Kostüm Set Bonus Sistemi

TheAdmin33

Geliştirme günlüğü olmayan adam
Geliştirici
Yardımsever Üye
Usta Üye
Editör
Mesaj
864
Çözümler
50
Beğeni
1.717
Puan
1.149
Ticaret Puanı
0
Kostüm set bonus sistemi yazdım onu paylaşıyorum.



Seçilen 3 parça item oyuncu tarafından kuşanıldığında yani üzerine giydiğinde seçilmiş olan 3 adet bonusu oyuncuya verir.

Not 1: Ben videoda başka itemlerle yaptım ama size verdiğim dosyada silah, zırh, kafalık kostümü olarak ayarlı vnumları ona göre ayarlayın.

Not 2: Eklemeleri yapmadan önce
game source -> costume_set_bonus.cpp -> CostumeVnumData ve
pack -> root -> costume_set.py -> costume_sets
Matrislerinde ki vnum ları kendinize göre ayarlayın.


İndir;
Burayı görüntülemek için üye girişi yapmalı veya kayıt olmalısınız.


Vt;
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
Son düzenleme:
ne zaman bize gelir güzel sistem :D
Ne zamandır yapmak istiyordum ama bir türlü fırsat bulup yapamamıştım, Bu hafta sonu boştum oturup yaptım ama ufak tefek rütüş yapılması gereken kısımları kaldı onlarıda halledeyim paylaşıp paylaşmıyacağıma karar vericem. Ama bir daha kine ne zaman musait olurum da sistemi istediğim hale getiririm bilemiyorum :).
 
elinize sağlık hocam, kontrolü x, y, z tipinde (atıyorum karakter silah kostümü, zırh kostümü, kafalık kostümü) takmış mı diyee mi yaptınız, sadece x, y, z itemleri takılı olunca bonuslar işlesin şeklinde mi
 
elinize sağlık hocam, kontrolü x, y, z tipinde (atıyorum karakter silah kostümü, zırh kostümü, kafalık kostümü) takmış mı diyee mi yaptınız, sadece x, y, z itemleri takılı olunca bonuslar işlesin şeklinde mi
önce itemin type ne bakıyor kostümmü diye sonra subtype na bakıyor silah kostümü, zırh kostümü, kafalık kostümümü diye ondan sonra da belirtilen vnum a sahipmi diye kontrolü yapıyor. İstediğin type,subtype ve vnuma göre ayarlanabiliyor.
 
konuya dosya dahil edildi indirip kullanabilirsiniz. yetkili birisi konuyu C++ / C# / Python bölümüne taşıyabilirmi
 
Güncelleme;

Küçük bir düzeltme;

costume_set_bonus.cpp:
//Bul;

    if(!ch->FindAffect(AffectType))
    {
        if (bonus_set_id < sizeof(CostumeBonusData) / sizeof(CostumeBonusData[0]))
        {
            for (auto i = 0; i < sizeof(CostumeBonusData[0]) / sizeof(CostumeBonusData[0][0]); i++)
            {
                ch->AddAffect(AffectType, aApplyInfo[CostumeBonusData[bonus_set_id][i][0]].bPointType, CostumeBonusData[bonus_set_id][i][1], AFF_COSTUME_SET, INFINITE_AFFECT_DURATION, 0, false);
            }
        }
        else
        {
            ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Geçersiz set dizini.");
        }

        ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Kostüm Set Bonus Aktif");
        return;
    }


//Değiştir;

    if(!ch->FindAffect(AffectType))
    {
        if (bonus_set_id < sizeof(CostumeBonusData) / sizeof(CostumeBonusData[0]))
        {
            for (auto i = 0; i < sizeof(CostumeBonusData[0]) / sizeof(CostumeBonusData[0][0]); i++)
            {
                ch->AddAffect(AffectType, aApplyInfo[CostumeBonusData[bonus_set_id][i][0]].bPointType, CostumeBonusData[bonus_set_id][i][1], AFF_COSTUME_SET, INFINITE_AFFECT_DURATION, 0, false);
            }
            ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Kostüm Set Bonus Aktif");
        }
        else
        {
            ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "Geçersiz set dizini.");
        }

        return;
    }
 
Geri
Üst