Yardım Metin2 Pazar BK Bugu

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

LethalStrikeR

Yardımsever Üye
Yardımsever Üye
Üye
Mesaj
700
Çözümler
41
Beğeni
165
Puan
609
Ticaret Puanı
0
Herkese merhaba;
Great offline shop kullanıyorum. Şöyle bir sorun var;
Herhangi bir bk yı pazardan satın alınca envanterdeki ilk iki item siliniyor. Pazarı kurana para gidiyor ama alana bk gitmiyor ayrıca K envanter sistemini kullanıyorum. Oyuncularım bildirdi hatayı K envanterini uyarladım sanmıştım ama yanılmışım. Bu hatanın videosu:
 
O zaman filesini kullanmayı bırakın derim. Piyasada files mi yok sanki. Bence bir kişi bir şey paylaşıyorsa sorumluluğuna sahip olmalı.
 
Shop.cpp içerisinde

C++:
    if (item->IsDragonSoul())
    {
        iEmptyPos = ch->GetEmptyDragonSoulInventory(item);

kodları mevcut buralara ekleme yapıp deneyebilirsin
 
Shop.cpp içerisinde

C++:
    if (item->IsDragonSoul())
    {
        iEmptyPos = ch->GetEmptyDragonSoulInventory(item);

kodları mevcut buralara ekleme yapıp deneyebilirsin
EDIT: Zaten K envanteri eklerken o kod bloğuna ekleme yaptırıyor. şu kod bloğuyla alakalı olabilir mi? Shop_manager.cpp
C++:
    LPITEM item = ch->GetInventoryItem(bCell);

    if (!item)
        return;

    if (item->IsEquipped() == true)
    {
        ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("Âø¿ë ÁßÀÎ ¾ÆÀÌÅÛÀº ÆǸÅÇÒ ¼ö ¾ø½À´Ï´Ù."));
        return;
    }

sizin dediğiniz kod bloğu şu şekilde

C++:
    int iEmptyPos;
    if (item->IsDragonSoul())
    {
        iEmptyPos = ch->GetEmptyDragonSoulInventory(item);
    }
#ifdef ENABLE_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
    else if (item->IsSkillBook())
    {
        iEmptyPos = ch->GetEmptySkillBookInventory(item->GetSize());
    }
    else if (item->IsUpgradeItem())
    {
        iEmptyPos = ch->GetEmptyUpgradeItemsInventory(item->GetSize());
    }
    else if (item->IsStone())
    {
        iEmptyPos = ch->GetEmptyStoneInventory(item->GetSize());
    }
    else if (item->IsBox())
    {
        iEmptyPos = ch->GetEmptyBoxInventory(item->GetSize());
    }
    else if (item->IsEfsun())
    {
        iEmptyPos = ch->GetEmptyEfsunInventory(item->GetSize());
    }
    else if (item->IsCicek())
    {
        iEmptyPos = ch->GetEmptyCicekInventory(item->GetSize());
    }
#endif
    else
    {
        iEmptyPos = ch->GetEmptyInventory(item->GetSize());
    }
 
Bilmiyorum dostum great biraz karışıkmış daha önce great kullanmadım great kullanan bir files indirip bakabilirsin
 
Geri
Üst