Çözüldü invalid literal for int() with base 10:

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

ezentere

Üye
Üye
Mesaj
92
Çözümler
3
Beğeni
28
Puan
429
Ticaret Puanı
0
Syserr.TXT:
1113 07:14:28805 ::   File "game.py", line 1936, in BINARY_ServerCommand_Run


1113 07:14:28807 ::   File "stringCommander.py", line 63, in Run


1113 07:14:28807 ::   File "stringCommander.py", line 31, in __call__


1113 07:14:28808 ::   File "stringCommander.py", line 20, in __call__


1113 07:14:28808 ::   File "game.py", line 2229, in PrivateShopSaleResult


1113 07:14:28808 :: ValueError

1113 07:14:28808 :: :

1113 07:14:28809 :: invalid literal for int() with base 10: '\xddksir(B)'

1113 07:14:28810 ::


1113 07:14:28810 :: Unknown Server Command ShopSaleResult 1 Mavi İksir(B) 111111111111 46 | ShopSaleResult

game.py 2229:
    if app.ENABLE_OFFLINE_SHOP_SYSTEM:
        def PrivateShopSaleResult(self, itemCount, itemName, gold, pos):
            if not pos in constInfo.ALREADY_SALE_LIST:
                self.newPopup = uiCommon.NewPopup()
                self.newPopup.SetUserName(localeInfo.SHOP_SALE_RESULT % (itemCount, itemName, localeInfo.PrettyNumber(int(gold))), "d:/ymir work/ui/game/windows/money_icon.sub")
                self.newPopup.SlideIn()

                constInfo.ALREADY_SALE_LIST.append(pos)

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
Son düzenleme:
Çözüm
Estağfurullah ne cahilliği. Sormak ayıp değil. İş c++'ya gelince biraz karışık olabiliyor.

Mesela bir örnek vereyim. Başka türlü de olabilir.
C++:
    char buf[256];
    snprintf(buf, sizeof(buf), "ShopSaleResult %d %s %lld %d", amount, itemTable->szLocaleName, gold, pos);
    ChatPacket(CHAT_TYPE_COMMAND, buf);

Yukarıdaki kodu şu şekilde değiştirebilirsiniz;
C++:
    for(int i = 0; i < strlen(itemTable->szLocaleName); ++i)
    {
        if(itemTable->szLocaleName[i] == ' ')
            itemTable->szLocaleName[i] = '_';
    }

    char buf[256];
    snprintf(buf, sizeof(buf), "ShopSaleResult %d %s %lld %d", amount, itemTable->szLocaleName, gold, pos);
    ChatPacket(CHAT_TYPE_COMMAND, buf);


Metin2'de deneyemedim ancak sizin için bir...
C++:
    std::string itemName2 = "";
    itemName2 = itemTable->szLocaleName;
    std::replace(itemName2.begin(), itemName2.end(), '_', ' ');

    char buf[256];
    //snprintf(buf, sizeof(buf), "ShopSaleResult %d %s %lld %d", amount, itemTable->szLocaleName, gold, pos);
    snprintf(buf, sizeof(buf), "ShopSaleResult %d %s %lld %d", amount, itemName2, gold, pos);
    ChatPacket(CHAT_TYPE_COMMAND, buf);
böyle düzenledim ama item ismi böyle oldu.
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
 
Biraz zaman aldı ancak çözüme ulaşana kadar sabır gösterip tüm tavsiyeleri uyguladığınız için teşekkürler. Elle yazarken orası gözden kaçmış düzenledim. Konunuzu çözüldü işaretleyip kilitliyorum. İyi çalışmalar dilerim. :)
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst