Mitsi Simya Sistemi

MEKA

Discord: mekaprojects
Site yetkilisi
Süper Moderatör
Premium Üye
Grafiker
Geliştirici
Yardımsever Üye
Mesaj
2.789
Çözümler
287
Beğeni
2.036
Puan
1.850
Ticaret Puanı
2
Merhaba arkadaşlar bugün sizlere mitsi simyayı nasıl eklersiniz onu anlatacağım. Yapamayan hata alan arkadaşlar yorum yaparsa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım

78fKFQ.png

Öncelikle Client SRC ile başlayalım

Locale.inch.h Açılır ve eklenir
UserInterface/Locale.inc.h:
#define ENABLE_DS_GRADE_MYTH

Gametype.h Açılır ve Aratılır

UserInterface/Gametype.h:
DRAGON_SOUL_GRADE_LEGENDARY

Altına Eklenir
Userinterface/Gametype.h:
#ifdef ENABLE_DS_GRADE_MYTH
    DRAGON_SOUL_GRADE_MYTH,
#endif

PythonAplicationModule.cpp Açılır ve Aratılır

UserInterface/PythonAplicationModule.cpp:
ENABLE_COSTUME_SYSTEM

Altına Eklenir

UserInterface/PythonAplicationModule.cpp:
#ifdef ENABLE_DS_GRADE_MYTH
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_DS_GRADE_MYTH", 1);
#else
    PyModule_AddIntConstant(poModule, "ENABLE_DS_GRADE_MYTH", 0);
#endif

Gelelim şimdi Game SRC kodlarımızı eklemeye

Service.h Açılır ve eklenir
common/Service.h:
#define ENABLE_DS_GRADE_MYTH

Item_lenght.h Açılır ve Aratılır
common/Item_lenght.h:
DRAGON_SOUL_GRADE_LEGENDARY

Altına Eklenir

common/Item_lenght.h:
#ifdef ENABLE_DS_GRADE_MYTH
    DRAGON_SOUL_GRADE_MYTH,
#endif

DragonSoul.cpp Açılır ve Aratılır

game/src/DragonSoul.cpp:
    return col_type * DRAGON_SOUL_STEP_MAX * DRAGON_SOUL_BOX_SIZE + row_type * DRAGON_SOUL_BOX_SIZE;

Değiştirilir
game/src/DragonSoul.cpp:
#ifdef ENABLE_DS_GRADE_MYTH
    return col_type * DRAGON_SOUL_GRADE_MAX * DRAGON_SOUL_BOX_SIZE + row_type * DRAGON_SOUL_BOX_SIZE;
#else
    return col_type * DRAGON_SOUL_STEP_MAX * DRAGON_SOUL_BOX_SIZE + row_type * DRAGON_SOUL_BOX_SIZE;
#endif

dragon_soul_table.cpp Açılır ve Aratılır
game/src/dragon_soul_table.cpp:
    "grade_legendary",

Altına Eklenir

game/src/dragon_soul_table.cpp:
#ifdef ENABLE_DS_GRADE_MYTH
    "grade_myth",
#endif

Src işlerimiz bitti şimdi diğer işlerimize geçelim

item_names.txt Açılır ve eklenir (Düzenli ekleyen olursa diye boşluklu yazdım direk en alta felan eklemeyi düşünen boşlukları silsin)

item_names.txt:
115000    Mitsi Ejderha Elması
115100    Mitsi Ejderha Elması
115200    Mitsi Ejderha Elması
115300    Mitsi Ejderha Elması
115400    Mitsi Ejderha Elması

125000    Mitsi Ejderha Yakutu
125100    Mitsi Ejderha Yakutu
125200    Mitsi Ejderha Yakutu
125300    Mitsi Ejderha Yakutu
125400    Mitsi Ejderha Yakutu

135000    Mitsi Ejderha Yeşimi
135100    Mitsi Ejderha Yeşimi
135200    Mitsi Ejderha Yeşimi
135300    Mitsi Ejderha Yeşimi
135400    Mitsi Ejderha Yeşimi

145000    Mitsi Ejderha Safiri
145100    Mitsi Ejderha Safiri
145200    Mitsi Ejderha Safiri
145300    Mitsi Ejderha Safiri
145400    Mitsi Ejderha Safiri

155000    Mitsi Ejderha Grenası
155100    Mitsi Ejderha Grenası
155200    Mitsi Ejderha Grenası
155300    Mitsi Ejderha Grenası
155400    Mitsi Ejderha Grenası

165000    Mitsi Ejderha Oniksi
165100    Mitsi Ejderha Oniksi
165200    Mitsi Ejderha Oniksi
165300    Mitsi Ejderha Oniksi
165400    Mitsi Ejderha Oniksi

item_proto.txt Açılır ve Eklenir (Aynı şekilde boşluklu yazdım Elması elmasların altına yeşimi yeşimin altına yazmak isteyenler için kolaylık olması amacıyla direkt ekleyecek arkadaşlar boşlukları silsinler)

item_proto.txt:
115000~115099    MITSI_EJDERHA_ELMASI    ITEM_DS    DS_SLOT1    1    ANTI_STACK | ANTI_SELL | ANTI_SAFEBOX    NONE    NONE    NONE    0    0    0    0    0    TIMER_BASED_ON_WEAR    43200    LIMIT_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0
115100~115199    MITSI_EJDERHA_ELMASI    ITEM_DS    DS_SLOT1    1    ANTI_STACK | ANTI_SELL | ANTI_SAFEBOX    NONE    NONE    NONE    0    0    0    0    0    TIMER_BASED_ON_WEAR    43200    LIMIT_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0
115200~115299    MITSI_EJDERHA_ELMASI    ITEM_DS    DS_SLOT1    1    ANTI_STACK | ANTI_SELL | ANTI_SAFEBOX    NONE    NONE    NONE    0    0    0    0    0    TIMER_BASED_ON_WEAR    43200    LIMIT_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0
115300~115399    MITSI_EJDERHA_ELMASI    ITEM_DS    DS_SLOT1    1    ANTI_STACK | ANTI_SELL | ANTI_SAFEBOX    NONE    NONE    NONE    0    0    0    0    0    TIMER_BASED_ON_WEAR    43200    LIMIT_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0
115400~115499    MITSI_EJDERHA_ELMASI    ITEM_DS    DS_SLOT1    1    ANTI_STACK | ANTI_SELL | ANTI_SAFEBOX    NONE    NONE    NONE    0    0    0    0    0    TIMER_BASED_ON_WEAR    43200    LIMIT_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0

125000~125099    MITSI_EJDERHA_YAKUTU    ITEM_DS    DS_SLOT2    1    ANTI_STACK | ANTI_SELL | ANTI_SAFEBOX    NONE    NONE    NONE    0    0    0    0    0    TIMER_BASED_ON_WEAR    43200    LIMIT_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0
125100~125199    MITSI_EJDERHA_YAKUTU    ITEM_DS    DS_SLOT2    1    ANTI_STACK | ANTI_SELL | ANTI_SAFEBOX    NONE    NONE    NONE    0    0    0    0    0    TIMER_BASED_ON_WEAR    43200    LIMIT_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0
125200~125299    MITSI_EJDERHA_YAKUTU    ITEM_DS    DS_SLOT2    1    ANTI_STACK | ANTI_SELL | ANTI_SAFEBOX    NONE    NONE    NONE    0    0    0    0    0    TIMER_BASED_ON_WEAR    43200    LIMIT_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0
125300~125399    MITSI_EJDERHA_YAKUTU    ITEM_DS    DS_SLOT2    1    ANTI_STACK | ANTI_SELL | ANTI_SAFEBOX    NONE    NONE    NONE    0    0    0    0    0    TIMER_BASED_ON_WEAR    43200    LIMIT_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0
125400~125499    MITSI_EJDERHA_YAKUTU    ITEM_DS    DS_SLOT2    1    ANTI_STACK | ANTI_SELL | ANTI_SAFEBOX    NONE    NONE    NONE    0    0    0    0    0    TIMER_BASED_ON_WEAR    43200    LIMIT_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0

135000~135099    MITSI_EJDERHA_YESIMI    ITEM_DS    DS_SLOT3    1    ANTI_STACK | ANTI_SELL | ANTI_SAFEBOX    NONE    NONE    NONE    0    0    0    0    0    TIMER_BASED_ON_WEAR    43200    LIMIT_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0
135100~135199    MITSI_EJDERHA_YESIMI    ITEM_DS    DS_SLOT3    1    ANTI_STACK | ANTI_SELL | ANTI_SAFEBOX    NONE    NONE    NONE    0    0    0    0    0    TIMER_BASED_ON_WEAR    43200    LIMIT_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0
135200~135299    MITSI_EJDERHA_YESIMI    ITEM_DS    DS_SLOT3    1    ANTI_STACK | ANTI_SELL | ANTI_SAFEBOX    NONE    NONE    NONE    0    0    0    0    0    TIMER_BASED_ON_WEAR    43200    LIMIT_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0
135300~135399    MITSI_EJDERHA_YESIMI    ITEM_DS    DS_SLOT3    1    ANTI_STACK | ANTI_SELL | ANTI_SAFEBOX    NONE    NONE    NONE    0    0    0    0    0    TIMER_BASED_ON_WEAR    43200    LIMIT_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0
135400~135499    MITSI_EJDERHA_YESIMI    ITEM_DS    DS_SLOT3    1    ANTI_STACK | ANTI_SELL | ANTI_SAFEBOX    NONE    NONE    NONE    0    0    0    0    0    TIMER_BASED_ON_WEAR    43200    LIMIT_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0

145000~145099    MITSI_EJDERHA_SAFIRI    ITEM_DS    DS_SLOT4    1    ANTI_STACK | ANTI_SELL | ANTI_SAFEBOX    NONE    NONE    NONE    0    0    0    0    0    TIMER_BASED_ON_WEAR    43200    LIMIT_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0
145100~145199    MITSI_EJDERHA_SAFIRI    ITEM_DS    DS_SLOT4    1    ANTI_STACK | ANTI_SELL | ANTI_SAFEBOX    NONE    NONE    NONE    0    0    0    0    0    TIMER_BASED_ON_WEAR    43200    LIMIT_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0
145200~145299    MITSI_EJDERHA_SAFIRI    ITEM_DS    DS_SLOT4    1    ANTI_STACK | ANTI_SELL | ANTI_SAFEBOX    NONE    NONE    NONE    0    0    0    0    0    TIMER_BASED_ON_WEAR    43200    LIMIT_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0
145300~145399    MITSI_EJDERHA_SAFIRI    ITEM_DS    DS_SLOT4    1    ANTI_STACK | ANTI_SELL | ANTI_SAFEBOX    NONE    NONE    NONE    0    0    0    0    0    TIMER_BASED_ON_WEAR    43200    LIMIT_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0
145400~145499    MITSI_EJDERHA_SAFIRI    ITEM_DS    DS_SLOT4    1    ANTI_STACK | ANTI_SELL | ANTI_SAFEBOX    NONE    NONE    NONE    0    0    0    0    0    TIMER_BASED_ON_WEAR    43200    LIMIT_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0

155000~155099    MITSI_EJDERHA_GRENASI    ITEM_DS    DS_SLOT5    1    ANTI_STACK | ANTI_SELL | ANTI_SAFEBOX    NONE    NONE    NONE    0    0    0    0    0    TIMER_BASED_ON_WEAR    43200    LIMIT_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0
155100~155199    MITSI_EJDERHA_GRENASI    ITEM_DS    DS_SLOT5    1    ANTI_STACK | ANTI_SELL | ANTI_SAFEBOX    NONE    NONE    NONE    0    0    0    0    0    TIMER_BASED_ON_WEAR    43200    LIMIT_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0
155200~155299    MITSI_EJDERHA_GRENASI    ITEM_DS    DS_SLOT5    1    ANTI_STACK | ANTI_SELL | ANTI_SAFEBOX    NONE    NONE    NONE    0    0    0    0    0    TIMER_BASED_ON_WEAR    43200    LIMIT_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0
155300~155399    MITSI_EJDERHA_GRENASI    ITEM_DS    DS_SLOT5    1    ANTI_STACK | ANTI_SELL | ANTI_SAFEBOX    NONE    NONE    NONE    0    0    0    0    0    TIMER_BASED_ON_WEAR    43200    LIMIT_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0
155400~155499    MITSI_EJDERHA_GRENASI    ITEM_DS    DS_SLOT5    1    ANTI_STACK | ANTI_SELL | ANTI_SAFEBOX    NONE    NONE    NONE    0    0    0    0    0    TIMER_BASED_ON_WEAR    43200    LIMIT_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0

165000~165099    MITSI_EJDERHA_ONIKSI    ITEM_DS    DS_SLOT6    1    ANTI_STACK | ANTI_SELL | ANTI_SAFEBOX    NONE    NONE    NONE    0    0    0    0    0    TIMER_BASED_ON_WEAR    43200    LIMIT_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0
165100~165199    MITSI_EJDERHA_ONIKSI    ITEM_DS    DS_SLOT6    1    ANTI_STACK | ANTI_SELL | ANTI_SAFEBOX    NONE    NONE    NONE    0    0    0    0    0    TIMER_BASED_ON_WEAR    43200    LIMIT_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0
165200~165299    MITSI_EJDERHA_ONIKSI    ITEM_DS    DS_SLOT6    1    ANTI_STACK | ANTI_SELL | ANTI_SAFEBOX    NONE    NONE    NONE    0    0    0    0    0    TIMER_BASED_ON_WEAR    43200    LIMIT_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0
165300~165399    MITSI_EJDERHA_ONIKSI    ITEM_DS    DS_SLOT6    1    ANTI_STACK | ANTI_SELL | ANTI_SAFEBOX    NONE    NONE    NONE    0    0    0    0    0    TIMER_BASED_ON_WEAR    43200    LIMIT_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0
165400~165499    MITSI_EJDERHA_ONIKSI    ITEM_DS    DS_SLOT6    1    ANTI_STACK | ANTI_SELL | ANTI_SAFEBOX    NONE    NONE    NONE    0    0    0    0    0    TIMER_BASED_ON_WEAR    43200    LIMIT_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    APPLY_NONE    0    0    0    0    0    0    0    0    0    0

Special_item_group'a eklenecek kodları konuya dosya olarak dahil ettim 8k satır kod olduğu için sığmıyor bu adımda o kodları kendi special dosyanızın içine ekleyin.

dragon_soul_table.txt dosyanızı bunlar ile değiştirin farklı efsunlar mevcut ise karşılaştırarak kendinize ekleyin
dragon_soul_table.txt:
Group VnumMapper
{
    #--#    DragonSoulName    Type
    1    ¹é·æ¼®    11
    2    È·æ¼®    12
    3    dz·æ¼®    13
    4    ö·æ¼®    14
    5    ³ú·æ¼®    15
    6    Èæ·æ¼®    16
}

Group BasicApplys
{
    Group ¹é·æ¼®
    {
        #--#    Apply_Type    Apply_value
        1    INT    10
        2    RESIST_ICE    10
    }

    Group È·æ¼®
    {
        #--#    Apply_Type    Apply_value
        1    STR    10
        2    RESIST_FIRE    10
    }

    Group dz·æ¼®
    {
        #--#    Apply_Type    Apply_value
        1    MAX_SP    500
        2    RESIST_WIND    10
    }

    Group ö·æ¼®
    {
        #--#    Apply_Type    Apply_value
        1    DEX    10
        2    RESIST_EARTH    10
    }

    Group ³ú·æ¼®
    {
        #--#    Apply_Type    Apply_value
        1    MAX_HP    1500
        2    RESIST_ELEC    10
    }

    Group Èæ·æ¼®
    {
        #--#    Apply_Type    Apply_value
        1    CON    10
        2    RESIST_DARK    10
    }
}

Group AdditionalApplys
{
    Group ¹é·æ¼®
    {
        #--#    Apply_Type    Apply_value    Prob
        1    MAGIC_ATT_GRADE    15    10
        2    MAGIC_DEF_GRADE    15    10
        3    SKILL_DAMAGE_BONUS    15    10
        4    SKILL_DEFEND_BONUS    15    10
    }

    Group È·æ¼®
    {
        #--#    Apply_Type    Apply_value    Prob
        1    ATT_BONUS    300    10
        2    DEF_BONUS    200    10
        3    NORMAL_HIT_DAMAGE_BONUS    15    10
        4    NORMAL_HIT_DEFEND_BONUS    15    10
    }

    Group dz·æ¼®
    {
        #--#    Apply_Type    Apply_value    Prob
        1    MAX_HP    3000    10
        2    HP_REGEN    10    10
        3    STEAL_HP    10    10
        4    KILL_HP_RECOVER    5    10
        5    MAX_HP_PCT    20    10
    }

    Group ö·æ¼®
    {
        #--#    Apply_Type    Apply_value    Prob
        1    ATT_BONUS_TO_WARRIOR    15    10
        2    ATT_BONUS_TO_ASSASSIN    15    10
        3    ATT_BONUS_TO_SURA    15    10
        4    ATT_BONUS_TO_SHAMAN    15    10
        5    RESIST_WARRIOR    15    10
        6    RESIST_ASSASSIN    15    10
        7    RESIST_SURA    15    10
        8    RESIST_SHAMAN    15    10
    }

    Group ³ú·æ¼®
    {
        #--#    Apply_Type    Apply_value    Prob
        1    MAX_SP    1500    10
        2    SP_REGEN    10    10
        3    STEAL_SP    10    10
        4    KILL_SP_RECOVER    5    10
        5    MAX_SP_PCT    20    10
    }

    Group Èæ·æ¼®
    {
        #--#    Apply_Type    Apply_value    Prob
        1    BLOCK    10    10
        2    DODGE    10    10
        3    REFLECT_MELEE    10    10
        4    RESIST_CRITICAL    10    10
        5    RESIST_PENETRATE    10    10
    }
}

Group ApplyNumSettings
{
    Group Default
    {
        #--#    GRADE_NORMAL    GRADE_BRILLIANT    GRADE_RARE    GRADE_ANCIENT    GRADE_LEGENDARY    GRADE_MYTH
        basis    1    1    1    2    2    3
        add_min    0    0    0    0    0    0
        add_max    0    1    2    2    3    3
    }
#    Group ¹é·æ¼®
#    {
#        #--#    GRADE_NORMAL    GRADE_BRILLIANT    GRADE_RARE    GRADE_ANCIENT    GRADE_LEGENDARY    GRADE_MYTH
#        basis    1    1    1    2    2    3
#    }
}

Group WeightTables
{
    Group Default
    {
        Group GRADE_NORMAL
        {
    #        ´Ü°è    °È
            #--#    0    1    2    3    4    5    6
            STEP_LOWEST    1    2    3    0    0    0    0
            STEP_LOW    2    3    4    0    0    0    0
            STEP_MID    3    4    5    6    0    0    0
            STEP_HIGH    4    5    6    7    0    0    0
            STEP_HIGHEST    5    6    7    8    10    0    0
        }

        Group GRADE_BRILLIANT
        {
            STEP_LOWEST    3    4    5    6    0    0    0
            STEP_LOW    4    5    6    8    0    0    0
            STEP_MID    5    6    8    10    0    0    0
            STEP_HIGH    6    8    10    12    15    0    0
            STEP_HIGHEST    8    10    12    15    20    0    0
        }

        Group GRADE_RARE
        {
            #--#    0    1    2    3    4    5    6
            STEP_LOWEST    6    7    9    11    15    0    0
            STEP_LOW    7    9    11    15    20    0    0
            STEP_MID    9    11    15    20    25    0    0
            STEP_HIGH    11    15    20    25    30    0    0
            STEP_HIGHEST    15    20    25    30    40    0    0
        }

        Group GRADE_ANCIENT
        {
            #--#    0    1    2    3    4    5    6
            STEP_LOWEST    10    12    15    18    20    0    0
            STEP_LOW    12    15    18    20    25    0    0
            STEP_MID    15    18    20    25    35    0    0
            STEP_HIGH    18    20    25    35    40    0    0
            STEP_HIGHEST    20    25    35    40    60    80    0
        }

        Group GRADE_LEGENDARY
        {
            #--#    0    1    2    3    4    5    6
            STEP_LOWEST    30    35    40    45    50    0    0
            STEP_LOW    35    40    45    50    55    0    0
            STEP_MID    40    45    50    55    65    0    0
            STEP_HIGH    45    50    55    65    75    90    0
            STEP_HIGHEST    50    55    65    75    90    105    120
        }

        Group GRADE_MYTH
        {
            #--#    0    1    2    3    4    5    6
            STEP_LOWEST    35    40    45    50    55    0    0
            STEP_LOW    45    50    55    60    65    0    0
            STEP_MID    50    55    60    70    80    0    0
            STEP_HIGH    65    75    85    95    105    120    0
            STEP_HIGHEST    75    85    95    105    120    135    160
        }
    }
#    Group ¹é·æ¼®
#    {
#        Group GRADE_NORMAL
#        {
#            #--#    0    1    2    3    4    5    6
#            STEP_LOWEST    10    20    53    0    0    0    0
#            STEP_HIGHEST    50    60    37    18    10    0    0
#        }
#    }
}

Group RefineGradeTables
{
    Group Default                        
    {
        #--#    NEED_COUNT    FEE    GRADE_NORMAL    GRADE_BRILLIANT    GRADE_RARE    GRADE_ANCIENT    GRADE_LEGENDARY    GRADE_MYTH
        GRADE_NORMAL    2    30000    0    80    0    0    0    0
        GRADE_BRILLIANT    2    50000    0    40    70    0    0    0
        GRADE_RARE    2    70000    0    0    40    60    0    0
        GRADE_ANCIENT    2    100000    0    0    0    40    60    0
        GRADE_LEGENDARY    2    150000    0    0    0    0    40    60
    }
}

Group RefineStepTables
{
    Group Default
    {
        #--#    NEED_COUNT    FEE    STEP_LOWEST    STEP_LOW    STEP_MID    STEP_HIGH    STEP_HIGHEST
        STEP_LOWEST    2    20000    40    60    0    0    0
        STEP_LOW    2    30000    0    50    50    0    0
        STEP_MID    2    40000    0    0    70    30    0
        STEP_HIGH    2    50000    0    0    0    85    15
    }
}

Group RefineStrengthTables
{
    Group Default
    {
        #--#    FEE    0    1    2    3    4    5
        MATERIAL_DS_REFINE_NORMAL    10000    100    70    60    50    40    30
        MATERIAL_DS_REFINE_BLESSED    20000    100    70    60    50    40    30
        MATERIAL_DS_REFINE_HOLLY    30000    100    70    60    50    40    30
        MATERIAL_DS_REFINE_MASTER    40000    100    100    100    100    100    100
    }
}

Group DragonHeartExtTables
{
    Group Default
    {
        #--#    1    2    3    4    5
        CHARGING    0    5    15    30    50
        GRADE_NORMAL    80    0    0    0    0
        GRADE_BRILLIANT    0    70    0    0    0
        GRADE_RARE    0    0    0    60    0
        GRADE_ANCIENT    0    0    0    50    0
        GRADE_LEGENDARY    0    0    0    0    50
        GRADE_MYTH    0    0    0    0    50
    }
}

Group DragonSoulExtTables
{
    Group Default
    {
        #--#    Prob    ByProduct
        GRADE_NORMAL    100    30270
        GRADE_BRILLIANT    100    30270
        GRADE_RARE    100    30270
        GRADE_ANCIENT    100    30270
        GRADE_LEGENDARY    100    30270
        GRADE_MYTH    100    30270
    }
}

Server tarafıda bu kadardı şimdi pack tarafına geçelim

root/dragon_soul_refine_settings.py açılır ve komple değiştirilir

root/dragon_soul_refine_settings.py:
import item
import app

if app.ENABLE_DS_GRADE_MYTH:
    default_grade_need_count = [2, 2, 2, 2, 2]
    default_grade_fee = [30000, 50000, 70000, 100000, 150000]
    default_step_need_count = [2, 2, 2, 2, 2]
    default_step_fee = [20000, 30000, 40000, 50000, 60000]
    default_flame_need_count = [1, 3, 5, 10, 20]

    strength_fee = {
        item.MATERIAL_DS_REFINE_NORMAL : 10000,
        item.MATERIAL_DS_REFINE_BLESSED : 20000,
        item.MATERIAL_DS_REFINE_HOLLY : 30000,
    }

    default_strength_max_table = [
        [2, 2, 3, 3, 4],
        [3, 3, 3, 4, 4],
        [4, 4, 4, 4, 4],
        [4, 4, 4, 4, 5],
        [4, 4, 4, 5, 6],
        [4, 4, 4, 5, 6],
    ]

    default_refine_info = {
        "grade_need_count" : default_grade_need_count,
        "grade_fee" : default_grade_fee,
        "step_need_count" : default_step_need_count,
        "step_fee" : default_step_fee,
        "strength_max_table" : default_strength_max_table,
    }

    dragon_soul_refine_info = {
        11 : default_refine_info,
        12 : default_refine_info,
        13 : default_refine_info,
        14 : default_refine_info,
        15 : default_refine_info,
        16 : default_refine_info,
    }
else:
    default_grade_need_count = [2, 2, 2, 2]
    default_grade_fee = [30000, 50000, 70000, 100000]

    default_step_need_count = [2, 2, 2, 2]
    default_step_fee = [20000, 30000, 40000, 50000]

    strength_fee = {
        item.MATERIAL_DS_REFINE_NORMAL    : 10000,
        item.MATERIAL_DS_REFINE_BLESSED    : 20000,
        item.MATERIAL_DS_REFINE_HOLLY    : 30000,
    }

    # Herhangi bir a?amay©¥ mumkun olana kadar sertle?tirin, ancak
    # tablo (s©¥n©¥f, ad©¥m) = maksimum guc.
    default_strength_max_table = [
        [2, 2, 3, 3, 4],
        [3, 3, 3, 4, 4],
        [4, 4, 4, 4, 4],
        [4, 4, 4, 4, 5],
        [4, 4, 4, 5, 6],
    ]

    # Oncelikle mukavemet takviyesi durumunda ucret takviye ta?©¥ taraf©¥ndan belirlenir.
    # Onu dragon_soul_refine_info'ya koymad©¥m.
    # (Sadece takviye ta?©¥ ekleseniz bile ne kadar ihtiyac©¥n©¥z oldu?unu gorebilmeniz icin)
    # Ancak, sunucu her bir ejderha ruh ta?©¥ turu icin yukseltme ucreti belirlemenize izin verdi?inden,
    # Her Ejderha Ruh Ta?©¥ ucretini de?i?tirmek isterseniz,
    # Clacode'u de?i?tirmeniz gerekecektir.

    default_refine_info = {
        "grade_need_count"        : default_grade_need_count,
        "grade_fee"                : default_grade_fee,
        "step_need_count"        : default_step_need_count,
        "step_fee"                : default_step_fee,
        "strength_max_table"    : default_strength_max_table,
    }

    dragon_soul_refine_info = {
        11 : default_refine_info,
        12 : default_refine_info,
        13 : default_refine_info,
        14 : default_refine_info,
        15 : default_refine_info,
        16 : default_refine_info,
    }

root/uidragonsoul.py Açılır ve Aratılır

importlarda import app ekli degilse eklenir

Python:
            self.inventoryTab.append(self.GetChild("Inventory_Tab_05"))

Altına Eklenir

Python:
            if app.ENABLE_DS_GRADE_MYTH:
                self.inventoryTab.append(self.GetChild("Inventory_Tab_06"))

Aratılır

Python:
        self.inventoryTab[4].SetEvent(lambda arg=4: self.SetInventoryPage(arg))

Altına Eklenir

Python:
        if app.ENABLE_DS_GRADE_MYTH:
            self.inventoryTab[5].SetEvent(lambda arg=5: self.SetInventoryPage(arg))

Arat ve Değiştir

Python:
    def SetInventoryPage(self, page):
        if self.inventoryPageIndex != page:
            self.__HighlightSlot_ClearCurrentPage()
        self.inventoryPageIndex = page
        if app.ENABLE_DS_GRADE_MYTH:
            self.inventoryTab[(page+1)%6].SetUp()
            self.inventoryTab[(page+2)%6].SetUp()
            self.inventoryTab[(page+3)%6].SetUp()
            self.inventoryTab[(page+4)%6].SetUp()
            self.inventoryTab[(page+5)%6].SetUp()
        else:
            self.inventoryTab[(page+1)%5].SetUp()
            self.inventoryTab[(page+2)%5].SetUp()
            self.inventoryTab[(page+3)%5].SetUp()
            self.inventoryTab[(page+4)%5].SetUp()
        self.RefreshBagSlotWindow()

Arat ve Değiştir

Python:
    def __InventoryLocalSlotPosToGlobalSlotPos(self, window_type, local_slot_pos):
        if player.INVENTORY == window_type:
            return self.deckPageIndex * player.DRAGON_SOUL_EQUIPMENT_FIRST_SIZE + local_slot_pos
     
        if app.ENABLE_DS_GRADE_MYTH:
            return (self.DSKindIndex * 6 * player.DRAGON_SOUL_PAGE_SIZE) + self.inventoryPageIndex * player.DRAGON_SOUL_PAGE_SIZE + local_slot_pos
        else:
            return (self.DSKindIndex * 5 * player.DRAGON_SOUL_PAGE_SIZE) + self.inventoryPageIndex * player.DRAGON_SOUL_PAGE_SIZE + local_slot_pos

bu adıma locale/tr/ui/dragonsoulwindow.py dosyasını değiştirmemiz gerekiyor konuya dosya olarak ekledim oradan indirip buradaki dosya ile değiştirin(dragonsoulwindow dosyası bazılarında uiscript içinde oluyor)
Daha önceden uzaktan arındır felan eklendi ise bu kodlara dahil etmeniz gerek


locale/tr/item_list.txt Açılır ve Eklenir (boşlukları silmeyi unutmayın yukarıdaki nedenlerden dolayı boşluklu)
item_list.txt:
115000    ETC    icon/item/115000.tga
115100    ETC    icon/item/115100.tga
115200    ETC    icon/item/115200.tga
115300    ETC    icon/item/115300.tga
115400    ETC    icon/item/115400.tga

125000    ETC    icon/item/125000.tga
125100    ETC    icon/item/125100.tga
125200    ETC    icon/item/125200.tga
125300    ETC    icon/item/125300.tga
125400    ETC    icon/item/125400.tga

135000    ETC    icon/item/135000.tga
135100    ETC    icon/item/135100.tga
135200    ETC    icon/item/135200.tga
135300    ETC    icon/item/135300.tga
135400    ETC    icon/item/135400.tga

145000    ETC    icon/item/145000.tga
145100    ETC    icon/item/145100.tga
145200    ETC    icon/item/145200.tga
145300    ETC    icon/item/145300.tga
145400    ETC    icon/item/145400.tga

154400    ETC    icon/item/154400.tga
155000    ETC    icon/item/155000.tga
155100    ETC    icon/item/155100.tga
155200    ETC    icon/item/155200.tga
155300    ETC    icon/item/155300.tga
155400    ETC    icon/item/155400.tga

165000    ETC    icon/item/165000.tga
165100    ETC    icon/item/165100.tga
165200    ETC    icon/item/165200.tga
165300    ETC    icon/item/165300.tga
165400    ETC    icon/item/165400.tga

Şimdi iconlarımızı yükleme zamanı konuya dahil edilen dosyalar arasında iconlar mevcut onları icon dosyamızın içine atıyoruz


Gelelim etc dosyalarımızı yüklemeye konuda dahil edilen dosyalar arasında mevcut ekleyeceginiz resimler benim simya dosyalarım metin2_patch_ds içinde olduğu için oradaki yerlere attım sizin simyaya ait etc dosyaları neredeyse onun içine atın


Gelelim en önemli noktaya daha önceden simya sistemini kullandıysanız içerisinde simyalar mevcutsa yeşimin yanına başka bişey gelmiş şekilde olacaktır /ip çekerek tüm herşeyi boşaltın düzelecektir.


İşinize yarayabilecek bazık konularım.
DoRefineGrade: Possibility of invalid client Hatası
In ¹é·æ¼® group of RefineStepTables, probability list size is not 6. Hatası


Not : Başka platformlarda kaynak gösterilerek paylaşılabilir.
 

Dosya Eklentileri

  • Gerekli Dosyalar.7z
    262,7 KB · Gösterim: 157
Son düzenleme:
Paylaşım ve güzel anlatımınız için teşekkürler :)
 
Ah ah kullanmak istesem de ortaklar istemiyor :) Paylaşım için teşekkürler :)
 
Eline koluna sağlık da, keşke buraya paste şeklinde değil de github, paste2.org gibi yerlere ya da direkt dosya halinde atsaydın
 
Eline koluna sağlık da, keşke buraya paste şeklinde değil de github, paste2.org gibi yerlere ya da direkt dosya halinde atsaydın
Harici sitelerde bir süre sonra silinebiliyor. Bu yüzden mümkün olduğunca kodları siteye ekliyoruz. :) Siteye eklemek şartıyla belirttiğiniz yerlere de ekleyebilirler.
 
reis bu special_item_group.txt de kafam takıldı. onu nasıl yapıcaz kompel değiştirekmiyiz yoksa ekleyecekmitiz.
 
reis bu special_item_group.txt de kafam takıldı. onu nasıl yapıcaz kompel değiştirekmiyiz yoksa ekleyecekmitiz.
Mesela şu şekilde bir kod var 51501 arıyorsun ve altına eksik olan 160000 kodunu ekliyorsun istersen değiştir sana kalmış
Kod:
Group    New_¿ëÈ¥¿ø¼®-º¸»ó¿ë_±âº»           
{               
    Vnum    51501       
    1    110000    1    1
    2    120000    1    1
    3    130000    1    1
    4    140000    1    1
    5    150000    1    1
    6    160000    1    1
}
 
Selam, mitsi simyayı efsaneviden ayıran şeylerden birisi de set bonusu. Gameforge üzerinde mitsi mat olduğunda set bonusu alınabiliyor ama bu oyuncuları hem çok güçlendirdiği hem de kolay elde edilebilir olduğu için (pvplerde) tüm simyaların +6 yani kusursuz olduğunda set bonusunun açılmasını daha uygun görüyorlar. Bununla ilgili bir güncelleme yapmayı düşünüyor musunuz? Konudaki resme bakınca set bonusu gözükmüyor da merak ettim.
 
Mesela şu şekilde bir kod var 51501 arıyorsun ve altına eksik olan 160000 kodunu ekliyorsun istersen değiştir sana kalmış
Kod:
Group    New_¿ëÈ¥¿ø¼®-º¸»ó¿ë_±âº»          
{              
    Vnum    51501      
    1    110000    1    1
    2    120000    1    1
    3    130000    1    1
    4    140000    1    1
    5    150000    1    1
    6    160000    1    1
}
Hocam gece kafam durmuş. special_item_group.txt nin ne işe yaradığını unutmuşum. sabah bakınca hallettim. sağolasın.
 
sadece elmasta slot sorunu var neyden kaynaklı olabilir?
diğerleri yakut vs. slotları çalışırken, elmasta 5ve 6.. sayfalarında bazı slotlar simya koyamıyorum
 
Src ve python tarafını kontrol et
 
uiDragonSoul'da şunlara bakın:

def SetInventoryPage(self, page):

Şu şekilde değiştirir:

def SetInventoryPage(self, page):
if self.inventoryPageIndex != page:
self.__HighlightSlot_ClearCurrentPage()
self.inventoryPageIndex = page
self.inventoryTab[(page+1)%6].SetUp()
self.inventoryTab[(page+2)%6].SetUp()
self.inventoryTab[(page+3)%6].SetUp()
self.inventoryTab[(page+4)%6].SetUp()
self.inventoryTab[(page+5)%6].SetUp()
self.RefreshBagSlotWindow()
 
Tekrardan eklemem gerekti bir kez daha teşekkür ederim güzel anlatımın ve emeğin için.
 
Beyler, konu çok eski farkındayım fakat ben ne söylendiyse birebir yapmama rağmen oyun içinde ne syserr hatası alıyorum ne de simyalar çalışıyor çok ilginç bu şekilde isimleri yok özellikleri yok ve elması takınca diğerlerini takamıyorum böyle bir hata veriyor.
ss1.png
 

Dosya Eklentileri

  • ss2.png
    ss2.png
    628,5 KB · Gösterim: 37
Beyler, konu çok eski farkındayım fakat ben ne söylendiyse birebir yapmama rağmen oyun içinde ne syserr hatası alıyorum ne de simyalar çalışıyor çok ilginç bu şekilde isimleri yok özellikleri yok ve elması takınca diğerlerini takamıyorum böyle bir hata veriyor. 13078 eklentisini görüntüle
syserr hatasını paylaşırsanız daha fazla yardımcı olabiliriz.
 
Geri
Üst