Çözüldü Render Target Hata

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

benimsinsen41

Üye
Üye
Mesaj
133
Çözümler
6
Beğeni
197
Puan
749
Ticaret Puanı
0
Render targeti uyarlıyordum fakat lycanda pençenin yanına birde kılıçları da renderlıyor bunu nasıl kaldırabilirim
1028_175200.jpg


ekleme yaptığım yer
uitooltip:
                elif itemSubType == item.COSTUME_TYPE_WEAPON: #weapon
                    if item.IsAntiFlag(item.ITEM_ANTIFLAG_WARRIOR) == False and (player.GetRace() == 4 or player.GetRace() == 0):
                        self.__ModelPreview(itemVnum, 3, player.GetRace())
                    elif item.IsAntiFlag(item.ITEM_ANTIFLAG_ASSASSIN) == False and (player.GetRace() == 5 or player.GetRace() == 1):
                        self.__ModelPreview(itemVnum, 3, player.GetRace())
                    elif item.IsAntiFlag(item.ITEM_ANTIFLAG_SURA) == False and (player.GetRace() == 2 or player.GetRace() == 6):
                        self.__ModelPreview(itemVnum, 3, player.GetRace())     
                    elif item.IsAntiFlag(item.ITEM_ANTIFLAG_SHAMAN) == False and (player.GetRace() == 7 or player.GetRace() == 3):
                        self.__ModelPreview(itemVnum, 3, player.GetRace())
                    elif item.IsAntiFlag(item.ITEM_ANTIFLAG_WOLFMAN) == False and (player.GetRace() == 8):
                        self.__ModelPreview(itemVnum, 3, player.GetRace())

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                if item.WEAPON_SWORD == itemSubType:
                    if player.GetRace() != 7 and player.GetRace() != 3:
                        self.__ModelPreview(itemVnum, 3, player.GetRace())
                if item.WEAPON_DAGGER == itemSubType or item.WEAPON_BOW == itemSubType:
                    if player.GetRace() == 5 or player.GetRace() == 1:
                        self.__ModelPreview(itemVnum, 3, player.GetRace())
                if item.WEAPON_TWO_HANDED == itemSubType:
                    if player.GetRace() == 0 or player.GetRace() == 4:
                        self.__ModelPreview(itemVnum, 3, player.GetRace())       
                if item.WEAPON_BELL == itemSubType or item.WEAPON_FAN == itemSubType:
                    if player.GetRace() == 7 or player.GetRace() == 3:
                        self.__ModelPreview(itemVnum, 3, player.GetRace())
                if item.WEAPON_CLAW == itemSubType:
                    if player.GetRace() == 8:
                        self.__ModelPreview(itemVnum, 3, player.GetRace())
 
Son düzenleme:
elif şeklinde değilde hepsine farklı if olarak yap hepsi ayrı çalışsın olmazsa

itemVnum, 3, kısmını itemVnum, 2, yapıp dene
 
elif şeklinde değilde hepsine farklı if olarak yap hepsi ayrı çalışsın olmazsa

itemVnum, 3, kısmını itemVnum, 2, yapıp dene
2 zırhları temsil eder. Bu yüzden hata bambaşka bir hal alır.


Şurayı gösterdiğim şekilde değiştirmeyi dene istersen;

Kod:
elif item.IsAntiFlag(item.ITEM_ANTIFLAG_WOLFMAN) == False and (player.GetRace() == 8):
    if not item.IsAntiFlag(item.ITEM_ANTIFLAG_WOLFMAN):
        return
    else:
        self.__ModelPreview(itemVnum, 3, player.GetRace())
 
1-Kılıçlara antiflag wolfman eklememiş olabilirsiniz.
2- Sistemde antiflag kontrolleri düzgün yapılmıyordur.

Bunları incelerseniz sorununuz çözülür.
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst