Yardım Mobların can sınırını ve max hasar sınırını kaldırmak?

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

bqofficial

Üye
Üye
Mesaj
103
Çözümler
2
Beğeni
23
Puan
39
Ticaret Puanı
0
Selam, sunucum da şu anda bir moba 2T üstü can girdiğim zaman canı 0 oluyor ancak 1.5T vs. girdiğim zaman sorun yok acaba bu sınırı nasıl arttırabilirim? Aynı şekilde belirli bir hasardan sonra hasar işlemiyor bu sınırlamaları nereden düzenleyebiliriz?
 
char.cpp:
p.bHPPercent = MINMAX(0, (m_pkChrTarget->GetHP() * 100) / m_pkChrTarget->GetMaxHP(), 100);
2 tane var ikisinide Değiştir
C++:
uint64_t qwHp = m_pkChrTarget->GetHP();
uint64_t qwMaxHp = m_pkChrTarget->GetMaxHP();
uint64_t qwPerc = (qwHp * 100);
uint64_t bPerc = qwPerc / qwMaxHp;
p.bHPPercent = MINMAX(0, bPerc, 100);
sonra;
C++:
p.bHPPercent = MINMAX(0, (GetHP() * 100) / GetMaxHP(), 100);
2 tane var ikisinide Değiştir.
C++:
uint64_t qwHp = GetHP();
uint64_t qwMaxHp = GetMaxHP();
uint64_t qwPerc = (qwHp * 100);
uint64_t bPerc = qwPerc / qwMaxHp;
p.bHPPercent = MINMAX(0, bPerc, 100);
Veya chat.cpp ara;
C++:
p.bHPPercent = m_pkChrTarget->GetMaxHP() <= 0 ? 0 : MINMAX(0, (m_pkChrTarget->GetHP() * 100) / m_pkChrTarget->GetMaxHP(), 100);
değiştir;
C++:
p.bHPPercent = m_pkChrTarget->GetMaxHP() <= 0 ? 0 : int(float(m_pkChrTarget->GetHP()) / float(m_pkChrTarget->GetMaxHP()) * 100.0f);
tekrar ara;
C++:
p.bHPPercent = MINMAX(0, (GetHP() * 100) / GetMaxHP(), 100);
değiştir;
C++:
p.bHPPercent = int(float(GetHP()) / float(GetMaxHP()) * 100.0f);
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
p.bHPPercent = int(float(GetHP()) / float(GetMaxHP()) * 100.0f);

değiştir;

p.bHPPercent = unsigned long long(float(GetHP()) / float(GetMaxHP()) * 100.0f);
 
char.cpp:
p.bHPPercent = MINMAX(0, (m_pkChrTarget->GetHP() * 100) / m_pkChrTarget->GetMaxHP(), 100);
2 tane var ikisinide Değiştir
C++:
uint64_t qwHp = m_pkChrTarget->GetHP();
uint64_t qwMaxHp = m_pkChrTarget->GetMaxHP();
uint64_t qwPerc = (qwHp * 100);
uint64_t bPerc = qwPerc / qwMaxHp;
p.bHPPercent = MINMAX(0, bPerc, 100);
sonra;
C++:
p.bHPPercent = MINMAX(0, (GetHP() * 100) / GetMaxHP(), 100);
2 tane var ikisinide Değiştir.
C++:
uint64_t qwHp = GetHP();
uint64_t qwMaxHp = GetMaxHP();
uint64_t qwPerc = (qwHp * 100);
uint64_t bPerc = qwPerc / qwMaxHp;
p.bHPPercent = MINMAX(0, bPerc, 100);
Veya chat.cpp ara;
C++:
p.bHPPercent = m_pkChrTarget->GetMaxHP() <= 0 ? 0 : MINMAX(0, (m_pkChrTarget->GetHP() * 100) / m_pkChrTarget->GetMaxHP(), 100);
değiştir;
C++:
p.bHPPercent = m_pkChrTarget->GetMaxHP() <= 0 ? 0 : int(float(m_pkChrTarget->GetHP()) / float(m_pkChrTarget->GetMaxHP()) * 100.0f);
tekrar ara;
C++:
p.bHPPercent = MINMAX(0, (GetHP() * 100) / GetMaxHP(), 100);
değiştir;
C++:
p.bHPPercent = int(float(GetHP()) / float(GetMaxHP()) * 100.0f);
Öncelikle yardımın için teşekkür ederim. Kullandığım altyapı da mob can sınırı 2T 100m. Atmış olduğun kodları denediğim zaman sadece mob can barının can değeri olmasına rağmen kırmızı bar yerine 0'da gözükmesini düzeltti ancak sınır hakkında bir değişim yok. 2.100.000.000 can değerini geçtiğim zaman can 0'lanıyor, ben bunu kat trilyonlara çıkartmak istiyorum.
 
Öncelikle yardımın için teşekkür ederim. Kullandığım altyapı da mob can sınırı 2T 100m. Atmış olduğun kodları denediğim zaman sadece mob can barının can değeri olmasına rağmen kırmızı bar yerine 0'da gözükmesini düzeltti ancak sınır hakkında bir değişim yok. 2.100.000.000 can değerini geçtiğim zaman can 0'lanıyor, ben bunu kat trilyonlara çıkartmak istiyorum.
tüm veri tiplerini değiştirmen gerekir. iMaxHP gibi verileri (int / unsigned int) unsigned long long yap..

bu değişiklikleri client için de yapman gerekir bu arada..
 
Geri
Üst