Yardım Karakterlerdeki Sekme Sorunu [ Detaylı ]

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

emrearas

Üye
Üye
Mesaj
44
Beğeni
8
Puan
421
Ticaret Puanı
0


Bu videoda gördüğünüz gibi karakterler aşırı derecede sekiyor .
Client Source / GameLib / ActorInstanceBattle.cpp ; bölümünde bulunan .

C++:
bool CActorInstance::CanAct()
{
    if (IsDead())
        return false;

    if (IsStun())
        return false;

    if (IsParalysis())
        return false;

    if (IsFaint())
        return false;

    if (IsSleep())
        return false;

    if (IsKnockDown()){ return false; }

    if (__IsStandUpMotion()){ return false; }

    return true;
}
Bu kısımla alakalı bir durum olduğunu düşünüyorum veya aynı cpp içerisinde başka bi satırlada alakalı olabilir . Nasıl değiştirilmeli bu sorun nasıl çözülebilir şimdiden vaktinizi ayırdığınız için teşekkürler .

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
Libleri indirmek için : Tıklayın
Virüs total sonuçları : Tıklayın
usr/lib ve usr/lib32 kısımlarına atarsanız düzelicektir hatırladığım kadarıyla yanlış hatırlamıyorsam benim sunucumda böyle düzeltmiştim bir deneyin olmazsa benim ActorInstanceBattle.cpp ile karşılaştırıcam ona göre daha detaylı yazarım
 
Libleri indirmek için : Tıklayın
Virüs total sonuçları : Tıklayın
usr/lib ve usr/lib32 kısımlarına atarsanız düzelicektir hatırladığım kadarıyla yanlış hatırlamıyorsam benim sunucumda böyle düzeltmiştim bir deneyin olmazsa benim ActorInstanceBattle.cpp ile karşılaştırıcam ona göre daha detaylı yazarım
link eklememişsiniz .. liblerle alakalı bir durum olduğunu düşünmüyorum ama deneyeyim

Bu sorunu çözebilen iki server var sadece maalesef ikiside ülke sırrı gibi gizliyor :) RinaMt2 , EvonMt2 .. ahhh ah..
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Sorun çözülmedi ...
Syncden kaynaklanıyormuş düz vuruşları karşı tarafa geç göndermek gerekiyormuş bu konu hakkında bilgisi olan vavrmi
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Geri
Üst