Çözüldü Kill_log Game Source Hatası

Çözüldü 
Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

sharap

MT Üye
MT Üye
Mesaj
298
Çözümler
15
Beğeni
140
Puan
529
Ticaret Puanı
0
Merhaba Arkadaşlar Kill Loglarını tutan sistemi eklemeye çalışıyorum da şöyle bir hata alıyorum. Yardımcı olabilirmissiniz.

Adsız.png
 
Çözüm
Direk Fttp den Ayarlıyorum Unutmamak için. Sildim bir daha eklemeyi deneyeceğim. Ama bu sistemi ekledikten sonra hata aldım sonra temizledim dosyalarımı ardından
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
Bu sistemi ekleyeyim dedim hata alırmıyım diye bu sistemde de aynı satırlar ve dosyada hata aldım... bence sebebi benim ekleme düzenim değil muhtemelen dosyalarım da eksikler var. Alt yapı files çünki.
İnclude kodlarını kontrol et hem table.h da hemde clientmanagerdan ava2den bak.
SPlayerTable içinde kill_log yok diyor. Sistemin common kısmını ekleme miş olabilirsin.
 
common/table.h dosysında olması lazım.
 
İlgili Kod Bloğu:
typedef struct SPlayerTable
{
    DWORD    id;

    char    name[CHARACTER_NAME_MAX_LEN + 1];
    char    ip[IP_ADDRESS_LENGTH + 1];

    WORD    job;
    BYTE    voice;

    BYTE    level;
    BYTE    level_step;
    short    st, ht, dx, iq;

    DWORD    exp;
    long long    gold;

#ifdef UNLOCK_INVENTORY_WORLDARD
    DWORD    inventory_unlock[UNLOCK_INVENTORY_MAX];
#endif

#ifdef BATTLEPASS_WORLDARD
    DWORD    dwBattlePassEndTime;
#endif

    BYTE    dir;
    INT        x, y, z;
    INT        lMapIndex;

    long    lExitX, lExitY;
    long    lExitMapIndex;

    // @fixme301
    int        hp;
    int        sp;

    short    sRandomHP;
    short    sRandomSP;

    int         playtime;

    short    stat_point;
    short    skill_point;
    short    sub_skill_point;
    short    horse_skill_point;

    TPlayerSkill skills[SKILL_MAX_NUM];

    TQuickslot  quickslot[QUICKSLOT_MAX_NUM];

    BYTE    part_base;
    WORD    parts[PART_MAX_NUM];

#ifdef ENABLE_AUTOMATIC_PICK_UP_SYSTEM
    DWORD    dwPickUPMode;
    DWORD    dwRarityMode;
#endif
    
    short    stamina;

    BYTE    skill_group;
    long    lAlignment;
    char    szMobile[MOBILE_MAX_LEN + 1];

    short    stat_reset_count;

    THorseInfo    horse;

    DWORD    logoff_interval;

    int        aiPremiumTimes[PREMIUM_MAX_NUM];
#ifdef ENABLE_CONQUEROR_LEVEL
    BYTE    conquerorlevel;
    BYTE    conqueror_level_step;
    short    sungma_str, sungma_hp, sungma_move, sungma_inmune;
    DWORD    conqueror_exp;
    short    conqueror_point;   
#endif
#ifdef ENABLE_OFFLINESHOP_SYSTEM
    unsigned long long    shopFlag;
#endif
#ifdef ENABLE_BATTLE_PASS
    long long    battlePassData[MISSION_MAX];
#endif
#ifdef ENABLE_NEW_DETAILS_GUI
    long    kill_log[KILL_MAX_NUM];
#endif
#ifdef ENABLE_ANTI_EXP
    bool    anti_exp;
#endif
#ifdef __GEM_SYSTEM__
    int            gem;
#endif
} TPlayerTable;


Buldum bloğu hatırladığım kadarıyla burayı düzgün eklemiştim. #İnclude Etmem gereken bi yer var mı acaba?
 
Evet eklemişsin. Dosyayı atmayı unutmuş olabilir misin? Benim başıma çok geliyordu.
 
Evet eklemişsin. Dosyayı atmayı unutmuş olabilir misin? Benim başıma çok geliyordu.
Direk Fttp den Ayarlıyorum Unutmamak için. Sildim bir daha eklemeyi deneyeceğim. Ama bu sistemi ekledikten sonra hata aldım sonra temizledim dosyalarımı ardından
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
Bu sistemi ekleyeyim dedim hata alırmıyım diye bu sistemde de aynı satırlar ve dosyada hata aldım... bence sebebi benim ekleme düzenim değil muhtemelen dosyalarım da eksikler var. Alt yapı files çünki.
 
Direk Fttp den Ayarlıyorum Unutmamak için. Sildim bir daha eklemeyi deneyeceğim. Ama bu sistemi ekledikten sonra hata aldım sonra temizledim dosyalarımı ardından
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
Bu sistemi ekleyeyim dedim hata alırmıyım diye bu sistemde de aynı satırlar ve dosyada hata aldım... bence sebebi benim ekleme düzenim değil muhtemelen dosyalarım da eksikler var. Alt yapı files çünki.
İnclude kodlarını kontrol et hem table.h da hemde clientmanagerdan ava2den bak.
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst