Çözüldü PSM c++20 Uyarlamaları

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

nyami

ZeRo
Geliştirici
MT Üye
Mesaj
355
Çözümler
21
Beğeni
631
Puan
829
Ticaret Puanı
0
Ben bunu uyarlayamadım :D. c++20 de şu değiştirilemez verilere takılıp kaldım.

1697668352446.png
 
Çözüm
Teşekkürler char olayları çözüldü. Bunlar kaldı sadece.
13984 eklentisini görüntüle
13985 eklentisini görüntüle


Temel c++ eğitimim olmadığı için gece biraz araştırcım c++20 de bu sabit veri olaylarında biraz oynama yapılmış sanırım.
Kendi sitesinde bulduğum bir konuda şu şekilde.
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
C++:
CRaceMotionData& pkMotionManager = CRaceMotionData();

Şu şekilde düzenleyebilirsin:
C++:
//CRaceMotionData& pkMotionManager = CRaceMotionData();
CRaceMotionData data1;
CRaceMotionData& pkMotionManager = data1;
ben bunu çözmüştüm sanki yaaa ama nasıl çözdüğümü unuttum valla
 
Aldığın hatayı paylaşmışsın ama sistemin kendisine ait dosyayı paylaşmamışsın, rica etsem konuya ekler misin?
 

Dosya Eklentileri

  • PythonPlayerSettingsModule.rar
    8,1 KB · Gösterim: 6
C++17 de aynı sistemi kullanıyorum ama hiç böyle bir hata almadım, c++20 de denemedim henüz tabi bilemem.
Eğer başka bir sorun olmadığına eminsen verdiğim örnek işlemi deneyebilirsin.

Hatanın geldiği yer büyük ihtimalle şurası:
C++:
PyObject* cpsmLoadGameWarrior(PyObject* poSelf, PyObject* poArgs)
{
    CPlayerSettingsModule::LoadGameWarrior(CPlayerSettingsModule::RACE_WARRIOR_M, "d:/ymir work/pc/warrior/");
    CPlayerSettingsModule::LoadGameWarrior(CPlayerSettingsModule::RACE_WARRIOR_W, "d:/ymir work/pc2/warrior/");
    return Py_BuildNone();
}

LoadGameWarrior fonksiyonundaki char stFolder[FILE_MAX_NUM] argümanını const char olarak değiştiremeyiz.

O yüzden şu şekilde bir düzenleme yapabilirsin:
C++:
PyObject* cpsmLoadGameWarrior(PyObject* poSelf, PyObject* poArgs)
{
    CPlayerSettingsModule::LoadGameWarrior(CPlayerSettingsModule::RACE_WARRIOR_M, (char*)"d:/ymir work/pc/warrior/");
    CPlayerSettingsModule::LoadGameWarrior(CPlayerSettingsModule::RACE_WARRIOR_W, (char*)"d:/ymir work/pc2/warrior/");
    return Py_BuildNone();
}

Denemedim ama işe yaraması gerek diye düşünüyorum.
 
C++17 de aynı sistemi kullanıyorum ama hiç böyle bir hata almadım, c++20 de denemedim henüz tabi bilemem.
Eğer başka bir sorun olmadığına eminsen verdiğim örnek işlemi deneyebilirsin.

Hatanın geldiği yer büyük ihtimalle şurası:
C++:
PyObject* cpsmLoadGameWarrior(PyObject* poSelf, PyObject* poArgs)
{
    CPlayerSettingsModule::LoadGameWarrior(CPlayerSettingsModule::RACE_WARRIOR_M, "d:/ymir work/pc/warrior/");
    CPlayerSettingsModule::LoadGameWarrior(CPlayerSettingsModule::RACE_WARRIOR_W, "d:/ymir work/pc2/warrior/");
    return Py_BuildNone();
}

LoadGameWarrior fonksiyonundaki char stFolder[FILE_MAX_NUM] argümanını const char olarak değiştiremeyiz.

O yüzden şu şekilde bir düzenleme yapabilirsin:
C++:
PyObject* cpsmLoadGameWarrior(PyObject* poSelf, PyObject* poArgs)
{
    CPlayerSettingsModule::LoadGameWarrior(CPlayerSettingsModule::RACE_WARRIOR_M, (char*)"d:/ymir work/pc/warrior/");
    CPlayerSettingsModule::LoadGameWarrior(CPlayerSettingsModule::RACE_WARRIOR_W, (char*)"d:/ymir work/pc2/warrior/");
    return Py_BuildNone();
}

Denemedim ama işe yaraması gerek diye düşünüyorum.

Teşekkürler char olayları çözüldü. Bunlar kaldı sadece.
1697714929229.png

1697714945565.png



Temel c++ eğitimim olmadığı için gece biraz araştırcım c++20 de bu sabit veri olaylarında biraz oynama yapılmış sanırım.
Kendi sitesinde bulduğum bir konuda şu şekilde.
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
Teşekkürler char olayları çözüldü. Bunlar kaldı sadece.
13984 eklentisini görüntüle
13985 eklentisini görüntüle


Temel c++ eğitimim olmadığı için gece biraz araştırcım c++20 de bu sabit veri olaylarında biraz oynama yapılmış sanırım.
Kendi sitesinde bulduğum bir konuda şu şekilde.
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
C++:
CRaceMotionData& pkMotionManager = CRaceMotionData();

Şu şekilde düzenleyebilirsin:
C++:
//CRaceMotionData& pkMotionManager = CRaceMotionData();
CRaceMotionData data1;
CRaceMotionData& pkMotionManager = data1;
 
Çözüm
Teşekkürler char olayları çözüldü. Bunlar kaldı sadece.
13984 eklentisini görüntüle
13985 eklentisini görüntüle


Temel c++ eğitimim olmadığı için gece biraz araştırcım c++20 de bu sabit veri olaylarında biraz oynama yapılmış sanırım.
Kendi sitesinde bulduğum bir konuda şu şekilde.
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
ben yanılmıyorsam diğer dosyalardan bakarak çözmüştüm. yani sonuçta tek bu şekilde tanımlama bu dosyada yok diğer dosyalara bakıp örnek teşkil edecek şeyleri ayıklayarak çözebilirsin bence
 
C++:
CRaceMotionData& pkMotionManager = CRaceMotionData();

Şu şekilde düzenleyebilirsin:
C++:
//CRaceMotionData& pkMotionManager = CRaceMotionData();
CRaceMotionData data1;
CRaceMotionData& pkMotionManager = data1;
hata çözüldü sanırım teşekkürler. Dosyaları okutamadım tamamen çözünce bildiririm.

ben yanılmıyorsam diğer dosyalardan bakarak çözmüştüm. yani sonuçta tek bu şekilde tanımlama bu dosyada yok diğer dosyalara bakıp örnek teşkil edecek şeyleri ayıklayarak çözebilirsin bence
Geceyle baksana dosyayı bile eklemeden çıkıp gitmişim :D. İlk defa c++20 olan dosya kullanıyorum ne kızıyonda :D
 
hata çözüldü sanırım teşekkürler. Dosyaları okutamadım tamamen çözünce bildiririm.


Geceyle baksana dosyayı bile eklemeden çıkıp gitmişim :D. İlk defa c++20 olan dosya kullanıyorum ne kızıyonda :D
estağfurullah ne kızması yav çözüm önerisi veriyrum
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst