Yardım kostum efsun degıstırme ekledim benım ıstedıgım efsunları nasıl ayarlayabilirim

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

coskun66

Üye
Üye
Mesaj
105
Çözümler
4
Beğeni
30
Puan
699
Ticaret Puanı
0
kod bulogu bu:
#ifdef __COSTUME_ATTR_SYSTEM__
                    case USE_COSTUME_ENCHANT:
                    case USE_COSTUME_TRANSFORM:
                        {
                            LPITEM item2;
                            if (!IsValidItemPosition(DestCell) || !(item2 = GetItem(DestCell)))
                                return false;
                            
                            if (item2->IsEquipped())
                            {
                                BuffOnAttr_RemoveBuffsFromItem(item2);
                            }
                            
                            if (item2->IsExchanging() || item2->IsEquipped())
                                return false;
                            
                            if (item2->GetType() != ITEM_COSTUME)
                            {
                                ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("You can use this just on costumes."));
                                return false;
                            }
                            
                            if (item2->GetAttributeCount() == 0)
                            {
                                ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("This costume doesn't have any bonus."));
                                return false;
                            }
                            
                            switch (item->GetSubType())
                            {
                                case USE_COSTUME_ENCHANT:
                                    {
                                        int aiChangeProb[ITEM_ATTRIBUTE_MAX_LEVEL] = {100, 100, 100, 100, 100};
                                        item2->ChangeAttribute(aiChangeProb);
                                        ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("You enchant succesfully the costume."));
                                        {
                                            char buf[21];
                                            snprintf(buf, sizeof(buf), "%u", item2->GetID());
                                            LogManager::instance().ItemLog(this, item, "USE_COSTUME_ENCHANT", buf);
                                        }
                                        
                                        item->SetCount(item->GetCount() - 1);
                                    }
                                    break;
                                case USE_COSTUME_TRANSFORM:
                                    {
                                        item2->ClearAttribute();
                                        int iCostumePercent = number(1, 3);
                                        for (int i = 0; i < iCostumePercent; ++i)
                                        {
                                            item2->AddAttribute();
                                        }
                                        
                                        int aiChangeProb[ITEM_ATTRIBUTE_MAX_LEVEL] = {100, 100, 100, 100, 100};
                                        item2->ChangeAttribute(aiChangeProb);
                                        ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("You transform succesfully the costume."));
                                        {
                                            char buf[21];
                                            snprintf(buf, sizeof(buf), "%u", item2->GetID());
                                            LogManager::instance().ItemLog(this, item, "USE_COSTUME_TRANSFORM", buf);
                                        }
                                        
                                        item->SetCount(item->GetCount() - 1);
                                    }
                                    break;
                            }
                        }
                        break;
#endif
Ekran Alıntısı.PNG

ve burayı kullanıyor burdakinin ilk levelini atıyor mesela ama ben canavar ve metın ekledıgımde silaha yada zırha gelmıyor gelmesı ıcın ekledıgım efsunun sılaha yada zırha falan gelmesı gerekıyor bunu ayrı bır tablo olarak yapsak yukarıdakı kod nerden cekıyor o tablaya nasıl ayarlayacaz yardım edersenız sevınırım

ekledıgım konu :
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
Siz sadece itemini eklemişsiniz örnek :
RJgUtq.jpg

Bu şekilde attr ye yer açmalısınız ve sadece bununlada sınırlı değil sistem.
 
Herhangi bir filesten sökmeniz daha iyi olur ama diyorsanız anlamıyorum şu dosyaları atarsanız yardımcı olurum müsait bir zamanda aceleniz yoksa tabi.
Screenshot_6.jpg
 
Herhangi bir filesten sökmeniz daha iyi olur ama diyorsanız anlamıyorum şu dosyaları atarsanız yardımcı olurum müsait bir zamanda aceleniz yoksa tabi.
9752 eklentisini görüntüle
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


tabıkı buraya ekledım sadece commondefines.h yok bende

Herhangi bir filesten sökmeniz daha iyi olur ama diyorsanız anlamıyorum şu dosyaları atarsanız yardımcı olurum müsait bir zamanda aceleniz yoksa tabi.
9752 eklentisini görüntüle
varmı bır gelısme hocam
 
Geri
Üst