Çözüldü K envanter client src çok küçük hata

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Feartl

Üye
Üye
Mesaj
137
Çözümler
3
Beğeni
32
Puan
74
Ticaret Puanı
0
k envanter client srcde hata aldım

Ekle dediği blok
Kod:
// Arat
BYTE c_aSlotTypeToInvenType[SLOT_TYPE_MAX] =
{
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_NONE
    INVENTORY,                // SLOT_TYPE_INVENTORY
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_SKILL
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_EMOTION
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_SHOP
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_EXCHANGE_OWNER
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_EXCHANGE_TARGET
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_QUICK_SLOT
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_SAFEBOX    <- SAFEBOX, MALL의 경우 하드 코딩되어있는 LEGACY 코드를 유지함.
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_PRIVATE_SHOP
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_MALL        <- SAFEBOX, MALL의 경우 하드 코딩되어있는 LEGACY 코드를 유지함.
    DRAGON_SOUL_INVENTORY,    // SLOT_TYPE_DRAGON_SOUL_INVENTORY

eklediğim yer
Kod:
BYTE c_aSlotTypeToInvenType[SLOT_TYPE_MAX] =
{
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_NONE
    INVENTORY,                // SLOT_TYPE_INVENTORY
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_SKILL
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_EMOTION
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_SHOP
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_EXCHANGE_OWNER
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_EXCHANGE_TARGET
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_QUICK_SLOT
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_SAFEBOX    <- SAFEBOX, MALL의 경우 하드 코딩되어있는 LEGACY 코드를 유지함.
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_PRIVATE_SHOP
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_MALL        <- SAFEBOX, MALL의 경우 하드 코딩되어있는 LEGACY 코드를 유지함.
    DRAGON_SOUL_INVENTORY,    // SLOT_TYPE_DRAGON_SOUL_INVENTORY
#ifdef WJ_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
    INVENTORY,
    INVENTORY,
    INVENTORY,
    INVENTORY,
    INVENTORY,
    INVENTORY,
#endif
};

Verdiği hata
Kod:
Hata    C2078    çok fazla başlatıcı    UserInterface \client\UserInterface\GameType.cpp 105   

Hata (etkin)    E0146    fazla sayıda başlatıcı değeri    UserInterface\client\UserInterface\GameType.cpp    105

Verdiği Satır
Kod:
    INVENTORY,
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Çözüm
Kullandığım filestaki kod böyle
Kod:
BYTE c_aSlotTypeToInvenType[SLOT_TYPE_MAX] =
{
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_NONE
    INVENTORY,                // SLOT_TYPE_INVENTORY
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_SKILL
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_EMOTION
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_SHOP
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_EXCHANGE_OWNER
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_EXCHANGE_TARGET
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_QUICK_SLOT
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_SAFEBOX    <- SAFEBOX, MALL의 경우 하드 코딩되어있는 LEGACY 코드를 유지함.
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_PRIVATE_SHOP
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_MALL        <- SAFEBOX, MALL의 경우 하드 코딩되어있는 LEGACY 코드를 유지함...
Kodları tamamen paylaşır mısınız?
Eklenmesi gereken satırlar, GameType.cpp vs.
 
Kullandığım filestaki kod böyle
Kod:
BYTE c_aSlotTypeToInvenType[SLOT_TYPE_MAX] =
{
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_NONE
    INVENTORY,                // SLOT_TYPE_INVENTORY
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_SKILL
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_EMOTION
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_SHOP
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_EXCHANGE_OWNER
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_EXCHANGE_TARGET
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_QUICK_SLOT
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_SAFEBOX    <- SAFEBOX, MALL의 경우 하드 코딩되어있는 LEGACY 코드를 유지함.
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_PRIVATE_SHOP
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_MALL        <- SAFEBOX, MALL의 경우 하드 코딩되어있는 LEGACY 코드를 유지함.
    DRAGON_SOUL_INVENTORY,    // SLOT_TYPE_DRAGON_SOUL_INVENTORY
    #ifdef ENABLE_SPECIAL_STORAGE
    UPGRADE_INVENTORY,
    BOOK_INVENTORY,
    STONE_INVENTORY,
    CHEST_INVENTORY,
    #endif
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Çözüm
Kodları tamamen paylaşır mısınız?
Eklenmesi gereken satırlar, GameType.cpp vs.
gametype üste paylaştığım gibi sadece o kadar diğer kısımlarada baktım eksik yoktu

Kullandığım filestaki kod böyle
Kod:
BYTE c_aSlotTypeToInvenType[SLOT_TYPE_MAX] =
{
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_NONE
    INVENTORY,                // SLOT_TYPE_INVENTORY
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_SKILL
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_EMOTION
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_SHOP
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_EXCHANGE_OWNER
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_EXCHANGE_TARGET
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_QUICK_SLOT
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_SAFEBOX    <- SAFEBOX, MALL의 경우 하드 코딩되어있는 LEGACY 코드를 유지함.
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_PRIVATE_SHOP
    RESERVED_WINDOW,        // SLOT_TYPE_MALL        <- SAFEBOX, MALL의 경우 하드 코딩되어있는 LEGACY 코드를 유지함.
    DRAGON_SOUL_INVENTORY,    // SLOT_TYPE_DRAGON_SOUL_INVENTORY
    #ifdef ENABLE_SPECIAL_STORAGE
    UPGRADE_INVENTORY,
    BOOK_INVENTORY,
    STONE_INVENTORY,
    CHEST_INVENTORY,
    #endif
sorunsuz build oldu fakat bendeki 6lı bunda 4 tane var

anlatımda başka yere

SKILL_BOOK_INVENTORY,
UPGRADE_ITEMS_INVENTORY,
STONE_INVENTORY,
BOX_INVENTORY,
EFSUN_INVENTORY,
CICEK_INVENTORY,
bunu ekle diyordu aklıma geldi hata aldığım yere ekledim build oldu fakat kendi idefi ile değil senin idefin ile oldu
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst