Kostüm efsun evrim sistemi - Costume Attr Evolution System

TheAdmin33

Geliştirme günlüğü olmayan adam
Geliştirici
Yardımsever Üye
Usta Üye
Editör
Mesaj
922
Çözümler
54
Beğeni
2.015
Puan
1.649
Ticaret Puanı
0
Ekran Alıntısı.PNG





Not: ITEM_USE 'a yeni SUBTYPE ekleyerek yaptım siz yeni subtype eklemek istemiyorsanız sadece char_item.cpp ye bakın ve kendinize göre uyarlayın. Burda yazdığımdan bir şey anlamayanlar lütfen olduğu gibi eklesinler.

İndir;
Burayı görüntülemek için üye girişi yapmalı veya kayıt olmalısınız.

Vt;
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.



Başka bir yerde paylaşılmamasını rica ediyorum.
 
güzel düşünüyorsun sistemleri cila sisteminide bekliyorum senden :p
 
güzel düşünüyorsun sistemleri cila sisteminide bekliyorum senden :p
ısmarlama iş yapmıyorum. İstediğin sistemi başka forumlarda paylaşmışlar git ordan indir de kur. Effect sistemleri çok sevdiğim sistemler değil o yüzden benden effectle alakalı şeyler beklemeyin.
 
ısmarlama iş yapmıyorum. İstediğin sistemi başka forumlarda paylaşmışlar git ordan indir de kur. Effect sistemleri çok sevdiğim sistemler değil o yüzden benden effectle alakalı şeyler beklemeyin.
dediğim sistem efektle alakalı bir şey değildi artist artist konuşmanın manası yok düzgünce bir şey yazdık şuraya :ROFLMAO:
 
Çok güzel sistem bu arada karakter saçlarına yani öğretmenlerden alınan saçlarda kullanılmamasının daha uygun olduğunu düşündüğüm için ufak bir düzeltme yaptım bu şekilde kullanmak isteyenler yararlanabilirler:


char_item.cpp:
Genişlet Daralt Kopyala
                    case USE_COSTUME_ATTR :
                        {
                            LPITEM item2;

                            if (!IsValidItemPosition(DestCell) || !(item2 = GetItem(DestCell)))
                                return false;

                            if (item2->IsExchanging() || item2->IsEquipped())
                                return false;

                            if (item2->GetType() != ITEM_COSTUME)
                            {
                                ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO,"Bu eşya kostümlere özeldir.");
                                return false;
                            }
                            else
                            {
                                if (item2->GetSubType() == COSTUME_BODY || item2->GetSubType() == COSTUME_HAIR || item2->GetSubType() == COSTUME_WEAPON)
                                {
// ŞU ŞEKİLDE DEĞİŞTİRİN

                    case USE_COSTUME_ATTR :
                        {
                            LPITEM item2;

                            if (!IsValidItemPosition(DestCell) || !(item2 = GetItem(DestCell)))
                                return false;

                            if (item2->IsExchanging() || item2->IsEquipped())
                                return false;

                            if (item2->GetType() != ITEM_COSTUME)
                            {
                                ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO,"Bu eşya kostümlere özeldir.");
                                return false;
                            }
                            else if (
                            (item2->GetVnum() >= 74001 && item2->GetVnum() <= 74012) ||
                            (item2->GetVnum() >= 75001 && item2->GetVnum() <= 75012) ||
                            (item2->GetVnum() >= 74251 && item2->GetVnum() <= 74262) ||
                            (item2->GetVnum() >= 75201 && item2->GetVnum() <= 75212) ||
                            (item2->GetVnum() >= 74501 && item2->GetVnum() <= 74512) ||
                            (item2->GetVnum() >= 75401 && item2->GetVnum() <= 75412) ||
                            (item2->GetVnum() >= 74751 && item2->GetVnum() <= 74762) ||
                            (item2->GetVnum() >= 75601 && item2->GetVnum() <= 75612)
                            )
                            {
                                ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO,"Bu eşyayı karakter saç kostümlerinde kullanamazsınız.");
                                return false;
                            }
                            else
                            {
                                if (item2->GetSubType() == COSTUME_BODY || item2->GetSubType() == COSTUME_HAIR || item2->GetSubType() == COSTUME_WEAPON)
                                {


uitooltip.py:
Genişlet Daralt Kopyala
        if app.ENABLE_COSTUME_SYSTEM:
            if item.ITEM_TYPE_COSTUME == itemType:
                if itemSubType in (item.COSTUME_TYPE_HAIR, item.COSTUME_TYPE_BODY, item.COSTUME_TYPE_WEAPON):
                    efsun_artis_level = metinSlot[1]
                    efsun_artis = metinSlot[2]
                    if efsun_artis_level < 10:#level sınırını burdan ayarla
                        self.AppendTextLine("Efsun artış leveli: %s " % (efsun_artis_level), self.CONDITION_COLOR)
                    else:
                        self.AppendTextLine("Efsun artış leveli: %s " % (efsun_artis_level), self.SINIRSIZ_COLOR)
                    self.AppendTextLine("Efsun artış puanı: %s " % (efsun_artis), self.CONDITION_COLOR)

# ŞU ŞEKİLDE DEĞİŞTİR

        if app.ENABLE_COSTUME_SYSTEM:
            if item.ITEM_TYPE_COSTUME == itemType:
                if itemSubType in (item.COSTUME_TYPE_HAIR, item.COSTUME_TYPE_BODY, item.COSTUME_TYPE_WEAPON):
                    efsun_artis_level = metinSlot[1]
                    efsun_artis = metinSlot[2]
                    if not (
                        (74001 <= itemVnum <= 74012) or
                        (75001 <= itemVnum <= 75012) or
                        (74251 <= itemVnum <= 74262) or
                        (75201 <= itemVnum <= 75212) or
                        (74501 <= itemVnum <= 74512) or
                        (75401 <= itemVnum <= 75412) or
                        (74751 <= itemVnum <= 74762) or
                        (75601 <= itemVnum <= 75612)
                    ):
                        if efsun_artis_level < 10:#level sınırını burdan ayarla
                            self.AppendTextLine("Efsun artış leveli: %s " % (efsun_artis_level), self.CONDITION_COLOR)
                        else:
                            self.AppendTextLine("Efsun artış leveli: %s " % (efsun_artis_level), self.SINIRSIZ_COLOR)
                        self.AppendTextLine("Efsun artış puanı: %s " % (efsun_artis), self.CONDITION_COLOR)
 
Üst