Çözüldü Kod kaldırma hk.

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

MEKA

Discord: mekaprojects
Site yetkilisi
Süper Moderatör
Premium Üye
Grafiker
Geliştirici
Yardımsever Üye
Mesaj
2.793
Çözümler
287
Beğeni
2.053
Puan
1.850
Ticaret Puanı
2
Bu kod bloğundan CHEONMA'yı kaldırmak istiyorum fakat bir yerde takıldım tam olarak nasıl kaldırmam gerek?

2, 17 kapatılıp 21inde && USE_SKILL_PROTO kaldırılması gerektiğini düşünüyorum fakat emin olamadım.

2,17 ve 21. Satırlar.

C++:
        // OVERWRITE_SKILLPROTO_POLY
        bool USE_SKILL_PROTO = LocaleService_IsCHEONMA() ? false : true;

        switch (iVnum)
        {
            case 34:

            // GUILD_SKILL_DISPLAY_BUG_FIX
            case 151:
            case 152:
            case 153:
            case 154:
            case 155:
            case 156:
            case 157:
            // END_OF_GUILD_SKILL_DISPLAY_BUG_FIX
                USE_SKILL_PROTO = false;
                break;
        }
      
        if (!rSkillData.AffectDataVector.empty() && USE_SKILL_PROTO)
        { 
            TAffectData& affect = rSkillData.AffectDataVector[0];

            if (strstr(c_strPointPoly.c_str(), "atk")        != NULL    ||
                strstr(c_strPointPoly.c_str(), "mwep")        != NULL ||
                strstr(c_strPointPoly.c_str(), "number")    != NULL)
            {
                src_poly_rand = "";
                src_poly_atk = "";
                src_poly_mwep = "";

                // MIN
                string_replace_word(c_strPointPoly.c_str(), c_strPointPoly.length(),
                    "number", 6, "min", 3, src_poly_rand);             
                string_replace_word(src_poly_rand.c_str(), src_poly_rand.length(),
                    "atk", 3, "minatk", 6, src_poly_atk);
                string_replace_word(src_poly_atk.c_str(), src_poly_atk.length(),
                    "mwep", 4, "minmwep", 7, affect.strAffectMinFormula);
                // END_OF_MIN

                // MAX
                string_replace_word(c_strPointPoly.c_str(), c_strPointPoly.length(),
                    "number", 6, "max", 3, src_poly_rand);             
                string_replace_word(src_poly_rand.c_str(), src_poly_rand.length(),
                    "atk", 3, "maxatk", 6, src_poly_atk);
                string_replace_word(src_poly_atk.c_str(), src_poly_atk.length(),
                    "mwep", 4, "maxmwep", 7, affect.strAffectMaxFormula);
                // END_OF_MAX
                              
                switch (iVnum)
                {
                    case 1: // 삼연참
                        affect.strAffectMinFormula += "* 3";
                        affect.strAffectMaxFormula += "* 3";
                        break;                 
                }
              
            }
            else
            {
                affect.strAffectMinFormula = c_strPointPoly;
                affect.strAffectMaxFormula = "";
            }                 
        }     
        // END_OF_OVERWRITE_SKILLPROTO_POLY
 
Son düzenleme:
Tüm buildi baştan aldınız mı? Birbirinden bağımsız noktalarda hata gösteriyor çünkü. Dediğiniz şekilde bir düzenleme yapınca sonuçlarının ne olacağını kestirmek güç.

PythonApplicationModule'de hata verdiği kısımlar şu kodlar sanırsam
C++:
PyObject* appGetLocaleName(PyObject* poSelf, PyObject* poArgs)
{
    return Py_BuildValue("s", LocaleService_GetLocaleName());
}

PyObject* appGetLocalePath(PyObject* poSelf, PyObject* poArgs)
{
    return Py_BuildValue("s", LocaleService_GetLocalePath());
}
 
Tüm buildi baştan aldınız mı? Birbirinden bağımsız noktalarda hata gösteriyor çünkü. Dediğiniz şekilde bir düzenleme yapınca sonuçlarının ne olacağını kestirmek güç.

PythonApplicationModule'de hata verdiği kısımlar şu kodlar sanırsam
C++:
PyObject* appGetLocaleName(PyObject* poSelf, PyObject* poArgs)
{
    return Py_BuildValue("s", LocaleService_GetLocaleName());
}

PyObject* appGetLocalePath(PyObject* poSelf, PyObject* poArgs)
{
    return Py_BuildValue("s", LocaleService_GetLocalePath());
}
Bunları kaldırıncada her yerden patlak veriyor en iyisi cheomayı geri eklemek :D Belkide bir yeri atlamışımdır iyice incelemem lazım.

Edit: Bu localeservice_getlocalename vs bu tanımları kaldırırsak bi problem çıkar mı ?
 
Son düzenleme:
Evet kaldırınca sorun çıkabilir. Müsait bi zamanda beraber inceleyelim. :)
:disney-is-frozen29:
 
Bu olaya rohan filesınden bakabilirsin. Onda böyle bir şey yok.
 
IRA Work'un warez olan dosyalarından bakabilirsin, onda locale zımbırtılarının neredeyse hepsi kaldırılmış vaziyette oradan teyit ederek yaparsın.
 
Evet kaldırınca sorun çıkabilir. Müsait bi zamanda beraber inceleyelim. :)
:disney-is-frozen29:
Eski haline alsam bile artık o hatayı veriyor bir yerde sıkıntı var sanırım tekrardan 0 client üzerine aktarcam herşeyi
IRA Work'un warez olan dosyalarından bakabilirsin, onda locale zımbırtılarının neredeyse hepsi kaldırılmış vaziyette oradan teyit ederek yaparsın.
Çok fazla kod değişikliği yapmış aşırı kafa karıştırıcı
Bu olaya rohan filesınden bakabilirsin. Onda böyle bir şey yok.
Sadece PythonSkill.cpp kısmını true olarak değiştirmişler cheonma kodları hala duruyor.

Konu çözülemedi olarak işaretleyip kapatılmıştır. Konudaki çözümler işe yarayabilir yapacak arkadaşlar için.
 
Eski haline alsam bile artık o hatayı veriyor bir yerde sıkıntı var sanırım tekrardan 0 client üzerine aktarcam herşeyi
Zaten verdiği hatanın konudaki kodlarda yaptığımız düzenleme ile bi alakası yok. Neden tetiklendi emin değilim ancak başka bi sorun olmalı. Bu konuda belirttiğin kodlarda gösterdiğim şekilde kaldırmanız yeterli olacaktır
 
Zaten verdiği hatanın konudaki kodlarda yaptığımız düzenleme ile bi alakası yok. Neden tetiklendi emin değilim ancak başka bi sorun olmalı. Bu konuda belirttiğin kodlarda gösterdiğim şekilde kaldırmanız yeterli olacaktır
Yaptıktan sonra son durumu eklerim.
 
Konu ön eki Çözüldü olarak değiştirilmiştir. Yardımcı olan arkadaşlara teşekkürler.

C++:
bool USE_SKILL_PROTO = true;
işe yarıyor. IsCHEOMA kodu bir yerde IsYMIR ile bağlantı kuruyor ve ben IsYMIR kodlarını kaldırmıştım tekrar eklediğimde problem ortadan kalktı.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst