Çözüldü Python syserr acil anlayan birisi bakabilir mi?

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

byzirvex

Üye
Üye
Mesaj
62
Çözümler
1
Beğeni
5
Puan
424
Ticaret Puanı
0
Kod:
1207 17:19:10624 :: Exception
1207 17:19:10624 :: AttributeError
1207 17:19:10624 :: :
1207 17:19:10624 :: "'AttachMetinDialog' object has no attribute 'hWnd'"
1207 17:19:10624 ::  in
1207 17:19:10624 :: <bound method AttachMetinDialog.__del__ of <uiAttachMetin.AttachMetinDialog object at 0x04C04D50>>
1207 17:19:10624 ::  ignored

1207 17:19:10624 :: Traceback (most recent call last):

1207 17:19:10624 ::   File "networkModule.py", line 245, in SetGamePhase

1207 17:19:10624 ::   File "game.py", line 102, in __init__

1207 17:19:10625 ::   File "interfaceModule.py", line 337, in MakeInterface

1207 17:19:10625 ::   File "interfaceModule.py", line 191, in __MakeWindows

1207 17:19:10625 ::   File "uiInventory.py", line 281, in __init__

1207 17:19:10625 ::   File "uiInventory.py", line 404, in __LoadWindow

1207 17:19:10625 :: TypeError
1207 17:19:10625 :: :
1207 17:19:10625 :: __init__() takes exactly 2 arguments (1 given)
1207 17:19:10625 ::

Kodlar:

281.Satırın Kodu
Python:
    def __init__(self):
        ui.ScriptWindow.__init__(self)

        self.isOpenedBeltWindowWhenClosingInventory = 0        # Àκ¥Å丮 ´İÀ» ¶§ º§Æ® Àκ¥Å丮°¡ ¿·ÁÀÖ¾ú´ÂÁö ¿©ºÎ-_-; ³×ÀÌ¹Ö ¤¸¤µ

        self.__LoadWindow()

        if define.ENABLE_KOSTUM_CIKART:
            self.costumeClearTime = 0

    def __del__(self):

Adsız.png


401.Satırın Kodu
Python:
        ## AttachMetinDialog
        if app.SLOT_MARKING:
        if app.WJ_ENABLE_TRADABLE_ICON:
            self.attachMetinDialog = uiAttachMetin.AttachMetinDialog(self)
            self.BindWindow(self.attachMetinDialog)
        else:
            self.attachMetinDialog = uiAttachMetin.AttachMetinDialog()
        self.attachMetinDialog.Hide()

        if app.WJ_ELDER_ATTRIBUTE_SYSTEM:
            ## AttachBonusDialog
            self.attachBonusDialog = uiAttachBonus.AttachBonusDialog(self)
            if app.WJ_ENABLE_TRADABLE_ICON:
                self.BindWindow(self.attachBonusDialog)
            self.attachBonusDialog.Hide()

        ## MoneySlot
 
Çözüm
Çözülmüştür. Belki bir gün birinin işine yarar kadim efsun eklerken başıma geldi

if app.WJ_ELDER_ATTRIBUTE_SYSTEM:
## AttachBonusDialog
self.attachBonusDialog = uiAttachBonus.AttachBonusDialog(self) <==== burada yazan self'i siliyoruz () şeklinde olması gerekiyormuş.
if app.WJ_ENABLE_TRADABLE_ICON:
self.BindWindow(self.attachBonusDialog)
self.attachBonusDialog.Hide()
Çözülmüştür. Belki bir gün birinin işine yarar kadim efsun eklerken başıma geldi

if app.WJ_ELDER_ATTRIBUTE_SYSTEM:
## AttachBonusDialog
self.attachBonusDialog = uiAttachBonus.AttachBonusDialog(self) <==== burada yazan self'i siliyoruz () şeklinde olması gerekiyormuş.
if app.WJ_ENABLE_TRADABLE_ICON:
self.BindWindow(self.attachBonusDialog)
self.attachBonusDialog.Hide()
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst