Yardım Mapteki mobun verdiği exp sınırı

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

emrearas

Üye
Üye
Mesaj
44
Beğeni
8
Puan
421
Ticaret Puanı
0
belirli bir levele geldikten sonra slotun exp vermesini istemiyoruz nasıl ayarlanabilir 1-99 düşünelim 60a kadar bir mapte kasıldın 60dan sonra o mapte exp gelmesini istemiyoruz ki bir üst mapte kasılabilsin o mapte exp gelmeye devam ederse üste mapin bir anlamı kalmıyor nasıl ayarlanabilir
1den 60a kadar kasılma expini zorluğunu ayarladım oranı çalışıyor istediğim gibi fakat 60dan sonra o mob exp vermesin istiyorum
 
quest yazarak ayarlayabilirsiniz. mob protodan exp oranını sıfırlarsınız, quest ile mob öldürdükçe harita sorgusu yaparsınız ve exp verirsiniz her kill başına. Örnek olarak sunucumda kullandığım görev iteminin quest kodunu aşağıya ekliyorum.

exp_item.lua:
quest exp_item begin
    state start begin
        when kill begin
        if pc.getqf("exp_kasma") == 1 then
        pc.give_exp2(pc.get_next_exp() * 0.0015)
        chat(" Exp verildi")
        else return end
        end
        when 31002.use with pc.getqf("exp_kasma") == 1 begin
        chat(" Eski Belge zaten aktif edilmiş. Süresinin bitmesini bekleyin.")
        end
        when 31002.use with pc.getqf("exp_kasma") == 0 begin
        pc.setqf("exp_kasma", 1)
        pc.remove_item(31002, 1)
        timer("exp_kasma",360)
        notice(" Eski Belge Aktif Edildi! [Süresi 6 Dakika]")
        notice(" Karakter atar veya ışınlanırsanız Belgenin Süresi dolar. ")
        end
        
        when exp_kasma.timer begin
        pc.setqf("exp_kasma", 0)
        notice(" Eski Belgenin Süresi Doldu!")
        cleartimer("exp_kasma")
        end
        when logout with pc.getqf("exp_kasma") == 1 begin
        pc.setqf("exp_kasma", 0)
        cleartimer("exp_kasma")
        end
        
    end
end
 
denemedim ama test edersiniz MAPINDEX yerine haritanın index kodunu girin

char_battle.cpp:
// Arat
    if (to->GetMapIndex() >= 660000 && to->GetMapIndex() < 670000)

// Üstüne Ekle
    if (to->GetMapIndex() == MAPINDEX)
        if (GetLevel() < 1 && GetLevel() >= 60)
            iExp == 0;
 
Son düzenleme:
denemedim ama test edersiniz MAPINDEX yerine haritanın index kodunu girin

char_battle.cpp:
// Arat
    if (to->GetMapIndex() >= 660000 && to->GetMapIndex() < 670000)

// Üstüne Ekle
    if (to->GetMapIndex() == MAPINDEX)
        if (GetLevel() < 1 && GetLevel() >= 60)
            iExp == 0;
1686502810790.png

1686502834183.png



Doğrumudur build işlemi yapacağımda.
 
Lua (Quest):
quest quest_adi begin
    state start begin
       when kill with !npc.is_pc() and pc.get_level() >= 60 and pc.get_map_index()==HARITA_INDEX_KODU begin
       pc.give_exp2(-pc.get_exp())
       end
    end
end

Mobilden anca bu kadar, bir dene istersen.
Kendine göre düzenle.
 
Geri
Üst