Çözüldü PSM System Hakkında

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

MCB

Premium Üye
Premium Üye
MT Üye
Mesaj
236
Çözümler
19
Beğeni
74
Puan
119
Ticaret Puanı
0
PSM Sistemi hakkında bilgi almak adına bu konuyu açtım..
PSM Sisteminin mantığı pythonplayerssetting`i server taraflı olarak çekmesi olduğunu biliyorum..
fakat pythonplayerssetting.cpp dosyasını düzenliyip buildini aldıktan sonra
atıyorum "{ pkBase.EFFECT_REFINED + 29, "Bip01", "D:/ymir work/pc/common/effect/armor/aze_shining_blue.mse" },"
bu dosyanın yolunu görmek yerine kendi farklı bir yol izliyor. veya bu kendi dosyalarını farklı biryerdenmi çekiyor ?
çünkü yukarıda attığım ymirwork dosyasını sonradan kaldırdığım takdirde hala aynı efekti vermeye devam ediyor normal şartlarda syserr dahi vermesi lazım değilmi?
ve bu sistem neden gerekli ? çok bir önemi varmı yokmu bunuda öğrenmek istiyorum.
bu konu hakkında bilgisi olan ve paylaşmak isteyen birileri varsa sevinirim teşekkürler :)
 
Öncelikle PSM nin server tarafıyla bir bağlantısı yok, client src üzerinden pack dosyalarını çekip okumaya yarıyor bu da hız kazandırıyor.
PSM nin kendine ait pack dosyaları yoktur, sadece mevcut standart pack dizinlerini içerir ve okur.
Herhangi bir .mse gibi efekt dosyasını sildiğinde hala o efekt çalışıyor gibi görünüyorsa, pack dosyalarının birinde veya birkaçında hala o efekt dosyasının mevcut olduğunu gösterir.
 
Öncelikle PSM nin server tarafıyla bir bağlantısı yok, client src üzerinden pack dosyalarını çekip okumaya yarıyor bu da hız kazandırıyor.
PSM nin kendine ait pack dosyaları yoktur, sadece mevcut standart pack dizinlerini içerir ve okur.
Herhangi bir .mse gibi efekt dosyasını sildiğinde hala o efekt çalışıyor gibi görünüyorsa, pack dosyalarının birinde veya birkaçında hala o efekt dosyasının mevcut olduğunu gösterir.
1708085854997.png



ETC / ROOT / PC
Bu üç dosyayada attım mseleri isimlerini pythonplayersetting.cpp`ye uyguladığım isim ile değiştirdim
bir önceki aze olarak attığım mse isimlerinde de bu üç konuma atmıştım zaten..

1708086004013.png


gördüğünüz gibi şimşek şeklinde ve
1708086041972.png


yıldız şeklinde bir efekt gösteriyor bunların benimle bir alakası yok
1708086073900.png


buraya işin içinden çıkamayınca isimlerini değiştirmek durumunda kalmıştım bu efektleri hala gösteriyor fakat ben böyle bir mse dosyası atmadım ve cpp dosyasının ismini değiştirmeden öncede sarı, siyah ve mavi renklerim gözükmüyordu
 
Biraz kurcaladıktan sonra sorunu çözdüm rootdaki pythonplayersetting.py dosyasında da cpp dosyasıyla aynı şekilde ekli olması gerekiyormuş
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst