Yardım Oyun içi nesne rendertarget

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

bckntr

Sen Yetkili bi abiye benziyon
Geliştirici
Yardımsever Üye
MT Üye
Mesaj
954
Çözümler
54
Beğeni
961
Puan
919
Ticaret Puanı
0
Hayırlı ramazanlar. Oyun içi nesne market ekledim lakin rendertargeti kabul etmiyor araştırdım kimi src kimi pack taraflı uyarlaman gerekiyor diyor packı kontrol ettiğimde nesne marketin packa atmamı istediği uiitemshop.py dosyasında rendertarget komutlarını kaldırmazsam eğer nesneyi açmıyor ve anında oyundan atıyor nesneye tıkladığımda ama rendertarget komutlarını kaldırdığımda açıyor ve aşağıda bırakıtğım görselde sağ tarafta ön izleme gelmiyor bir fikri olan var mı ?
 

Dosya Eklentileri

  • Adsız.png
    Adsız.png
    306,2 KB · Gösterim: 48
bunu söktüysen söktüğün yerdeki render target sisteminide ekle.
 
Ben de de aynı şey olmuştu, baktım iyice saçmalıyor sıfırdan render target penceresi oluşturup ekledim oraya.
Python:
    def RenderTargetBaoard(self):
        # Kaiser version
        RENDER_TARGET_INDEX = 4
        self.ModelPreview = ui.RenderTarget()
        self.ModelPreview.SetParent(self)
        self.ModelPreview.SetSize(185, 420)
        self.ModelPreview.SetPosition(673, 72)
        self.ModelPreview.SetRenderTarget(RENDER_TARGET_INDEX)
        self.ModelPreview.Show()

        renderTarget.SetBackground(RENDER_TARGET_INDEX, "d:/ymir work/ui/game/myshop_deco/model_view_bg.sub")
        renderTarget.SetVisibility(RENDER_TARGET_INDEX, True)
        renderTarget.SelectModel(RENDER_TARGET_INDEX, player.GetRace())
       
        # OLD
        # renderTarget.SelectModel(1, player.GetRace())
        # renderTarget.SetBackground(1, "d:/ymir work/ui/game/myshop_deco/model_view_bg.sub", player.GetRace(), 0)
        # renderTarget.SetVisibility(1, True)
 
Ben de de aynı şey olmuştu, baktım iyice saçmalıyor sıfırdan render target penceresi oluşturup ekledim oraya.
Python:
    def RenderTargetBaoard(self):
        # Kaiser version
        RENDER_TARGET_INDEX = 4
        self.ModelPreview = ui.RenderTarget()
        self.ModelPreview.SetParent(self)
        self.ModelPreview.SetSize(185, 420)
        self.ModelPreview.SetPosition(673, 72)
        self.ModelPreview.SetRenderTarget(RENDER_TARGET_INDEX)
        self.ModelPreview.Show()

        renderTarget.SetBackground(RENDER_TARGET_INDEX, "d:/ymir work/ui/game/myshop_deco/model_view_bg.sub")
        renderTarget.SetVisibility(RENDER_TARGET_INDEX, True)
        renderTarget.SelectModel(RENDER_TARGET_INDEX, player.GetRace())
      
        # OLD
        # renderTarget.SelectModel(1, player.GetRace())
        # renderTarget.SetBackground(1, "d:/ymir work/ui/game/myshop_deco/model_view_bg.sub", player.GetRace(), 0)
        # renderTarget.SetVisibility(1, True)
Teşekkür ederim kaiser, sağ tarafta gösteriyor lakin ön izleme butonuna bastığımda oyundan atıyor sysserde tutmuyor
 
Teşekkür ederim kaiser, sağ tarafta gösteriyor lakin ön izleme butonuna bastığımda oyundan atıyor sysserde tutmuyor
INDEX numarası olan 4, pack içinde başka bir yerde render target tarafından kullanılmıyor olmalı. Ona göre index numarası vermeyi dene.
 
O zaman sorun başka yerde olabilir, ben de bu şekil çözülmüştü. Debug modda deneyebilirsin belki hatayı gösterir.
 
O zaman sorun başka yerde olabilir, ben de bu şekil çözülmüştü. Debug modda deneyebilirsin belki hatayı gösterir.
Sadece silah ve kostümlerde ön izle bastığım anda atıyor garip. INDEX numarası olan 4 bahsettiğin konu hangi dosyada işlev sağlıyor garanti olması açısından py ismini verebilir misin veya bir kod satırı
 
Sadece silah ve kostümlerde ön izle bastığım anda atıyor garip. INDEX numarası olan 4 bahsettiğin konu hangi dosyada işlev sağlıyor garanti olması açısından py ismini verebilir misin veya bir kod satırı
O bir nevi id gibi bir şey. Yani pack içinde render targeti kullandığın her yerde farklı id ile çağırman gerekir.
Python:
self.ModelPreview.SetRenderTarget(RENDER_TARGET_INDEX)

Mesela burada başka hiç bir yerde kullanmadığım 4 id numarası ile çağırdım.
 
O bir nevi id gibi bir şey. Yani pack içinde render targeti kullandığın her yerde farklı id ile çağırman gerekir.
Python:
self.ModelPreview.SetRenderTarget(RENDER_TARGET_INDEX)

Mesela burada başka hiç bir yerde kullanmadığım 4 id numarası ile çağırdım.
ne tür id girsemde sysser : 0312 02:20:13679 :: SetRenderTarget() got an unexpected keyword argument 'RENDER_TARGET_INDEX'
 
Geri
Üst