Bulundu Npc ye warp eklemek quest [Bulundu]

Konu sahibinin aradığı materyalleri bulduğu için "Bulundu" öneki eklenmiştir. Eğer aynı materyalleri arıyorsanız yorumlara bakabilirsiniz. İstediğiniz materyallere bu konuda bulamadıysanız yeni konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

SadClowN

MT Üye
MT Üye
Mesaj
194
Çözümler
5
Beğeni
89
Puan
704
Ticaret Puanı
0
İstediğim para karşılığında 95-105 lv arası beta maplara gidişi sağlayan ve npc ye tıkladığında ışınlanma butonlarının üstünde bir yazı yazan quest idi.
Questi veren @Yenicerii
Questi Düzenlemeye yardımcı olan @Whistle
Arkadaşlarımıza bir bir teşekkür ediyorum şimdi kanıtlı bir resim atmanın vakti gelmiştir.
Quest sorunsuz bir şekilde çalışmaktadır.
Tek sıkıntısı var oda questten kaynaklı değildir diye düşünüyorum ona bi ara bakıcam :)
Maplara ışınlanırken çar buga giriyor hareket edince düzeliyor dediğim gibi o questten kaynaklı değildir onu çözeceğim :)
Evet oyun içi olduğuna dair görüntüler;
ScreenHunter_3.jpg
ScreenHunter_1.jpg
ScreenHunter_2.jpg
ScreenHunter_4.jpg


Questin düzeltilmiş sorunsuz çalışan hali buyrun :)
ihtiyar_dede.lua:
quest ihtiyar_dede begin
    state start begin
            when 20095.chat." Beta Haritalara Yolculuk " begin
                say_title ( " Yaşlı Amca: " )
                say ( " Söyle bakalım, nereye yolculuk etmek istiyorsun? " )
                say ( " Unutma, bu işlem için en az 95.seviye olman ve 100m nakit ödemen gerekiyor.")
                local haritalar = select ( "Ejderha Ateşi Burnu" , " Nefrit Körfezi " , " Gautama Uçurumu " , " Yıldırım Dağları " , " Vazgeç ")
                if pc.get_gold() < 100000000 or pc.get_level() < 95 then
                    say ( " Maalesef şartları sağlamıyorsun.")
                else
                    if haritalar == 1 then
                        pc.change_gold(-100000000)
                        pc.warp(1024000,1664000)
                    elseif haritalar == 2 then
                        pc.change_gold(-100000000)
                        pc.warp(1049600,1510400)
                    elseif haritalar == 3 then
                        pc.change_gold(-100000000)
                        pc.warp(1177600,1664000)
                    elseif haritalar == 4 then
                        pc.change_gold(-100000000)
                        pc.warp(1126400,1510400)
                    end
            end
        end
    end
end
 
Son düzenleme:
Çözüm
Bu arada questte eksiklik varmış kusura bakmayın şimdi fark ettim :)
Para şartını koymuşum ancak ışınlanırken para kesme kodunu eklememişim :D

Son hali olarak şu şekilde deneyin;
Lua (Quest):
quest ihtiyar_dede begin
    state start begin
            when 20095.chat." Beta Haritalara Yolculuk " begin
                say_title ( " Yaşlı Amca: " )
                say ( " Söyle bakalım, nereye yolculuk etmek istiyorsun? " )
                say ( " Unutma, bu işlem için en az 95.seviye olman ve 100m nakit ödemen gerekiyor.")
                local haritalar = select ( "Ejderha Ateşi Burnu" , " Nefrit Körfezi " , " Gautama Uçurumu " , " Yıldırım Dağları " , " Vazgeç ")
                if pc.get_gold() < 100000000 or pc.get_level() < 95 then...
Bir aralar şartsız ışınlayanını hazırlamıştım köşede dursun diye. Sizin belirttiğiniz şartları da eklemeye çalıştım. Umarım çalışır.
Bir deneyin bakalım.

Lua (Quest):
quest ihtiyar_dede begin
    state start begin
            when 20095.chat." Beta Haritalara Yolculuk " begin
                say_title ( " Yaşlı Amca: " )
                say ( " Söyle bakalım, nereye yolculuk etmek istiyorsun? " )
                say ( " Unutma, bu işlem için en az 95.seviye olman ve 100m nakit ödemen gerekiyor.")
                local haritalar = select ( "Ejderha Ateşi Burnu" , " Nefrit Körfezi " , " Gautama Uçurumu " , " Yıldırım Dağları " , " Vazgeç ")
                if pc.gold < 100000000 or pc.level() < 95 then
                    say ( " Maalesef şartları sağlamıyorsun.")
                else
                    if haritalar == 1 then
                        pc.warp(1024000,1664000)
                        elseif haritalar == 2 then
                        pc.warp(1049600,1510400)
                        elseif haritalar == 3 then
                        pc.warp(1177600,1664000)
                        elseif haritalar == 4 then
                        pc.warp(1126400,1510400)
                    end
            end
        end
    end
end
 
Son düzenleme:
Bir aralar şartsız ışınlayanını hazırlamıştım köşede dursun diye. Sizin belirttiğiniz şartları da eklemeye çalıştım. Umarım çalışır.
Bir deneyin bakalım.

Lua (Quest):
quest ihtiyar_dede begin
    state start begin
            when 20095.chat." Beta Haritalara Yolculuk " begin
                say_title ( " Yaşlı Amca: " )
                say ( " Söyle bakalım, nereye yolculuk etmek istiyorsun? " )
                say ( " Unutma, bu işlem için en az 95.seviye olman ve 100m nakit ödemen gerekiyor.")
                local haritalar = select ( "Ejderha Ateşi Burnu" , " Nefrit Körfezi " , " Gautama Uçurumu " , " Yıldırım Dağları " , " Vazgeç ")
                if pc.gold < 100000000 or pc.level() > 95 then
                    say ( " Maalesef şartları sağlamıyorsun.")
                else
                    if haritalar == 1 then
                        pc.warp(1024000,1664000)
                        elseif haritalar == 2 then
                        pc.warp(1049600,1510400)
                        elseif haritalar == 3 then
                        pc.warp(1177600,1664000)
                        elseif haritalar == 4 then
                        pc.warp(1126400,1510400)
                    end
            end
        end
    end
end
Çalışmanız için teşekkürler bu kadar hızlı olacağını düşünmemiştim :)
Şu an işteyim akşam 8 gibi bilgisayara geçince deneyeceğim teşekkür ederim ilginiz için :)
 
Hocam bu arada birşey sorucam.
@Whistle
Şimdi bu quest dosyalarının uzantısını .lua olarak değiştirsek bir sıkıntı olurmu.
Yada ben direk şöyle sorayım,
.quest .lua .arg .when vesayre bunların ne anlama geldiğini anlattığınız bir video varmı veya yazılı anlatım.
Bubların uzantısı elle değiştirilse bir sıkıntı çıkarmı bunuda söylerseniz srvinirim :)
 
object içindeki dosyaları mı düzenliyorsunuz? o_O

Sizi Metin2 geliştirici eğitimi 4. üniteye alalım :)
 
Questleri .lua veya .quest uzantısıyla kayıt edebilirsiniz. object altındaki dosyalar zaten qc çekildiği zaman otomatik oluşuyor. Bu yüzden object içerisindeki dosyalara müdahale etmeyin. Videolarda zaten gerekli her şey mevcut :)
 
Questleri .lua veya .quest uzantısıyla kayıt edebilirsiniz. object altındaki dosyalar zaten qc çekildiği zaman otomatik oluşuyor. Bu yüzden object içerisindeki dosyalara müdahale etmeyin. Videolarda zaten gerekli her şey mevcut :)
Büyük adamsın vesselam kimse bu kadar bilgiyi toplayıp bedavadan vernez sadece quest için konuşmuyorum :)
İnşallah emeğinin karşılığıni fazlasıyla alırsın :)
 
Karşılık beklemeden yaptığım için bir sıkıntı yok. Zaten bekleseydim şimdiye kadar pişman olmuştum :D :D
 
Karşılık beklemeden yaptığım için bir sıkıntı yok. Zaten bekleseydim şimdiye kadar pişman olmuştum :D :D
:) <3
Bir aralar şartsız ışınlayanını hazırlamıştım köşede dursun diye. Sizin belirttiğiniz şartları da eklemeye çalıştım. Umarım çalışır.
Bir deneyin bakalım.

