Çözüldü Metin Taşlarının Sırrı Görevi - Hasun Taş Anıtı Tıklanmıyor?

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

melihalbayrak

Geliştirici
Geliştirici
Yardımsever Üye
Usta Üye
Mesaj
1.246
Çözümler
81
Beğeni
674
Puan
1.109
Ticaret Puanı
0
Quest bu şekilde arkadaşlar. Maymun zindanı kolay sonundaki anıta gidiyorum ok ile gösteriyor ama tıklayınca bir şey olmuyor bir şeyler eksik gibi sanki ama çözemedim.

main_quest_lv30.quest:
quest main_quest_lv30 begin
    state start begin
    end
    state run begin
        when login or levelup or enter begin
            if pc.get_level() >= 30 then                 
                setstate( gotoeUriel )       
            end
        end
    end
    state gotoeUriel begin
        when letter begin
            local v=find_npc_by_vnum(20011)
            if 0==v then
            else
                target.vid("__TARGET__", v, gameforge.main_quest_lv30._10_targetVid)
            end
        end
        when letter begin
            send_letter(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
        end
        when info or  button begin
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
            say(gameforge.main_quest_lv30._30_say)
        end
        when __TARGET__.target.click begin
            target.delete("__TARGET__")
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._40_sayTitle)
            say(gameforge.main_quest_lv30._50_say)
               wait()
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._40_sayTitle)
            say(gameforge.main_quest_lv30._60_say)
            
            setstate( clickstone )
            q.done()
        end
    end
    state clickstone begin
        when letter begin
            local v=find_npc_by_vnum(20352)
            if 0==v then
            else
                target.vid("__TARGET1__", v, gameforge.main_quest_lv30._80_targetVid)
            end
        end
        when letter begin
            send_letter(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
        end
        when info or  button begin
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
            say(gameforge.main_quest_lv30._90_say)
        end
        when __TARGET1__.target.click begin
            target.delete("__TARGET1__")
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
            say(gameforge.main_quest_lv30._100_say)
            setstate(gotoeUriel2)
        end
    end
    state gotoeUriel2 begin
        when letter begin
            local v=find_npc_by_vnum(20011)
            if 0==v then
            else
                target.vid("__TARGET__", v, gameforge.main_quest_lv30._10_targetVid)
            end
        end
        when letter begin
            send_letter(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
        end
        when info or button begin
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
            say(gameforge.main_quest_lv30._110_say)
        end
        when __TARGET__.target.click begin
            target.delete("__TARGET__")
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._40_sayTitle)
               say(gameforge.main_quest_lv30._120_say)
            wait()
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._40_sayTitle)
            say(gameforge.main_quest_lv30._130_say)

            set_state (clickplace)
        end
    end
    state clickplace begin
        when letter begin
            local v=find_npc_by_vnum(20353)
            if 0==v then
            else
                target.vid("__TARGET2__", v, gameforge.main_quest_lv30._140_targetVid)
            end
        end
        when letter begin
                   send_letter(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
        end
        when info or  button begin
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
            say(gameforge.main_quest_lv30._150_say)
        end
        when __TARGET2__.target.click begin
            target.delete("__TARGET2__")
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
            say(gameforge.main_quest_lv30._100_say)
            setstate(gotoeUriel3)
            q.done()
        end
    end
    state gotoeUriel3 begin
        when letter begin
            local v=find_npc_by_vnum(20011)
            if 0==v then
            else
                target.vid("__TARGET__", v, gameforge.main_quest_lv30._10_targetVid)
            end
        end
        when letter begin
            send_letter(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
        end
        when info or  button begin
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
            say(gameforge.main_quest_lv30._110_say)
        end
        when __TARGET__.target.click begin
            pc.give_exp2( 420000 )
            pc.change_money( 20000 )
            target.delete("__TARGET__")
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._40_sayTitle)
            say(gameforge.main_quest_lv30._160_say)
            say_title(gameforge.locale.reward)
            say_reward(gameforge.main_quest_lv30._70_sayReward)
            clear_letter()
            set_state (__COMPLETE__)
            set_quest_state("main_quest_lv32","run")
            q.done()
        end
    end
    state __COMPLETE__ begin
        when enter begin
            q.done()
        end
    end
end
 
Çözüm
Kodlarda sorun yok gibi duruyor, şuan deneme şansım yok fakat benim kodlarımda ekstra olarak şöyle bir şey var
Lua (Quest):
                        set_state(__COMPLETE__)
                        set_quest_state("main_quest_lv32","run")
                        q.done()
                end
        end
        state __GIVEUP__ begin
        end

        state __COMPLETE__ begin
                when enter begin
                        q.done()
                end
        end
end

Yani en sonu bu şekilde. Türkçe halini daha önce bulmuştum buraya bırakayım belki benim gözümden kaçan sizin yakalayacağınız bir şey olur.

Lua (Quest):
quest main_quest_lv30 begin
        state start begin
        end
        state run begin
                when login or...
Kodlarda sorun yok gibi duruyor, şuan deneme şansım yok fakat benim kodlarımda ekstra olarak şöyle bir şey var
Lua (Quest):
                        set_state(__COMPLETE__)
                        set_quest_state("main_quest_lv32","run")
                        q.done()
                end
        end
        state __GIVEUP__ begin
        end

        state __COMPLETE__ begin
                when enter begin
                        q.done()
                end
        end
end

Yani en sonu bu şekilde. Türkçe halini daha önce bulmuştum buraya bırakayım belki benim gözümden kaçan sizin yakalayacağınız bir şey olur.

Lua (Quest):
quest main_quest_lv30 begin
        state start begin
        end
        state run begin
                when login or levelup or enter begin
                        if pc.get_level() >= 30 then
                                setstate(gotoeUriel)
                        end
                end
        end
        state gotoeUriel begin
                when letter begin
                        local v=find_npc_by_vnum(20011)
                        if 0==v then
                        else
                                target.vid("__TARGET__", v, "Bilgin Uriel'i bul.")
                        end
                end
                when letter begin
                        send_letter("Metin Taşlarının Sırrı.")
                end
                when info or  button begin
                        say_title("Metin Taşlarının Sırrı.")
                        say_reward("")
                        say_reward("Nihayet Uriel metin taşlarının sırrını buldu.")
                        say_reward("Git ve ona araştırmalarında yardım et.")
                        say_reward("Görev bittiğinde bir kaç yang ve tecrübe puanı ile")
                        say_reward("ödüllendirileceksin.")
                end
                when __TARGET__.target.click begin
                        target.delete("__TARGET__")
                        say_title("Uriel:")
                        say("")
                        say("Yüzbaşı seni bana gönderdiğine göre işini çok")
                        say("iyi yapıyor olmalısın! Senden bir yardım rica")
                        say("edeceğim. Metin taşlarını biliyorsun değil mi?")
                        say("Metin taşları gökyüzünden geliyorlar ve çok kötü ")
                        say("güçleri var. Bilinmeyen hastalıklar getiriyorlar")
                        say("ve hayvanları vahşileştiriyorlar. Onların bizim")
                        say("dünyamıza nasıl geldiğini bilmiyoruz ve onların")
                        say("hangi maddeden yapıldığını da bilmiyoruz.")
                        say("Bu benim araştormalarımı zorlaştırıyor. Her şeye")
                        say("rağmen, Metin taşlarının sırrının anahtarını buldum!")
                        wait()
                        say_title("Uriel:")
                        say("")
                        say("Kolay Maymun Zındanlarında bir dehlizde krallık")
                        say("zamanından kalma antika bir masa var. Bana göre,")
                        say("bu masada Metin taşlarının sırları bulunuyor.")
                        say("Bana oradaki bilgiyi getirebilirsen Metin taşlarının")
                        say("sırrını öğrenebilirim. Lütfen bana")
                        say("Kolay Maymun zındanındaki bilgileri bul ve getir!")
                        wait()
                        say_title("Ödül:")
                        say("")
                        say_reward("Tecrübe Puanı: 420.000" )
                        say_reward("Yang: 20.000")
                        setstate(clickstone)
                        q.done()
                end
        end
        state clickstone begin
                when letter begin
                        local v=find_npc_by_vnum(20352)
                        if 0==v then
                        else
                                target.vid("__TARGET1__", v, "Kolay maymun zindanindaki Hasun Tas Abidesi")
                        end
                end
                when letter begin
                        send_letter("Metin Taşlarının Sırrı.")
                end
                when info or  button begin
                        say_title("Metin Taşlarının Sırrı.")
                        say_reward("")
                        say_reward("Haydi! Masa orada mı öğren.")
                        say_reward("Unutma gideceğin yer Kolay Maymun Zındanı!")
                        say_reward("")
                end
                when __TARGET1__.target.click begin
                        target.delete("__TARGET1__")
                        say_title("Metin Taşlarının Sırrı.")
                        say_reward("")
                        say_reward("Güzel! Taşı buldun. Bilgileri al ve uriele dön.")
                        say_reward("Seni merakla bekliyor!")
                        setstate(gotoeUriel2)
                end
        end
        state gotoeUriel2 begin
                when letter begin
                        local v=find_npc_by_vnum(20011)
                        if 0==v then
                        else
                                target.vid("__TARGET__", v, "Uzman Uriel'i bul.")
                        end
                end
                when letter begin
                        send_letter("Metin Taşlarının Sırrı.")
                end
                when info or button begin
                        say_title("Metin Taşlarının Sırrı.")
                        say_reward("")
                        say_reward("Uzman Uriel ile konuş.")
                end
                when __TARGET__.target.click begin
                        target.delete("__TARGET__")
                        say_title("Uriel:")
                        say("")
                        say("Oh! Bunlar masadaki bilgiler mi?")
                        say("Oh hayir, bir kaç sey okunmuyor ne yazdiğini")
                        say("anlayamiyorum. Bir şeyler öğrenmek için,")
                        say("iyi bir şansti, yazik!")
                        say("")
                        say("")
                        say("(Kitabın sayfasına bakarak) Bak, bak!")
                        say("")
                        say("Ah, aklıma bir şey geldi! Ejderha vadisindeki")
                        say("eski çağdan kalma sihirli kaleyi biliyor musun?")
                        say("Bence bu garip sekilde yazılmış bilgiler sadece")
                        say("orada okunabilir.")
                        say("")
                        wait()
                        say_title("Uriel:")
                        say("")
                        say("Bunlar çok eski yazılar.")
                        say("O yüzden, onları tarihi bir yerde okumak lazım!")
                        say("Sihirli kalede her şeyi öğren.")
                        say("")
                        say("Metin taşlarının sırrını öğrenebilmek için,")
                        say("bu belgeleri, sihirli kalede oku!")
                        say("")

                        set_state(clickplace)
                end
        end
        state clickplace begin
                when letter begin
                        local v=find_npc_by_vnum(20353)
                        if 0==v then
                        else
                                target.vid("__TARGET2__", v, "Ejderha vadisi Seul Rong Tas Abidesi")
                        end
                end
                when letter begin
                   send_letter("Metin Taşlarının Sırrı.")
                end
                when info or  button begin
                        say_title("Metin Taşlarının Sırrı.")
                        say_reward("")
                        say_reward("Uriel için metin taşları konusunda bilgi topla.")
                        say_reward("Ejderha Vadisindeki Seul-Rong kayasını bul!")
                end
                when __TARGET2__.target.click begin
                        target.delete("__TARGET2__")
                        say_title("Metin Taşlarının Sırrı.")
                        say_reward("")
                        say_reward("Urielin istediği bilgileri oku.")
                        say_reward("Ardından Uriele geri dön.")
                        setstate(gotoeUriel3)
                        q.done()
                end
        end
        state gotoeUriel3 begin
                when letter begin
                        local v=find_npc_by_vnum(20011)
                        if 0==v then
                        else
                                target.vid("__TARGET__", v, "Uriel'i bul.")
                        end
                end
                when letter begin
                        send_letter("Metin Taşlarının Sırrı.")
                end
                when info or  button begin
                        say_title("Metin Taşlarının Sırrı.")
                        say_reward("")
                        say_reward("Uzman Uriel ile konuş.")
                end
                when __TARGET__.target.click begin
                        pc.give_exp2( 420000 )
                        pc.change_money( 20000 )
                        target.delete("__TARGET__")
                        ---                                                   l
                        say_title("Uriel:")
                        say("")
                        say("Oh! Sağol!")
                        say("Senin sayende Metin taşlarının sırrını öğrenebildim.")
                        say("Araştırmalarım sandığımdan daha çabuk bitecek.")
                        say("Teşekkür ederim.")
                        say("Minnettarlığımın göstergesi olarak bunu al lütfen.")
                        say("")
                        say_title("Ödül:")
                        say("")
                        say_reward("Tecrübe Puanı: 420.000" )
                        say_reward("Yang: 20.000")
                        clear_letter()
                        set_state(__COMPLETE__)
                        set_quest_state("main_quest_lv32","run")
                        q.done()
                end
        end
        state __GIVEUP__ begin
        end

        state __COMPLETE__ begin
                when enter begin
                        q.done()
                end
        end
end
 
targetlerde neye tıklayacagı belırtılmemıs galıba dene bunu olacaktır:
quest main_quest_lv30 begin
    state start begin
    end
    state run begin
        when login or levelup or enter begin
            if pc.get_level() >= 30 then                 
                setstate( gotoeUriel )       
            end
        end
    end
    state gotoeUriel begin
        when letter begin
            local v=find_npc_by_vnum(20011)
            if 0==v then
            else
                target.vid("__TARGET__", v, gameforge.main_quest_lv30._10_targetVid)
            end
        end
        when letter begin
            send_letter(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
        end
        when info or  button begin
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
            say(gameforge.main_quest_lv30._30_say)
        end
        when __TARGET__.target.click begin
            target.delete("__TARGET__")
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._40_sayTitle)
            say(gameforge.main_quest_lv30._50_say)
               wait()
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._40_sayTitle)
            say(gameforge.main_quest_lv30._60_say)
            
            setstate( clickstone )
            q.done()
        end
    end
    state clickstone begin
        when letter begin
            local v=find_npc_by_vnum(20352)
            if 0==v then
            else
                target.vid("__TARGET1__", v, gameforge.main_quest_lv30._80_targetVid)
            end
        end
        when letter begin
            send_letter(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
        end
        when info or  button begin
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
            say(gameforge.main_quest_lv30._90_say)
        end
        when __TARGET1__.target.click or 20352.chat."oldu herhalde" begin
            target.delete("__TARGET1__")
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
            say(gameforge.main_quest_lv30._100_say)
            setstate(gotoeUriel2)
        end
    end
    state gotoeUriel2 begin
        when letter begin
            local v=find_npc_by_vnum(20011)
            if 0==v then
            else
                target.vid("__TARGET__", v, gameforge.main_quest_lv30._10_targetVid)
            end
        end
        when letter begin
            send_letter(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
        end
        when info or button begin
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
            say(gameforge.main_quest_lv30._110_say)
        end
        when __TARGET__.target.click begin
            target.delete("__TARGET__")
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._40_sayTitle)
               say(gameforge.main_quest_lv30._120_say)
            wait()
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._40_sayTitle)
            say(gameforge.main_quest_lv30._130_say)

            set_state (clickplace)
        end
    end
    state clickplace begin
        when letter begin
            local v=find_npc_by_vnum(20353)
            if 0==v then
            else
                target.vid("__TARGET2__", v, gameforge.main_quest_lv30._140_targetVid)
            end
        end
        when letter begin
                   send_letter(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
        end
        when info or  button begin
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
            say(gameforge.main_quest_lv30._150_say)
        end
        when __TARGET2__.target.click or 20353.chat."oldumu2" begin
            target.delete("__TARGET2__")
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
            say(gameforge.main_quest_lv30._100_say)
            setstate(gotoeUriel3)
            q.done()
        end
    end
    state gotoeUriel3 begin
        when letter begin
            local v=find_npc_by_vnum(20011)
            if 0==v then
            else
                target.vid("__TARGET__", v, gameforge.main_quest_lv30._10_targetVid)
            end
        end
        when letter begin
            send_letter(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
        end
        when info or  button begin
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
            say(gameforge.main_quest_lv30._110_say)
        end
        when __TARGET__.target.click or 20011.chat."odulumu ver" begin
            pc.give_exp2( 420000 )
            pc.change_money( 20000 )
            target.delete("__TARGET__")
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._40_sayTitle)
            say(gameforge.main_quest_lv30._160_say)
            say_title(gameforge.locale.reward)
            say_reward(gameforge.main_quest_lv30._70_sayReward)
            clear_letter()
            set_state (__COMPLETE__)
            set_quest_state("main_quest_lv32","run")
            q.done()
        end
    end
    state __COMPLETE__ begin
        when enter begin
            q.done()
        end
    end
end
 
Kodlarda sorun yok gibi duruyor, şuan deneme şansım yok fakat benim kodlarımda ekstra olarak şöyle bir şey var
Lua (Quest):
                        set_state(__COMPLETE__)
                        set_quest_state("main_quest_lv32","run")
                        q.done()
                end
        end
        state __GIVEUP__ begin
        end

        state __COMPLETE__ begin
                when enter begin
                        q.done()
                end
        end
end

Yani en sonu bu şekilde. Türkçe halini daha önce bulmuştum buraya bırakayım belki benim gözümden kaçan sizin yakalayacağınız bir şey olur.

Lua (Quest):
quest main_quest_lv30 begin
        state start begin
        end
        state run begin
                when login or levelup or enter begin
                        if pc.get_level() >= 30 then
                                setstate(gotoeUriel)
                        end
                end
        end
        state gotoeUriel begin
                when letter begin
                        local v=find_npc_by_vnum(20011)
                        if 0==v then
                        else
                                target.vid("__TARGET__", v, "Bilgin Uriel'i bul.")
                        end
                end
                when letter begin
                        send_letter("Metin Taşlarının Sırrı.")
                end
                when info or  button begin
                        say_title("Metin Taşlarının Sırrı.")
                        say_reward("")
                        say_reward("Nihayet Uriel metin taşlarının sırrını buldu.")
                        say_reward("Git ve ona araştırmalarında yardım et.")
                        say_reward("Görev bittiğinde bir kaç yang ve tecrübe puanı ile")
                        say_reward("ödüllendirileceksin.")
                end
                when __TARGET__.target.click begin
                        target.delete("__TARGET__")
                        say_title("Uriel:")
                        say("")
                        say("Yüzbaşı seni bana gönderdiğine göre işini çok")
                        say("iyi yapıyor olmalısın! Senden bir yardım rica")
                        say("edeceğim. Metin taşlarını biliyorsun değil mi?")
                        say("Metin taşları gökyüzünden geliyorlar ve çok kötü ")
                        say("güçleri var. Bilinmeyen hastalıklar getiriyorlar")
                        say("ve hayvanları vahşileştiriyorlar. Onların bizim")
                        say("dünyamıza nasıl geldiğini bilmiyoruz ve onların")
                        say("hangi maddeden yapıldığını da bilmiyoruz.")
                        say("Bu benim araştormalarımı zorlaştırıyor. Her şeye")
                        say("rağmen, Metin taşlarının sırrının anahtarını buldum!")
                        wait()
                        say_title("Uriel:")
                        say("")
                        say("Kolay Maymun Zındanlarında bir dehlizde krallık")
                        say("zamanından kalma antika bir masa var. Bana göre,")
                        say("bu masada Metin taşlarının sırları bulunuyor.")
                        say("Bana oradaki bilgiyi getirebilirsen Metin taşlarının")
                        say("sırrını öğrenebilirim. Lütfen bana")
                        say("Kolay Maymun zındanındaki bilgileri bul ve getir!")
                        wait()
                        say_title("Ödül:")
                        say("")
                        say_reward("Tecrübe Puanı: 420.000" )
                        say_reward("Yang: 20.000")
                        setstate(clickstone)
                        q.done()
                end
        end
        state clickstone begin
                when letter begin
                        local v=find_npc_by_vnum(20352)
                        if 0==v then
                        else
                                target.vid("__TARGET1__", v, "Kolay maymun zindanindaki Hasun Tas Abidesi")
                        end
                end
                when letter begin
                        send_letter("Metin Taşlarının Sırrı.")
                end
                when info or  button begin
                        say_title("Metin Taşlarının Sırrı.")
                        say_reward("")
                        say_reward("Haydi! Masa orada mı öğren.")
                        say_reward("Unutma gideceğin yer Kolay Maymun Zındanı!")
                        say_reward("")
                end
                when __TARGET1__.target.click begin
                        target.delete("__TARGET1__")
                        say_title("Metin Taşlarının Sırrı.")
                        say_reward("")
                        say_reward("Güzel! Taşı buldun. Bilgileri al ve uriele dön.")
                        say_reward("Seni merakla bekliyor!")
                        setstate(gotoeUriel2)
                end
        end
        state gotoeUriel2 begin
                when letter begin
                        local v=find_npc_by_vnum(20011)
                        if 0==v then
                        else
                                target.vid("__TARGET__", v, "Uzman Uriel'i bul.")
                        end
                end
                when letter begin
                        send_letter("Metin Taşlarının Sırrı.")
                end
                when info or button begin
                        say_title("Metin Taşlarının Sırrı.")
                        say_reward("")
                        say_reward("Uzman Uriel ile konuş.")
                end
                when __TARGET__.target.click begin
                        target.delete("__TARGET__")
                        say_title("Uriel:")
                        say("")
                        say("Oh! Bunlar masadaki bilgiler mi?")
                        say("Oh hayir, bir kaç sey okunmuyor ne yazdiğini")
                        say("anlayamiyorum. Bir şeyler öğrenmek için,")
                        say("iyi bir şansti, yazik!")
                        say("")
                        say("")
                        say("(Kitabın sayfasına bakarak) Bak, bak!")
                        say("")
                        say("Ah, aklıma bir şey geldi! Ejderha vadisindeki")
                        say("eski çağdan kalma sihirli kaleyi biliyor musun?")
                        say("Bence bu garip sekilde yazılmış bilgiler sadece")
                        say("orada okunabilir.")
                        say("")
                        wait()
                        say_title("Uriel:")
                        say("")
                        say("Bunlar çok eski yazılar.")
                        say("O yüzden, onları tarihi bir yerde okumak lazım!")
                        say("Sihirli kalede her şeyi öğren.")
                        say("")
                        say("Metin taşlarının sırrını öğrenebilmek için,")
                        say("bu belgeleri, sihirli kalede oku!")
                        say("")

                        set_state(clickplace)
                end
        end
        state clickplace begin
                when letter begin
                        local v=find_npc_by_vnum(20353)
                        if 0==v then
                        else
                                target.vid("__TARGET2__", v, "Ejderha vadisi Seul Rong Tas Abidesi")
                        end
                end
                when letter begin
                   send_letter("Metin Taşlarının Sırrı.")
                end
                when info or  button begin
                        say_title("Metin Taşlarının Sırrı.")
                        say_reward("")
                        say_reward("Uriel için metin taşları konusunda bilgi topla.")
                        say_reward("Ejderha Vadisindeki Seul-Rong kayasını bul!")
                end
                when __TARGET2__.target.click begin
                        target.delete("__TARGET2__")
                        say_title("Metin Taşlarının Sırrı.")
                        say_reward("")
                        say_reward("Urielin istediği bilgileri oku.")
                        say_reward("Ardından Uriele geri dön.")
                        setstate(gotoeUriel3)
                        q.done()
                end
        end
        state gotoeUriel3 begin
                when letter begin
                        local v=find_npc_by_vnum(20011)
                        if 0==v then
                        else
                                target.vid("__TARGET__", v, "Uriel'i bul.")
                        end
                end
                when letter begin
                        send_letter("Metin Taşlarının Sırrı.")
                end
                when info or  button begin
                        say_title("Metin Taşlarının Sırrı.")
                        say_reward("")
                        say_reward("Uzman Uriel ile konuş.")
                end
                when __TARGET__.target.click begin
                        pc.give_exp2( 420000 )
                        pc.change_money( 20000 )
                        target.delete("__TARGET__")
                        ---                                                   l
                        say_title("Uriel:")
                        say("")
                        say("Oh! Sağol!")
                        say("Senin sayende Metin taşlarının sırrını öğrenebildim.")
                        say("Araştırmalarım sandığımdan daha çabuk bitecek.")
                        say("Teşekkür ederim.")
                        say("Minnettarlığımın göstergesi olarak bunu al lütfen.")
                        say("")
                        say_title("Ödül:")
                        say("")
                        say_reward("Tecrübe Puanı: 420.000" )
                        say_reward("Yang: 20.000")
                        clear_letter()
                        set_state(__COMPLETE__)
                        set_quest_state("main_quest_lv32","run")
                        q.done()
                end
        end
        state __GIVEUP__ begin
        end

        state __COMPLETE__ begin
                when enter begin
                        q.done()
                end
        end
end
Bu attığın quest denedim onda da aynı bir fark yok yine tıklanmıyor.

targetlerde neye tıklayacagı belırtılmemıs galıba dene bunu olacaktır:
quest main_quest_lv30 begin
    state start begin
    end
    state run begin
        when login or levelup or enter begin
            if pc.get_level() >= 30 then                
                setstate( gotoeUriel )      
            end
        end
    end
    state gotoeUriel begin
        when letter begin
            local v=find_npc_by_vnum(20011)
            if 0==v then
            else
                target.vid("__TARGET__", v, gameforge.main_quest_lv30._10_targetVid)
            end
        end
        when letter begin
            send_letter(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
        end
        when info or  button begin
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
            say(gameforge.main_quest_lv30._30_say)
        end
        when __TARGET__.target.click begin
            target.delete("__TARGET__")
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._40_sayTitle)
            say(gameforge.main_quest_lv30._50_say)
               wait()
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._40_sayTitle)
            say(gameforge.main_quest_lv30._60_say)
           
            setstate( clickstone )
            q.done()
        end
    end
    state clickstone begin
        when letter begin
            local v=find_npc_by_vnum(20352)
            if 0==v then
            else
                target.vid("__TARGET1__", v, gameforge.main_quest_lv30._80_targetVid)
            end
        end
        when letter begin
            send_letter(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
        end
        when info or  button begin
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
            say(gameforge.main_quest_lv30._90_say)
        end
        when __TARGET1__.target.click or 20352.chat."oldu herhalde" begin
            target.delete("__TARGET1__")
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
            say(gameforge.main_quest_lv30._100_say)
            setstate(gotoeUriel2)
        end
    end
    state gotoeUriel2 begin
        when letter begin
            local v=find_npc_by_vnum(20011)
            if 0==v then
            else
                target.vid("__TARGET__", v, gameforge.main_quest_lv30._10_targetVid)
            end
        end
        when letter begin
            send_letter(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
        end
        when info or button begin
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
            say(gameforge.main_quest_lv30._110_say)
        end
        when __TARGET__.target.click begin
            target.delete("__TARGET__")
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._40_sayTitle)
               say(gameforge.main_quest_lv30._120_say)
            wait()
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._40_sayTitle)
            say(gameforge.main_quest_lv30._130_say)

            set_state (clickplace)
        end
    end
    state clickplace begin
        when letter begin
            local v=find_npc_by_vnum(20353)
            if 0==v then
            else
                target.vid("__TARGET2__", v, gameforge.main_quest_lv30._140_targetVid)
            end
        end
        when letter begin
                   send_letter(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
        end
        when info or  button begin
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
            say(gameforge.main_quest_lv30._150_say)
        end
        when __TARGET2__.target.click or 20353.chat."oldumu2" begin
            target.delete("__TARGET2__")
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
            say(gameforge.main_quest_lv30._100_say)
            setstate(gotoeUriel3)
            q.done()
        end
    end
    state gotoeUriel3 begin
        when letter begin
            local v=find_npc_by_vnum(20011)
            if 0==v then
            else
                target.vid("__TARGET__", v, gameforge.main_quest_lv30._10_targetVid)
            end
        end
        when letter begin
            send_letter(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
        end
        when info or  button begin
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
            say(gameforge.main_quest_lv30._110_say)
        end
        when __TARGET__.target.click or 20011.chat."odulumu ver" begin
            pc.give_exp2( 420000 )
            pc.change_money( 20000 )
            target.delete("__TARGET__")
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._40_sayTitle)
            say(gameforge.main_quest_lv30._160_say)
            say_title(gameforge.locale.reward)
            say_reward(gameforge.main_quest_lv30._70_sayReward)
            clear_letter()
            set_state (__COMPLETE__)
            set_quest_state("main_quest_lv32","run")
            q.done()
        end
    end
    state __COMPLETE__ begin
        when enter begin
            q.done()
        end
    end
end
Bu quest oldu ve şu şekilde düzenledim ekleme yaptığın kısımları.

Lua (Quest):
quest main_quest_lv30 begin
    state start begin
    end
    state run begin
        when login or levelup or enter begin
            if pc.get_level() >= 30 then
                setstate( gotoeUriel )
            end
        end
    end
    state gotoeUriel begin
        when letter begin
            local v=find_npc_by_vnum(20011)
            if 0==v then
            else
                target.vid("__TARGET__", v, gameforge.main_quest_lv30._10_targetVid)
            end
        end
        when letter begin
            send_letter(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
        end
        when info or  button begin
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
            say(gameforge.main_quest_lv30._30_say)
        end
        when __TARGET__.target.click begin
            target.delete("__TARGET__")
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._40_sayTitle)
            say(gameforge.main_quest_lv30._50_say)
            wait()
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._40_sayTitle)
            say(gameforge.main_quest_lv30._60_say)
            
            setstate( clickstone )
            q.done()
        end
    end
    state clickstone begin
        when letter begin
            local v=find_npc_by_vnum(20352)
            if 0==v then
            else
                target.vid("__TARGET1__", v, gameforge.main_quest_lv30._80_targetVid)
            end
        end
        when letter begin
            send_letter(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
        end
        when info or  button begin
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
            say(gameforge.main_quest_lv30._90_say)
        end
        when __TARGET1__.target.click or 20352.chat.gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter begin
            target.delete("__TARGET1__")
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
            say(gameforge.main_quest_lv30._100_say)
            setstate(gotoeUriel2)
        end
    end
    state gotoeUriel2 begin
        when letter begin
            local v=find_npc_by_vnum(20011)
            if 0==v then
            else
                target.vid("__TARGET__", v, gameforge.main_quest_lv30._10_targetVid)
            end
        end
        when letter begin
            send_letter(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
        end
        when info or button begin
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
            say(gameforge.main_quest_lv30._110_say)
        end
        when __TARGET__.target.click begin
            target.delete("__TARGET__")
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._40_sayTitle)
               say(gameforge.main_quest_lv30._120_say)
            wait()
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._40_sayTitle)
            say(gameforge.main_quest_lv30._130_say)

            set_state (clickplace)
        end
    end
    state clickplace begin
        when letter begin
            local v=find_npc_by_vnum(20353)
            if 0==v then
            else
                target.vid("__TARGET2__", v, gameforge.main_quest_lv30._140_targetVid)
            end
        end
        when letter begin
                   send_letter(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
        end
        when info or  button begin
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
            say(gameforge.main_quest_lv30._150_say)
        end
        when __TARGET2__.target.click or 20353.chat.gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter begin
            target.delete("__TARGET2__")
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
            say(gameforge.main_quest_lv30._100_say)
            setstate(gotoeUriel3)
            q.done()
        end
    end
    state gotoeUriel3 begin
        when letter begin
            local v=find_npc_by_vnum(20011)
            if 0==v then
            else
                target.vid("__TARGET__", v, gameforge.main_quest_lv30._10_targetVid)
            end
        end
        when letter begin
            send_letter(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
        end
        when info or  button begin
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._20_sendLetter)
            say(gameforge.main_quest_lv30._110_say)
        end
        when __TARGET__.target.click begin
            pc.give_exp2( 420000 )
            pc.change_money( 20000 )
            target.delete("__TARGET__")
            say_title(gameforge.main_quest_lv30._40_sayTitle)
            say(gameforge.main_quest_lv30._160_say)
            say_title(gameforge.locale.reward)
            say_reward(gameforge.main_quest_lv30._70_sayReward)
            clear_letter()
            set_state (__COMPLETE__)
            set_quest_state("main_quest_lv32","run")
            q.done()
        end
    end
    state __COMPLETE__ begin
        when enter begin
            q.done()
        end
    end
end
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst