Yardım Oyun yüklendiği gibi kapanıyor

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

xkadirx39

Üye
Üye
Mesaj
20
Çözümler
2
Beğeni
6
Puan
658
Ticaret Puanı
0
Merhaba loading ekranı yüklendikten sonra oyun kapanıyor.
Verdiği syser ;
Kod:
0723 00:04:04145 :: CGraphicThingInstance::SetModelInstance(iDstModelInstance=0, pModelThing=0, iSrcModel=0)

0723 00:04:04145 :: CGraphicThingInstance::SetMaterialData(ePart(0)<uPartCount(0)) - ePart OUT OF RANGE
0723 00:04:04150 :: CGraphicThingInstance::SetModelInstance(iDstModelInstance=4, pModelThing=4, iSrcModel=0)

0723 00:04:04151 :: CGraphicThingInstance::SetMaterialImagePointer(ePart(4)<uPartCount(0), c_szImageName=d:\ymir Work\pc\warrior\hair\hair_3_1.dds, pImage=d:\ymir work\pc\warrior\hair\hair_3_1.dds) - ePart OUT OF RANGE
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Syserr kayıtlarında belirtilen eksik dosyaları packlarınıza ekleyiniz
 
önceden çalışıyor muydu bir değişiklik yaptıktan sonra mı böyle oldu ?
offical pet sistemi eskiydi onu başka filesten söktüm kendi filesime ekledim fakat loading ekranı yüklendikten sonra oyun kapanıyor syser olarak
Kod:
0728 14:48:17383 :: CGraphicThingInstance::SetModelInstance(iDstModelInstance=0, pModelThing=0, iSrcModel=0)

0728 14:48:17383 :: CGraphicThingInstance::SetMaterialData(ePart(0)<uPartCount(0)) - ePart OUT OF RANGE
bu mevcut.

debug modunda
12.PNG

Kod:
bool CGraphicThingInstance::FindBoneIndex(int iModelInstance, const char* c_szBoneName, int* iRetBone)
{
    assert(CheckModelInstanceIndex(iModelInstance));

    CGrannyModelInstance * pModelInstance = m_LODControllerVector[iModelInstance]->GetModelInstance();

    if (!pModelInstance)
        return false;

    return pModelInstance->GetBoneIndexByName(c_szBoneName, iRetBone);
}
belirtilen kısımda ki kod bloğunda herhangi bir değişklik yapmadım söktüğüm fileste de yok anlamadım neden bu hatayı veriyor googlede arattığımda elde edilir bir sonuç yok.

13.PNG
 
Geri
Üst