Lua (Quest):
quest ihtiyar_dede begin
    state start begin
            when 20095.chat." Beta Haritalara Yolculuk " begin
                say_title ( " Yaşlı Amca: " )
                say ( " Söyle bakalım, nereye yolculuk etmek istiyorsun? " )
                say ( " Unutma, bu işlem için en az 95.seviye olman ve 100m nakit ödemen gerekiyor.")
                local haritalar = select ( "Ejderha Ateşi Burnu" , " Nefrit Körfezi " , " Gautama Uçurumu " , " Yıldırım Dağları " , " Vazgeç ")
                if pc.gold < 100000000 or pc.level() < 95 then
                    say ( " Maalesef şartları sağlamıyorsun.")
                else
                    if haritalar == 1 then
                        pc.warp(1024000,1664000)
                        elseif haritalar == 2 then
                        pc.warp(1049600,1510400)
                        elseif haritalar == 3 then
                        pc.warp(1177600,1664000)
                        elseif haritalar == 4 then
                        pc.warp(1126400,1510400)
                    end
            end
        end
    end
end
Şimdi geldim bilgisayar başına hemen deniyorum questinizi.
Olduğu takdirde konuyu editleyip resimli çözüldü olarak bildireceğim <3
 
@Yenicerii
Maplara ışınlanma butonlarına bastığımızda ekran komple kapanıyor ışınlanmıyor acaba neden kaynaklanıyor olabilir koordinatlarmı yanlıştır yoksa questdemi bir aksilik olduki anlayamadım :)
 
sysser:
1025 20:33:52735 :: Traceback (most recent call last):

1025 20:33:52756 ::   File "ui.py", line 1102, in OnIMEReturn

1025 20:33:52756 ::   File "ui.py", line 89, in __call__

1025 20:33:52756 ::   File "ui.py", line 71, in __call__

1025 20:33:52756 ::   File "introLogin.py", line 1241, in __OnClickLoginButton

1025 20:33:52757 :: AttributeError
1025 20:33:52757 :: :
1025 20:33:52757 :: 'module' object has no attribute 'LOGIN_INPUT_PIN'
1025 20:33:52757 ::

1025 20:33:52757 :: Traceback (most recent call last):

1025 20:33:52757 ::   File "ui.py", line 1102, in OnIMEReturn

1025 20:33:52757 ::   File "ui.py", line 89, in __call__

1025 20:33:52757 ::   File "ui.py", line 71, in __call__

1025 20:33:52757 ::   File "introLogin.py", line 1241, in __OnClickLoginButton

1025 20:33:52757 :: AttributeError
1025 20:33:52757 :: :
1025 20:33:52757 :: 'module' object has no attribute 'LOGIN_INPUT_PIN'
1025 20:33:52757 ::

1025 20:33:52757 :: Traceback (most recent call last):

1025 20:33:52757 ::   File "ui.py", line 1102, in OnIMEReturn

1025 20:33:52757 ::   File "ui.py", line 89, in __call__

1025 20:33:52757 ::   File "ui.py", line 71, in __call__

1025 20:33:52757 ::   File "introLogin.py", line 1241, in __OnClickLoginButton

1025 20:33:52757 :: AttributeError
1025 20:33:52757 :: :
1025 20:33:52757 :: 'module' object has no attribute 'LOGIN_INPUT_PIN'
1025 20:33:52757 ::

1025 20:33:52916 :: Traceback (most recent call last):

1025 20:33:52916 ::   File "ui.py", line 1102, in OnIMEReturn

1025 20:33:52916 ::   File "ui.py", line 89, in __call__

1025 20:33:52916 ::   File "ui.py", line 71, in __call__

1025 20:33:52916 ::   File "introLogin.py", line 1241, in __OnClickLoginButton

1025 20:33:52916 :: AttributeError
1025 20:33:52916 :: :
1025 20:33:52916 :: 'module' object has no attribute 'LOGIN_INPUT_PIN'
1025 20:33:52916 ::

1025 20:33:52917 :: Traceback (most recent call last):

1025 20:33:52917 ::   File "ui.py", line 1102, in OnIMEReturn

1025 20:33:52917 ::   File "ui.py", line 89, in __call__

1025 20:33:52917 ::   File "ui.py", line 71, in __call__

1025 20:33:52917 ::   File "introLogin.py", line 1241, in __OnClickLoginButton

1025 20:33:52917 :: AttributeError
1025 20:33:52917 :: :
1025 20:33:52917 :: 'module' object has no attribute 'LOGIN_INPUT_PIN'
1025 20:33:52917 ::

1025 20:33:52917 :: Traceback (most recent call last):

1025 20:33:52917 ::   File "ui.py", line 1102, in OnIMEReturn

1025 20:33:52917 ::   File "ui.py", line 89, in __call__

1025 20:33:52917 ::   File "ui.py", line 71, in __call__

1025 20:33:52917 ::   File "introLogin.py", line 1241, in __OnClickLoginButton

1025 20:33:52917 :: AttributeError
1025 20:33:52917 :: :
1025 20:33:52917 :: 'module' object has no attribute 'LOGIN_INPUT_PIN'
1025 20:33:52917 ::

1025 20:33:53032 :: Traceback (most recent call last):

1025 20:33:53032 ::   File "ui.py", line 1102, in OnIMEReturn

1025 20:33:53032 ::   File "ui.py", line 89, in __call__

1025 20:33:53032 ::   File "ui.py", line 71, in __call__

1025 20:33:53032 ::   File "introLogin.py", line 1241, in __OnClickLoginButton

1025 20:33:53032 :: AttributeError
1025 20:33:53032 :: :
1025 20:33:53032 :: 'module' object has no attribute 'LOGIN_INPUT_PIN'
1025 20:33:53032 ::

1025 20:33:53033 :: Traceback (most recent call last):

1025 20:33:53033 ::   File "ui.py", line 1102, in OnIMEReturn

1025 20:33:53033 ::   File "ui.py", line 89, in __call__

1025 20:33:53033 ::   File "ui.py", line 71, in __call__

1025 20:33:53033 ::   File "introLogin.py", line 1241, in __OnClickLoginButton

1025 20:33:53033 :: AttributeError
1025 20:33:53033 :: :
1025 20:33:53033 :: 'module' object has no attribute 'LOGIN_INPUT_PIN'
1025 20:33:53033 ::

1025 20:33:53033 :: Traceback (most recent call last):

1025 20:33:53033 ::   File "ui.py", line 1102, in OnIMEReturn

1025 20:33:53033 ::   File "ui.py", line 89, in __call__

1025 20:33:53033 ::   File "ui.py", line 71, in __call__

1025 20:33:53033 ::   File "introLogin.py", line 1241, in __OnClickLoginButton

1025 20:33:53033 :: AttributeError
1025 20:33:53033 :: :
1025 20:33:53033 :: 'module' object has no attribute 'LOGIN_INPUT_PIN'
1025 20:33:53033 ::

1025 20:33:53213 :: Traceback (most recent call last):

1025 20:33:53213 ::   File "ui.py", line 1102, in OnIMEReturn

1025 20:33:53213 ::   File "ui.py", line 89, in __call__

1025 20:33:53213 ::   File "ui.py", line 71, in __call__

1025 20:33:53213 ::   File "introLogin.py", line 1241, in __OnClickLoginButton

1025 20:33:53213 :: AttributeError
1025 20:33:53213 :: :
1025 20:33:53213 :: 'module' object has no attribute 'LOGIN_INPUT_PIN'
1025 20:33:53213 ::

1025 20:33:53213 :: Traceback (most recent call last):

1025 20:33:53213 ::   File "ui.py", line 1102, in OnIMEReturn

1025 20:33:53213 ::   File "ui.py", line 89, in __call__

1025 20:33:53214 ::   File "ui.py", line 71, in __call__

1025 20:33:53214 ::   File "introLogin.py", line 1241, in __OnClickLoginButton

1025 20:33:53214 :: AttributeError
1025 20:33:53214 :: :
1025 20:33:53214 :: 'module' object has no attribute 'LOGIN_INPUT_PIN'
1025 20:33:53214 ::

1025 20:33:53214 :: Traceback (most recent call last):

1025 20:33:53214 ::   File "ui.py", line 1102, in OnIMEReturn

1025 20:33:53214 ::   File "ui.py", line 89, in __call__

1025 20:33:53214 ::   File "ui.py", line 71, in __call__

1025 20:33:53214 ::   File "introLogin.py", line 1241, in __OnClickLoginButton

1025 20:33:53214 :: AttributeError
1025 20:33:53214 :: :
1025 20:33:53214 :: 'module' object has no attribute 'LOGIN_INPUT_PIN'
1025 20:33:53214 ::

1025 20:36:01428 :: invalid idx 0
1025 20:37:14382 :: CRaceManager::GetRaceDataPointer: cannot load data by dwRaceIndex 9013
1025 20:37:14382 :: CPythonCharacterManager::CreateInstance VID[15865] Race[9013]
 
CONFIG dosyalarında map indexler ekli mi?
 
Siyah ekranda kaldıktan sonra hangi kanala bağlıysanız o kanalın syserr kayıtlarını atabilirsiniz.
 
Siyah ekranda kaldıktan sonra hangi kanala bağlıysanız o kanalın syserr kayıtlarını atabilirsiniz.
sysser:
SYSERR: Oct 25 20:54:28 :: RunState: LUA_ERROR: [string "ihtiyar_dede"]:5: attempt to compare nil with number
SYSERR: Oct 25 20:54:28 :: WriteRunningStateToSyserr: LUA_ERROR: quest ihtiyar_dede.start click
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst