Çözüldü Oku kullandığımda slotta görünmüyor

  • Konuyu açan Konuyu açan allien
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 9
  • Gösterim Gösterim 303
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

allien

*__*
MT Üye
Mesaj
226
Çözümler
12
Beğeni
68
Puan
499
Ticaret Puanı
0
merhabalar envanterde bulunan oku kullandığım zaman ok zaman üzerimde veya herhangi bir slotta görünmüyor fakat kullanabiliyorum client ve server tarafında hiçbir syserr yok nedeni ne olabilir? nasıl çözümleyebilirim?

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
Çözüm
UserInterface gametype.h


gametype.h:
Genişlet Daralt Kopyala
const DWORD c_Equipment_Body    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_BODY;
const DWORD c_Equipment_Head    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_HEAD;
const DWORD c_Equipment_Shoes    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_FOOTS;
const DWORD c_Equipment_Wrist    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_WRIST;
const DWORD c_Equipment_Weapon    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_WEAPON;
const DWORD c_Equipment_Neck    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_NECK;
const DWORD c_Equipment_Ear        = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_EAR;
const DWORD c_Equipment_Unique1    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_UNIQUE1;
const DWORD c_Equipment_Unique2    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_UNIQUE2;
const...
Bi mantıklı bak bakalım envanterde ne slotu eksik?
 
bir filesten equipment start index +10 çekersen yerine oturur. uiscriptte yada localedeki inventorywindowdan çekiceksin. çok uğraştırıcı bir şey değil.

Python:
Genişlet Daralt Kopyala
{"index":EQUIPMENT_START_INDEX+0, "x":39, "y":37, "width":32, "height":64},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+1, "x":39, "y":2, "width":32, "height":32},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+2, "x":39, "y":145, "width":32, "height":32},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+3, "x":75, "y":67, "width":32, "height":32},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+4, "x":3, "y":3, "width":32, "height":96},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+5, "x":114, "y":84, "width":32, "height":32},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+6, "x":114, "y":52, "width":32, "height":32},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+7, "x":2, "y":113, "width":32, "height":32},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+8, "x":75, "y":113, "width":32, "height":32},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+9, "x":114, "y":1, "width":32, "height":32},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+10, "x":75, "y":35, "width":32, "height":32},

bu arada client srcden saydım 9 da olabilir. buradan bakıp sende olmayanı kendi inventorywindowuna çekersen sorun kalmaz
 
bir filesten equipment start index +10 çekersen yerine oturur. uiscriptte yada localedeki inventorywindowdan çekiceksin. çok uğraştırıcı bir şey değil.

Python:
Genişlet Daralt Kopyala
{"index":EQUIPMENT_START_INDEX+0, "x":39, "y":37, "width":32, "height":64},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+1, "x":39, "y":2, "width":32, "height":32},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+2, "x":39, "y":145, "width":32, "height":32},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+3, "x":75, "y":67, "width":32, "height":32},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+4, "x":3, "y":3, "width":32, "height":96},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+5, "x":114, "y":84, "width":32, "height":32},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+6, "x":114, "y":52, "width":32, "height":32},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+7, "x":2, "y":113, "width":32, "height":32},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+8, "x":75, "y":113, "width":32, "height":32},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+9, "x":114, "y":1, "width":32, "height":32},
                                        {"index":EQUIPMENT_START_INDEX+10, "x":75, "y":35, "width":32, "height":32},

bu arada client srcden saydım 9 da olabilir. buradan bakıp sende olmayanı kendi inventorywindowuna çekersen sorun kalmaz
dediğiniz gibi inventorywindow da olan satırlar aynı yukarıda yazdığınız şekilde fakat hala görünmüyor.. bir itemi giyince hangi slota giyileceğini nereden ayarlıyoruz?
 
dediğiniz gibi inventorywindow da olan satırlar aynı yukarıda yazdığınız şekilde fakat hala görünmüyor.. bir itemi giyince hangi slota giyileceğini nereden ayarlıyoruz?
gametype.h ta shield arrow felan olur onları aratsana ne çıkıyor bakalım bi
 
gametype.h ta shield arrow felan olur onları aratsana ne çıkıyor bakalım bi
UserInterface gametype.h


gametype.h:
Genişlet Daralt Kopyala
const DWORD c_Equipment_Body    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_BODY;
const DWORD c_Equipment_Head    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_HEAD;
const DWORD c_Equipment_Shoes    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_FOOTS;
const DWORD c_Equipment_Wrist    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_WRIST;
const DWORD c_Equipment_Weapon    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_WEAPON;
const DWORD c_Equipment_Neck    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_NECK;
const DWORD c_Equipment_Ear        = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_EAR;
const DWORD c_Equipment_Unique1    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_UNIQUE1;
const DWORD c_Equipment_Unique2    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_UNIQUE2;
const DWORD c_Equipment_Arrow    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_ARROW;
const DWORD c_Equipment_Shield    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_SHIELD;
 
UserInterface gametype.h


gametype.h:
Genişlet Daralt Kopyala
const DWORD c_Equipment_Body    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_BODY;
const DWORD c_Equipment_Head    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_HEAD;
const DWORD c_Equipment_Shoes    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_FOOTS;
const DWORD c_Equipment_Wrist    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_WRIST;
const DWORD c_Equipment_Weapon    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_WEAPON;
const DWORD c_Equipment_Neck    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_NECK;
const DWORD c_Equipment_Ear        = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_EAR;
const DWORD c_Equipment_Unique1    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_UNIQUE1;
const DWORD c_Equipment_Unique2    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_UNIQUE2;
const DWORD c_Equipment_Arrow    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_ARROW;
const DWORD c_Equipment_Shield    = c_Equipment_Start + CItemData::WEAR_SHIELD;
doğru gözüküyor burası. martysama fileslerin uiscriptteki dosyası inventorywindowex.py oluyor inventorywindowex dosyasına bakıp benim attığım sıralama doğru mu diye bakar mısın
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst