common olarak ekleme aynı klasörde olduğu için gerek yok direk service.h olarak ekle

Yok oraya #include "service.h" yaptım.
Şimdi kral, efsun botunun src dosyalarında değiştirilmesini istediği bütün .cpp ve .h dosyalarına ../../common/service.h ekledim.
sonra değiştirilmesi istediği bütün common dosyalarına "service.h" hariç . #include "service.h" ekledim.
Fakat bu hatayı alıyorum.
build.png
 
öncelikle şöyleki server taraflı sistem eklerken common/service.h dan çeker client tabanlı ise Userinterface/locale_inc.h dan çeker nereye sistem eklerseniz onun definesini girmeniz gerekiyo mesela pthonmodule.cpp dosyasına eklediniz o zaman o dosyanın içine ../../Userinterface/Locale_inc.h eklemeniz gerekiyo server taraflı game içinden input_db.h dosyasına ekledin mesela o zamanda ../common/service.h eklemen lazım
KRAL KRAL . İlk başta hepsine eklemeyi unutmuşum ondan hata vermiş . new_switchbot.cpp ve .h'ye eklemeyi unutmuştum. Sorun çözülmüştür <3
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst