Yardım Max Ortalama ve Beceri Sınırını Arttırmak?

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

bqofficial

Üye
Üye
item_addon.cpp:
#include "stdafx.h"
#include "constants.h"
#include "utils.h"
#include "item.h"
#include "item_addon.h"

CItemAddonManager::CItemAddonManager()
{
}

CItemAddonManager::~CItemAddonManager()
{
}

void CItemAddonManager::ApplyAddonTo(int iAddonType, LPITEM pItem)
{
    if (!pItem)
    {
        sys_err("ITEM pointer null");
        return;
    }

    // TODO 일단 하드코딩으로 평타 스킬 수치 변경만 경우만 적용받게한다.

    int iSkillBonus = MINMAX(-30, (int) (gauss_random(0, 10) + 0.5f), 30);
    int iNormalHitBonus = 20;
    if (abs(iSkillBonus) <= 20)
        iNormalHitBonus = -2 * iSkillBonus + abs(number(-20, 20) + number(-20, 20)) + number(1, 4);
    else
        iNormalHitBonus = -2 * iSkillBonus + number(1, 10);

    pItem->RemoveAttributeType(APPLY_SKILL_DAMAGE_BONUS);
    pItem->RemoveAttributeType(APPLY_NORMAL_HIT_DAMAGE_BONUS);
    pItem->AddAttribute(APPLY_NORMAL_HIT_DAMAGE_BONUS, iNormalHitBonus);
    pItem->AddAttribute(APPLY_SKILL_DAMAGE_BONUS, iSkillBonus);
}

200 Ortalama, 35 Beceri hasar sınırı yapmak istiyorum, - Ortalama max 100, - beceri ise max 35 gelsin istiyorum.
Ancak sunucumda henüz efsun botu olmadığı için bunu test edemiyorum, o yüzden doğru mu yapıyorum emin değilim.
Rica etsem kontrol eder misiniz? yanlışım var ise doğrusunu paylaşırsanız sevinirim.

item_addon.cpp:
    int iSkillBonus = MINMAX(-35, (int) (gauss_random(0, 10) + 0.5f), 35);
    int iNormalHitBonus = 20;
    if (abs(iSkillBonus) <= 20)
        iNormalHitBonus = -2 * iSkillBonus + abs(number(-20, 40) + number(-20, 40)) + number(1, 4);
    else
        iNormalHitBonus = -4 * iSkillBonus + number(1, 10);
 
Geri