Ateş diyarının map klasöründeki ismi:
metin2_map_n_flame_01
regen.txt içine aşağıdaki kodu ekle;
m 1029 68 10 10 0 0 80s 100 1 1093
Bu kodların anlamları;
m : mob
1029 68 : boss yada metinin Çıkacağı koordinat
10 10 0 0 : sabit kalacak değerler
80s : Öldürüldükten sonra tekrar çıkma aralığı (Saniye cinsinde)
100 : sabit
1 : kaç adet çıkacağı
1093 : boss veya metinin kodu
Diğer map klasörlerinin anlamları;
"
metin2_map_a1" : Yongan Bölgesi ( Kırmızı Köy )
"
metin2_map_a3" : Jayang Bölgesi
"
metin2_map_b1" : Joan Bölgesi ( Sarı Köy )
"
metin2_map_b3" : Bokjung Bölgesi
"
metin2_map_c1" : Pyungmoo Bölgesi ( Mavi Köy )
"
metin2_map_c3" : Bakra Bölgesi
"
map_a2" : Seungryong Vadisi
"
map_n_snowm_01" : Sohan Dağı
"
metin2_map_n_desert_01" : Yongbi Çölü
"
metin2_map_deviltower1" : Şeytan Kulesi
"
metin2_map_guild_01" : Jungrang(Lonca Bölgesi)
"
metin2_map_guild_02" : Waryong(Lonca Bölgesi)
"
metin2_map_guild_03" : Imha(Lonca Bölgesi)
"
metin2_guild_village_01" : Miryan(Lonca Savaşı)
"
metin2_guild_village_02" : Songpa(Lonca Savaşı)
"
metin2_guild_village_03" : Daeyami(Lonca Savaşı)
"
metin2_map_milgyo" : Hwang Tapınağı
"
metin2_map_monkeydungeon" : Maymun Zindanı(Kolay)
"
metin2_map_monkeydungeon_02" : Maymun Zindanı(Normal)
"
metin2_map_monkeydungeon_03" : Maymun Zindanı(Uzman)
"
metin2_map_n_flame_01" : Ateş Diyarı
"
metin2_map_spiderdungeon" : Örümcek Zindanı 1.Kat
"
metin2_map_spiderdungeon_02" : Örümcek Zindanı 2.Kat
"
metin2_map_spiderdungeon_03" : Örümcek Zindanı 3.Kat
"
metin2_map_trent" : Hayalet Ormanı
"
metin2_map_trent02" : Kızıl Orman
"
metin2_map_WL_01" : Yılan Vadisi
"
metin2_map_nusluck01" : Devler Diyarı
"
metin2_map_skipia_dungeon_01" : Sürgün Mağarası 1.Kat
"
metin2_map_skipia_dungeon_02" : Sürgün Mağarası 2.Kat
"
metin2_map_devilscatacomb" : Şeytan'ın Catacombu
"
metin2_map_CapeDragonHead" : Ejderha Ateşi Burnu
"
metin2_map_BayBlackSand" : Nefrit
"
metin2_map_MT_Thunder" : Yıldırım Dağları
"
metin2_map_dawnmistwood" : Guatama Uçurumu