Çözüldü render target 2 unresolved externals client src build sorunu

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Tengrist

MT Üye
MT Üye
Mesaj
384
Çözümler
11
Beğeni
275
Puan
809
Ticaret Puanı
0
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


Severity Code Description Project File Line Suppression State
Error LNK1120 2 unresolved externals UserInterface D:\files\yohara2\ClientSource\binary\Metin2Distribute.exe 1

Severity Code Description Project File Line Suppression State
Error LNK2001 unresolved external symbol "public: class UI::CWindow * __thiscall UI::CWindowManager::RegisterBox(struct _object *,char const *)" (?RegisterBox@CWindowManager@UI@@QAEPAVCWindow@2@PAU_object@@PBD@Z) UserInterface D:\files\yohara2\ClientSource\vs_files\UserInterface\EterPythonLib.lib(PythonWindowManagerModule.obj) 1

Severity Code Description Project File Line Suppression State
Error LNK2001 unresolved external symbol "void __cdecl initRenderTarget(void)" (?initRenderTarget@@YAXXZ) UserInterface D:\files\yohara2\ClientSource\vs_files\UserInterface\UserInterface.obj 1

fikri olan var mı arkadaşlar
 
Debug ve release ile build alabiliyor musun? Distribute genel olarak problem cıkarabiliyor. Mesela Martysama Distribute modunu tamamen kaldırdı sanırım kendi projesinden.
 
userinterface klasöründe render target'ın cpp dosyası varmış onu projede ekleyince 1 adede düştü error
Severity Code Description Project File Line Suppression State
Error LNK2001 unresolved external symbol "public: class UI::CWindow * __thiscall UI::CWindowManager::RegisterBox(struct _object *,char const *)" (?RegisterBox@CWindowManager@UI@@QAEPAVCWindow@2@PAU_object@@PBD@Z) UserInterface D:\files\yohara2\ClientSource\vs_files\UserInterface\EterPythonLib.lib(PythonWindowManagerModule.obj) 1
 
C++:
    CWindow * CWindowManager::RegisterBox(PyObject * po, const char * c_szLayer)
    {
        assert(m_LayerWindowMap.end() != m_LayerWindowMap.find(c_szLayer));

        CWindow * pWin = new CBox(po);
        m_LayerWindowMap[c_szLayer]->AddChild(pWin);

        return pWin;
    }

PythonWindowManager.cpp içinde bu var mı ?
 
Bana da yardım edildiği kadarıyla Studioda Proje > UserInterface kısmına Add'e tıklayıp Existing item ile gerekli .cpp ve .h dosyasını ekledikten sonra çözülüyor sorun
 
C++:
    CWindow * CWindowManager::RegisterBox(PyObject * po, const char * c_szLayer)
    {
        assert(m_LayerWindowMap.end() != m_LayerWindowMap.find(c_szLayer));

        CWindow * pWin = new CBox(po);
        m_LayerWindowMap[c_szLayer]->AddChild(pWin);

        return pWin;
    }

PythonWindowManager.cpp içinde bu var mı ?
hocam ekliymiş ekli değil sandım da baktım ekli duruyor
 
PythonWindowManager.cpp içinde bu var mı ?
Bu şekilde yazmış ama. Eklediğin sistemin dosyalarında Notepad++ ile RegisterBox diye bi arat. Belki bulabilirsin. Eğer bulamazsan aynı sistem olan farklı bi filesten de bakabilirsin
 
PythonWindowManager.cpp bu dosyayı yedekten alıp eklemeleri baştan yapınca sorunum çözüldü
 
Çözüm
burada denmiş ki

CWindowManager::RegisterBox bu kod bloğu

public: class UI::CWindow bu class da değil demiş büyük ihtimal .h dosyasından dolayı bu şekilde de çözülebilir ama zaten çözülmüş bilmeyenler için yazıyorum sadece
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst