Çözüldü Refine onay ekranı pencere boyutu +

  • Konuyu açan Konuyu açan kaizec
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 2
  • Gösterim Gösterim 997
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

kaizec

Çaylak Üye
Üye
Mesaj
48
Çözümler
2
Beğeni
12
Puan
19
Ticaret Puanı
0
2021-08-23 14_48_30-METIN2.png


tam olarak arayıpda bulamadığım şey refine onay penceresinin boyutunu değiştirme kısmı yazılar taşıyor
refinedialog ' da yok
uirefine de yok
tam olarak nerde bu pencere ayarları bilen biri söyleyebilir mi? teşekkürler
 
Çözüm
uiscript/questiondialog2.py sadece yükseltme penceresi için yapacaksan yeni bir class oluşturarak yapabilirsin bu questiondialog bir çok yerde kullanılıyor olabilir

Bunu nasıl bulduğumu merak edenler yeni başlayanlar var ise ekrandaki yazıyı locale_game.txt içinde aratıyorum çıkan sonuç
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
REFINE_DESTROY_WARNING_WITH_BONUS_PERCENT_1    Bunlar iyileştirme yapılarak yükseltilecek,
REFINE_DESTROY_WARNING_WITH_BONUS_PERCENT_2    fakat hata vermesi durumunda nesne yok olabilir. Devam etmek istiyor musunuz?
Ardından uirefine.py içerisinde bunu aratıyorum
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
REFINE_DESTROY_WARNING_WITH_BONUS_PERCENT_1
Bağlı olduğu yer dlgQuestion
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
            dlgQuestion.SetText1(localeInfo.REFINE_DESTROY_WARNING_WITH_BONUS_PERCENT_1)...
uiscript/questiondialog2.py sadece yükseltme penceresi için yapacaksan yeni bir class oluşturarak yapabilirsin bu questiondialog bir çok yerde kullanılıyor olabilir

Bunu nasıl bulduğumu merak edenler yeni başlayanlar var ise ekrandaki yazıyı locale_game.txt içinde aratıyorum çıkan sonuç
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
REFINE_DESTROY_WARNING_WITH_BONUS_PERCENT_1    Bunlar iyileştirme yapılarak yükseltilecek,
REFINE_DESTROY_WARNING_WITH_BONUS_PERCENT_2    fakat hata vermesi durumunda nesne yok olabilir. Devam etmek istiyor musunuz?
Ardından uirefine.py içerisinde bunu aratıyorum
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
REFINE_DESTROY_WARNING_WITH_BONUS_PERCENT_1
Bağlı olduğu yer dlgQuestion
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
            dlgQuestion.SetText1(localeInfo.REFINE_DESTROY_WARNING_WITH_BONUS_PERCENT_1)
            dlgQuestion.SetText2(localeInfo.REFINE_DESTROY_WARNING_WITH_BONUS_PERCENT_2)
Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
        dlgQuestion = uiCommon.QuestionDialog2()
uicommon.questiondialog2 yazdığı için uicommon.py giriyorum

Python:
Genişlet Daralt Kopyala
class QuestionDialog2(QuestionDialog):

    def __init__(self):
        QuestionDialog.__init__(self)
        self.__CreateDialog()

    def __del__(self):
        QuestionDialog.__del__(self)

    def __CreateDialog(self):
        pyScrLoader = ui.PythonScriptLoader()
        pyScrLoader.LoadScriptFile(self, "uiscript/questiondialog2.py")
 
Son düzenleme:
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst