Sorunun kaynağı tc1322'nin dediği gibi veri tipi dönüşümü yapmayı unuttuğunuz dam tanımları, damage ile alakalı olan ve bir tanımlama içerek tüm kodlarda veri tipi long long olmak zorunda yoksa tam da bu bahsettiğiniz gibi bir sıkıntıyla uğraşırsınız, damage geçen bölümleri bulmak için biraz vakit harcamanız gerekecek. Kolay yoldan bir öneri isterseniz sistemi söktüğünüz tüm srcde Notepad++ ile long long ifadesini arayın, çıkan muhtemelen yüzlerce sonucu tek tek inceleyip damage ile alakalı olanları kendi yapınıza aktarırsınız.
Sizin konunuz özelinde değil genel olarak indirilen çeşitli altyapılardan sistem söken arkadaşlarımızın atladığı bir durum da var bu konu aracılığıyla onunla da alakalı bir yorum yapayım belki gören okuyan birinin işine yarar. Söktüğünüz o sistemi yazan veya satın alıp/bulup ekleyen kişi her zaman özenli çalışmaz, sistemin yarısını define ile ekler yarısını yanında comment bile bırakmadan ekler, siz sökünce sıkıntı yaşarsınız veya python tarafı olur örnek veriyorum orayı definesiz ekler yine size sıkıntı çıkartır, en büyük örneği son zamanlarda çoğu kişinin yardım konusu açtığı Zenaris'in grafik güncellemesi mesela, kod bilgisi olan biri aldığı bir koda bakıp bunun bir devamı olmalı yada şurada da tanımlı olmalı diye düşünüp orayı da kontrol edip alabilir yada atlarsa unuttuğu yeri bulabilir ama herkes bunu bilerek doğmuyor tabii ki, böyle durumlarda oyunun yapısını ve nasıl çalıştığını bilmek size yardımcı olacaktır öncelikle ona daha sonra da C++'ın en azından temellerine hakim olmak size bu gibi senaryolarda fikir verebilir, konunuzu işgal ettim ama görünce aklıma geldi yazayım dedim.