Çözüldü Oku kullandığımda slotta görünmüyor

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

allien

Üye
Üye
Mesaj
86
Çözümler
4
Beğeni
18
Puan
414
Ticaret Puanı
0
merhabalar envanterde bulunan oku kullandığım zaman ok zaman üzerimde veya herhangi bir slotta görünmüyor fakat kullanabiliyorum client ve server tarafında hiçbir syserr yok nedeni ne olabilir? nasıl çözümleyebilirim?

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
Çözüm
UserInterface gametype.h


gametype.h:
const DWORD c_Equipment_Body    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_BODY;
const DWORD c_Equipment_Head    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_HEAD;
const DWORD c_Equipment_Shoes    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_FOOTS;
const DWORD c_Equipment_Wrist    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_WRIST;
const DWORD c_Equipment_Weapon    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_WEAPON;
const DWORD c_Equipment_Neck    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_NECK;
const DWORD c_Equipment_Ear        = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_EAR;
const DWORD c_Equipment_Unique1    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_UNIQUE1;
const DWORD c_Equipment_Unique2    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_UNIQUE2;
const...
Bi mantıklı bak bakalım envanterde ne slotu eksik?
 
55 120 files ise ok kaldirilmistir muhtemelen
Baska fileslerle karsilastirip eklemen gerek oda ugrastirir
 
bir filesten equipment start index +10 çekersen yerine oturur. uiscriptte yada localedeki inventorywindowdan çekiceksin. çok uğraştırıcı bir şey değil.

Python:
{"index":EQUIPMENT_START_INDEX+0, "x":39, "y":37, "width":32, "height":64},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+1, "x":39, "y":2, "width":32, "height":32},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+2, "x":39, "y":145, "width":32, "height":32},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+3, "x":75, "y":67, "width":32, "height":32},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+4, "x":3, "y":3, "width":32, "height":96},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+5, "x":114, "y":84, "width":32, "height":32},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+6, "x":114, "y":52, "width":32, "height":32},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+7, "x":2, "y":113, "width":32, "height":32},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+8, "x":75, "y":113, "width":32, "height":32},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+9, "x":114, "y":1, "width":32, "height":32},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+10, "x":75, "y":35, "width":32, "height":32},

bu arada client srcden saydım 9 da olabilir. buradan bakıp sende olmayanı kendi inventorywindowuna çekersen sorun kalmaz
 
bir filesten equipment start index +10 çekersen yerine oturur. uiscriptte yada localedeki inventorywindowdan çekiceksin. çok uğraştırıcı bir şey değil.

Python:
{"index":EQUIPMENT_START_INDEX+0, "x":39, "y":37, "width":32, "height":64},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+1, "x":39, "y":2, "width":32, "height":32},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+2, "x":39, "y":145, "width":32, "height":32},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+3, "x":75, "y":67, "width":32, "height":32},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+4, "x":3, "y":3, "width":32, "height":96},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+5, "x":114, "y":84, "width":32, "height":32},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+6, "x":114, "y":52, "width":32, "height":32},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+7, "x":2, "y":113, "width":32, "height":32},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+8, "x":75, "y":113, "width":32, "height":32},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+9, "x":114, "y":1, "width":32, "height":32},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+10, "x":75, "y":35, "width":32, "height":32},

bu arada client srcden saydım 9 da olabilir. buradan bakıp sende olmayanı kendi inventorywindowuna çekersen sorun kalmaz
dediğiniz gibi inventorywindow da olan satırlar aynı yukarıda yazdığınız şekilde fakat hala görünmüyor.. bir itemi giyince hangi slota giyileceğini nereden ayarlıyoruz?
 
dediğiniz gibi inventorywindow da olan satırlar aynı yukarıda yazdığınız şekilde fakat hala görünmüyor.. bir itemi giyince hangi slota giyileceğini nereden ayarlıyoruz?
gametype.h ta shield arrow felan olur onları aratsana ne çıkıyor bakalım bi
 
gametype.h ta shield arrow felan olur onları aratsana ne çıkıyor bakalım bi
UserInterface gametype.h


gametype.h:
const DWORD c_Equipment_Body    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_BODY;
const DWORD c_Equipment_Head    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_HEAD;
const DWORD c_Equipment_Shoes    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_FOOTS;
const DWORD c_Equipment_Wrist    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_WRIST;
const DWORD c_Equipment_Weapon    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_WEAPON;
const DWORD c_Equipment_Neck    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_NECK;
const DWORD c_Equipment_Ear        = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_EAR;
const DWORD c_Equipment_Unique1    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_UNIQUE1;
const DWORD c_Equipment_Unique2    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_UNIQUE2;
const DWORD c_Equipment_Arrow    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_ARROW;
const DWORD c_Equipment_Shield    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_SHIELD;
 
UserInterface gametype.h


gametype.h:
const DWORD c_Equipment_Body    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_BODY;
const DWORD c_Equipment_Head    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_HEAD;
const DWORD c_Equipment_Shoes    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_FOOTS;
const DWORD c_Equipment_Wrist    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_WRIST;
const DWORD c_Equipment_Weapon    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_WEAPON;
const DWORD c_Equipment_Neck    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_NECK;
const DWORD c_Equipment_Ear        = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_EAR;
const DWORD c_Equipment_Unique1    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_UNIQUE1;
const DWORD c_Equipment_Unique2    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_UNIQUE2;
const DWORD c_Equipment_Arrow    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_ARROW;
const DWORD c_Equipment_Shield    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_SHIELD;
doğru gözüküyor burası. martysama fileslerin uiscriptteki dosyası inventorywindowex.py oluyor inventorywindowex dosyasına bakıp benim attığım sıralama doğru mu diye bakar mısın
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst