Çözüldü Mob_proto hk

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

zodiac160

Üye
Üye
Mesaj
80
Çözümler
3
Beğeni
32
Puan
419
Ticaret Puanı
0
Selam, offical mob_proto içerisinde att_dark att_fire att_elec gibi bazı columnlar herkes buna farklı bir yorum getirmiş kimisi bizim moblara vurduğumuz ateş gücüne karşı savunma olduğunu söylüyorda ben buna pek inanmak istemiyorum resist_fire varken neden öyle bir isimlendirilmeye gidilsin. bu konu hakkında bilgisi olan var mı? mob_protodaki att_fire att_ice vs columnları mobların bize vurduğu ateş hasarı buz hasarı için mi ?
 
Çözüm
Allah razı olsun aradığım cevabı buldum. peki son bir sorum olacak mobların saldırı için belirleyeceğimiz att_fire att_dark att_ice gibi columnlar için
char_resist.cpp içerisindeki void CHARACTER::ApplyMobAttribute(const TMobTable* table) bu fonksiyon üzerinden mi yaptınız yoksa yeniden fonksiyon mu yazdınız
Ben var olanları kullandım ekstra bir özellik eklemedim, pek de bir bilgim yok yenisini eklemek konusunda maalesef.
Benim bir bilgim yok fakat sadece yorumum olacak; her ikisi de olabilir çünkü Metin2'de diğer oyunlarda görmediğim bir şey var. Örnek olarak Nemereyi ele alalım. Nemere hem bize buz ile vuruyor, hem de kendisi buz gücünden daha fazla hasar alıyor. Normalde benim bildiğim tüm mmorpglerde örnek olarak bir ateş canavarı var ise bu ateş vurur ve buzdan fazla hasar alır. Fakat Metin2 dizaynında böyle saçmasapan bir olay var. Sanırım bunu en iyi source kodlarına bakarak anlayabilirsin.
 
Şunu diyeyim buz gücünden hasar alması flaglardan kaynakları örneğin fire ve ya att_fire flag eklersen o mob ateş gücünden hasar alır fakat son güncellemelerde dikkat ediyorum mesela örümcek zindanı bile ateş vurmaya başladı ki savunma dizmeye başladık belkide mob_columndeki att_firedan mı güç alıyor diye düşünüyorum
 
Merhabalar öncelikle iyi forumlar. mob_proto'dan eklenmiş olan att_fire, att_dark, att_elec gibi özellikler o mobun hangi türde hasar vereceğinin belirlendiği kısımlardır. att_fire eklerseniz, ressist_fire özelliğine sahip itemler kullanmanız gerekir savunma için. Bunlar itemlerde saldırı bonusu vermeyecektir. Undead, devil gibi değerler ise hangi özellikte olduklarını ve o belirlenen özellikten alacağı hasar türünü belirler. Yani bir mob Undead türünde olup, att_dark özelliği ile hasar verebilir ve bu durumda sizin apply_resist_dark özelliğine sahip savunma itemi ve attbonus_undead efsunlarına sahip bir saldırı itemine ihtiyacınız olacaktır. Daha önce yapmış olduğum şeytan çukuru haritasında kullandım. Aklınıza takılan veya anlamadığınız kısımlar varsa yazabilirsiniz.
 
Allah razı olsun aradığım cevabı buldum. peki son bir sorum olacak mobların saldırı için belirleyeceğimiz att_fire att_dark att_ice gibi columnlar için
char_resist.cpp içerisindeki void CHARACTER::ApplyMobAttribute(const TMobTable* table) bu fonksiyon üzerinden mi yaptınız yoksa yeniden fonksiyon mu yazdınız
 
Allah razı olsun aradığım cevabı buldum. peki son bir sorum olacak mobların saldırı için belirleyeceğimiz att_fire att_dark att_ice gibi columnlar için
char_resist.cpp içerisindeki void CHARACTER::ApplyMobAttribute(const TMobTable* table) bu fonksiyon üzerinden mi yaptınız yoksa yeniden fonksiyon mu yazdınız
Ben var olanları kullandım ekstra bir özellik eklemedim, pek de bir bilgim yok yenisini eklemek konusunda maalesef.
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst