Çözüldü Sandık questi yaptım çalışmadı (YARDIM)

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Hyuna Akali

Full Stack Developer
Grafiker
Usta Üye
Editör
Mesaj
727
Çözümler
20
Beğeni
585
Puan
839
Ticaret Puanı
0
Merhaba 3 gün öce videolarını izlediğim lua dilinin alıştırmaları için quest kodluyordum bari server files editleyeyim dedim fakat bir konu var ki sorduğum kişiler yazdığım quest de hata olmadığını databasede sandık type değerini : 18 yapmamı söylediler yaptım belki txt üzerinden çekiyordur dedim (Mirror DB - No TXT Kullanmama rağmen) fakat yine olmadı rica etsem bir quest yazıp dener misiniz ? benim hazırladığım quest aşağıdaki gibidir

---------------------------------------------------------------------------
odul_sandigi.lua:
Lua (Quest):
quest odul_sandigi begin
   state start begin
       when 50080.use begin
           pc.give_gold("100000000")
           say_title("Ödül Sandığı")
           say("Merhaba Savaşçı,")
           say("Bu sandığı aldığına göre başarıyı kafana oldukça takmış birisin demektir...")
           say("Senin gibi kişilerin ReactMT2'de oynaması bizi gururlandırıyor.")
           say("Başarıya giden yolda sana ufak bir yardım eli uzatmak istedik.")
           say("Umarız bir yardımı olur")
           say_reward("100m Kazandın... Hayırlı Olsun")
       end
   end
end

---------------------------------------------------------------------------
Yardımcı olursanız çok sevinirim, İyi Forumlar...
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
teamwier benzeri bi programınız var mı? Uzaktan bağlanıp bi bakiyim isterseniz
 
Sorun çözülmüştür hata karakter kodlamasından kaynaklanıyormuş

Çözüm UTF-8 ile kodlayarak translate.lua kullanmakmış

İyi forumlar...
 
Çözüm
Çözümünü teyyit ettiğiniz için teşekkür ederim.
Kaynaklanan sorunla ilgili biraz daha bilgi vermek istiyorum.

Quest içinde metinler geçtiği için türkçe karakterlerin düzgün çalışması için ANSII karakter kodu kullanılmış lakin build sırasında bu karakter kodu hataları göstermeyebiliyor.
Bu yüzden bizde utf8 formatını kullandık. Lakin utf8 formatını kullandığımızda oyun için türkçe karakter sorunu olduğu için quest içindeki metinleri translate.lua'ya ekledik.

Böylelikle sorun çözülmüştür. Bu yüzden bu konuda çözüldü işaretlenip kilitlenmiştir. :)
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst