[Python] Kemer Envanterini Fast Point Menüsü Olarak Kullanın

Kaiser

⋞ 〈 ☪ 〉 ⋟
Site yetkilisi
Admin
Premium Üye
Geliştirici
Yardımsever Üye
Mesaj
3.696
Çözümler
345
Beğeni
3.588
Puan
1.849
Ticaret Puanı
0
ii0yces.gif


Görüldüğü üzere, pencereye eklenen itemlerin tek bir tuşla işlenmesini sağlamaktadır.​



uiInventory.py dosyasında aratın:
Python:
self.minBtn = None

Altına ekleyin:
Python:
self.UseItemBelt = None

Aratın:
Python:
self.minBtn = self.GetChild("MinimizeBtn")

Altına ekleyin:
Python:
self.UseItemBelt = self.GetChild("UseBeltItemsButton")

Aratın:
Python:
self.minBtn.SetEvent(ui.__mem_func__(self.CloseInventory))

Altına ekleyin:
Python:
self.UseItemBelt.SetEvent(self.ActivateAll)

Dosyanın en altına ekleyin:
Python:
    def ActivateAll(self):
        for i in xrange(item.BELT_INVENTORY_SLOT_COUNT):
            slotNumber = item.BELT_INVENTORY_SLOT_START + i
            net.SendItemUsePacket(slotNumber)


uiscript / beltinventory.py dosyasında aratın:

Python:
                        ## Belt Inventory Slots
                        {
                            "name" : "BeltInventorySlot",
                            "type" : "grid_table",

                            "x" : 5,
                            "y" : 5,

                            "start_index" : item.BELT_INVENTORY_SLOT_START,
                            "x_count" : 4,
                            "y_count" : 4,
                            "x_step" : 32,
                            "y_step" : 32,

                            "image" : "d:/ymir work/ui/public/Slot_Base.sub"
                        },

Altına ekleyin:
Python:
                        {
                            "name" : "UseBeltItemsButton",
                            "type" : "button",
                            "x" : 0,
                            "y" : 138,
                            "horizontal_align" : "center",
                            "default_image" : BUTTON_ROOT + "AcceptButton00.sub",
                            "over_image" : BUTTON_ROOT + "AcceptButton01.sub",
                            "down_image" : BUTTON_ROOT + "AcceptButton02.sub",
                        },
 
güzel konuda bug var felan diyolardı varmı sence bişey denedin mi hiç
 
güzel konuda bug var felan diyolardı varmı sence bişey denedin mi hiç
Eski filese eklemiştim ancak o filesı bıraktığım içi detaylı kurcalamadım. Benim göz attığım kadarıyla bir bug falan göremedim, fakat tespit edenler olursa konu altından belirtebilir.
 
Merhabalar daha önceki projemde kullanmıştım oraya koyulan bazı nesneler (tatlılar, güç veren balıklar,punç vb. gibi) özellerikleri "bu etki kullanılıyor" uyarısı vermeden sürekli üst üste stacklenebiliyordu. Kullanacak arkadaşların dikkatli olmasını dilerim :)
Eski filese eklemiştim ancak o filesı bıraktığım içi detaylı kurcalamadım. Benim göz attığım kadarıyla bir bug falan göremedim, fakat tespit edenler olursa konu altından belirtebilir.
 
Geri
Üst