Yardım manji files kullanıyorum pack dosyasında index yok

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

aldere4242

Üye
Üye
Mesaj
25
Beğeni
3
Puan
415
Ticaret Puanı
0
Merhaba Youtube den item nasıl yapılır diye arastırma yapmıstım hersey tek tek ilerliyordum ama pack icinde index bulamıyorum sorunumu çözmemde yardımcı olan varsa mutluluk duyarım teşşekürler
 
sana şöyle anlatayım anlayacağını düşünüyorum.

eix/epk ve INDEX'in olduğu packları bir dosyalı çanta olarak düşün
make pack yani uzantısız pack türünüyse çantasız dosyalar olarak düşün

anlamadıysan

locale_tr/locale/tr/effect/gm.mse (eix/epk)
locale/tr/effect/gm.mse (-)
 
meslea silahın dosya konumunu direk atacan diyorsun yani @Mavi Ruh
pack kapatıcısının içinde make_xml klasörünü bul orada bütün packların xml dosyaları bulunuyor içini açarsan hangi pack hangi dizini okuduğunu görürsün misalen

items_create.xml:
<ScriptFile>
    <CreateEterPackXml Input="../Client/items:d:/ymir work/item/" ArchivePath="../Metin2/pack/items" XmlPath="xml/items_create.xml">
        <Ignore Pattern="[a-zA-z0-9]+.xml" />
    </CreateEterPackXml>
</ScriptFile>

bu items packinin xml dosyası ve içinde d:/ymir work/item/ tanımlandığını görüyoruz bizde bunun içine direkt olarak weapon klasörünü atmalıyız çünkü zaten pack ymir work/item klasörüne kadar tanımlı ekstradan biz oluşturursak ymir work/item/ymir work/item/weapon şeklinde bir dizilim olacak buna dikkat et.

bazı make packlarda bu xml ayrı ayrı değil de pack.py gibi bir python dosyasında olabiliyor oraya da bakabilirsin. (source varsa userinterface.cpp'de yazar konumlar)
 
Ya da client src taraflı userınterface klasörünü aç userınterface.cpp aç std::vector<std::string> packlist şu kodu arat ve karşına böyle bir alan çıkıcak gördüğün alan ile aynı şekilde klasör ismini gir bir tane örnek kopyalayıp altına gir ve klasör ismini girip build al bende öyle mesela farklı yolu varsa bilmiyorum
 

Dosya Eklentileri

  • Adsız.png
    Adsız.png
    1,5 KB · Gösterim: 34
Geri
Üst