Yardım Sandık Questi Hata !

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

CanTptn

Üye
Üye
Mesaj
28
Çözümler
1
Beğeni
9
Puan
408
Ticaret Puanı
0
Merhaba arkadaşlar, böyle bir sandık questi yüklüyorum ancak putty den geçirirken
sandik_quest/new_sandik.lua:60:expecting 'state' böyle bir hata alıyorum nedeni ve çözümü nedir yardımcı olabilirseniz sevinirim :)

Lua (Quest):
quest new_sandik begin
    state start begin
        when 38056.use begin
        say_title("Ot Sandýðý: ")
        say("")
        say("Ne yapmak istiyorsun?")
        say("")
        local b = select("Sandýðý aç ","Bu sandýðýn içinde ne var?","Vazgeç ")
        if b == 1 then
        pc.remove_item("38056",1)
        local b1 = number(1,16)
        if b1 == 1 then
        pc.give_item2("70251",1) --- Kýrmýzý Ot
        elseif b1 == 2 then
        pc.give_item2("70252",1) --- Mavi Ot
        elseif b1 == 3 then
        pc.give_item2("70253",1) --- Yeþil Ot
        elseif b1 == 4 then
        pc.give_item2("70254",5) --- Mor Ot
        elseif b1 == 5 then
        pc.give_item2("70251",1)  ---
        elseif b1 == 6 then
        pc.give_item2("70252",1) ---
        elseif b1 == 7 then
        pc.give_item2("70253",1) ---
        elseif b1 == 8 then
        pc.give_item2("70254",1) ---
        elseif b1 == 9 then
        pc.give_item2("70251",1)  ---
        elseif b1 == 10 then
        pc.give_item2("70252",1)  ---
        elseif b1 == 11 then
        pc.give_item2("70253",1)  ---
        elseif b1 == 12 then
        pc.give_item2("70254",1)  ---
        elseif b1 == 13 then
        pc.give_item2("70251",1)  ---
        elseif b1 == 14 then
        pc.give_item2("70252",5) ---
        elseif b1 == 15 then
        pc.give_item2("70253",1)  ---
        elseif b1 == 16 then
        pc.give_item2("70254",1)  ----
        end
        elseif b == 2 then
        say_title("Ot Sandýðý: ")
        say("")
        say("Þu eþyalar çýkabilir:")
        say("")
        say_reward("Kýrmýzý Ot")
        say_reward("Mavi Ot")
        say_reward("Yeþil Ot")
        say_reward("Mor Ot")
        elseif b == 3 then
        return
        end
        end
        end
        when 53503.use begin
        say_title("Kostüm Malzeme Sandýðý: ")
        say("")
        say("Ne yapmak istiyorsun?")
        say("")
        local bb = select("Sandýðý aç ","Bu sandýðýn içinde ne var?","Vazgeç ")
        if bb == 1 then
        pc.remove_item("53503",1)
        local b2 = number(1,20)
        if b2 == 1 then
        pc.give_item2("30501",1) ---
        elseif b2 == 2 then
        pc.give_item2("30502",1) ---
        elseif b2 == 3 then
        pc.give_item2("30504",1) ---
        elseif b2 == 4 then
        pc.give_item2("30505",5) ---
        elseif b2 == 5 then
        pc.give_item2("30507",3)  ---
        elseif b2 == 6 then
        pc.give_item2("30508",1) ---
        elseif b2 == 7 then
        pc.give_item2("30509",1) ---
        elseif b2 == 8 then
        pc.give_item2("30510",1) ---
        elseif b2 == 9 then
        pc.give_item2("30511",1)  ---
        elseif b2 == 10 then
        pc.give_item2("30512",1)  ---
        elseif b2 == 11 then
        pc.give_item2("30513",1)  ---
        elseif b2 == 12 then
        pc.give_item2("30514",1)  ---
        elseif b2 == 13 then
        pc.give_item2("30515",1)  ---
        elseif b2 == 14 then
        pc.give_item2("30516",5) ---
        elseif b2 == 15 then
        pc.give_item2("30517",1)  ---
        elseif b2 == 16 then
        pc.give_item2("30519",1)  ----
        elseif b2 == 17 then
        pc.give_item2("31040",1)  ---
        elseif b2 == 18 then
        pc.give_item2("50038",1)
        elseif b2 == 19 then
        pc.give_item2("50039",1)
        elseif b2 == 20 then
        pc.give_item2("50040",1)
        end
        elseif bb == 2 then
        say_title("Kostüm Malzeme Sandýðý: ")
        say("")
        say_reward("Bu sandýktan özel silah veya zýrh kostümü yapabilmek için ")
        say_reward("gerekli olan malzemeleri elde edebilirsin.")
        elseif bb == 3 then
        return
        end
        end
        end
        when 53502.use begin
        say_title("Kemer Malzeme Sandýðý: ")
        say("")
        say("Ne yapmak istiyorsun?")
        say("")
        local bbbbb = select("Sandýðý aç ","Bu sandýðýn içinde ne var?","Vazgeç ")
        if bbbbb == 1 then
        pc.remove_item("53502",1)
        local b5 = number(1,18)
        if b5 == 1 then
        pc.give_item2("30528",1) ---
        elseif b5 == 2 then
        pc.give_item2("30530",1) ---
        elseif b5 == 3 then
        pc.give_item2("30531",1) ---
        elseif b5 == 4 then
        pc.give_item2("30532",5) ---
        elseif b5 == 5 then
        pc.give_item2("30533",3)  ---
        elseif b5 == 6 then
        pc.give_item2("30550",1) ---
        elseif b5 == 7 then
        pc.give_item2("30551",1) ---
        elseif b5 == 8 then
        pc.give_item2("30552",1) ---
        elseif b5 == 9 then
        pc.give_item2("30553",1)  ---
        elseif b5 == 10 then
        pc.give_item2("30554",1)  ---
        elseif b5 == 11 then
        pc.give_item2("30555",1)  ---
        elseif b5 == 12 then
        pc.give_item2("30556",1)  ---
        elseif b5 == 13 then
        pc.give_item2("30557",1)  ---
        elseif b5 == 14 then
        pc.give_item2("30558",5) ---
        elseif b5 == 15 then
        pc.give_item2("30559",1)  ---
        elseif b5 == 16 then
        pc.give_item2("30560",1)  ----
        elseif b5 == 17 then
        pc.give_item2("30561",1)  ---
        elseif b5 == 18 then
        pc.give_item2("30563",1)
        elseif b5 == 19 then
        pc.give_item2("30564",1)
        elseif b5 == 20 then
        pc.give_item2("30565",1)
        elseif b5 == 21 then
        pc.give_item2("30566",1)
        end
        elseif bbbbb == 2 then
        say_title("Kemer Malzeme Sandýðý: ")
        say("")
        say_reward("Bu sandýktan kemer üretebilmek için")
        say_reward("gerekli olan malzemeleri elde edebilirsin.")
        elseif bbbbb == 3 then
        return
        end
        end
        end
        when 38054.use begin
        local col = number(1,3)
            if col == 1 then
                if pc.get_sex() == 0 then
                pc.give_item2("41003",1)
                else
                pc.give_item2("41004",1)
                end
            elseif col == 2 then
                if pc.get_sex() == 0 then
                pc.give_item2("45003",1)
                else
                pc.give_item2("45004",1)
                end
            elseif col == 3 then
            pc.give_item2("50183",10)
            end
        pc.remove_item("38054",1)
        end
    end
end
 
Eklediğiniz kodlar baya karışık gözüküyor. Büyük ihtimal kod bloklarında bi hata vardır. Eksik veya fazla end kullanımı bu tür hatalar vermesine sebep oluyor.
 
Aslında serverin kendi içinde bulunan başka bi questten bazı değişiklikler yaparak alıntı yaptım ama end kısımlarıyla hiç uğraşmadım
 
Geri
Üst