Çözüldü Hp Target Eklerken Çakışmalar

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

sharap

MT Üye
MT Üye
Mesaj
298
Çözümler
15
Beğeni
140
Puan
529
Ticaret Puanı
0
Arkadaşlar merhaba Hp Target Sistemini Ekliyorum yalnız bende ENABLE_PENDANT_SYSTEM Ekli ve sürekli değiştirmem gereken yerlerde bu sisteme ait kodlar var
örnek olarak aşşağıda vereceğim kod bloğunu düzenleyemedim yardımcı olabilecek var mı?


game.py:
    if app.ENABLE_PENDANT_SYSTEM:
        def SetHPTargetBoard(self, vid, hpPercentage, bElement):
            if vid != self.targetBoard.GetTargetVID():
                self.targetBoard.ResetTargetBoard()
                self.targetBoard.SetEnemyVID(vid)

            self.targetBoard.SetHP(hpPercentage)
            self.targetBoard.SetElementImage(bElement)
            self.targetBoard.Show()

        def SetElementImage(self, bElement):
            if self.targetBoard:
                self.targetBoard.SetElementImage(bElement)
    else:
        def SetHPTargetBoard(self, vid, hpPercentage):
            if vid != self.targetBoard.GetTargetVID():
                self.targetBoard.ResetTargetBoard()
                self.targetBoard.SetEnemyVID(vid)

            self.targetBoard.SetHP(hpPercentage)
            self.targetBoard.Show()



Eklenecek Kodlar.py:
#ARA :
    def SetHPTargetBoard(self, vid, hpPercentage):
        if vid != self.targetBoard.GetTargetVID():
            self.targetBoard.ResetTargetBoard()
            self.targetBoard.SetEnemyVID(vid)

        self.targetBoard.SetHP(hpPercentage)
        self.targetBoard.Show()

#DEĞİŞTİR :
    if app.ENABLE_TARGET_HP_SYSTEM:
        def SetHPTargetBoard(self, vid, hpPercentage, actualHP, maxHP):
            if vid != self.targetBoard.GetTargetVID():
                self.targetBoard.ResetTargetBoard()
                self.targetBoard.SetEnemyVID(vid)

            self.targetBoard.SetHP(hpPercentage, actualHP, maxHP)
            self.targetBoard.Show()
    else:
        def SetHPTargetBoard(self, vid, hpPercentage):
            if vid != self.targetBoard.GetTargetVID():
                self.targetBoard.ResetTargetBoard()
                self.targetBoard.SetEnemyVID(vid)

            self.targetBoard.SetHP(hpPercentage)
            self.targetBoard.Show()
 
Çözüm
game.py:
    if app.ENABLE_VIEW_TARGET_DECIMAL_HP: #ENABLE_PENDANT_SYSTEM
        def SetHPTargetBoard(self, vid, hpPercentage, iMinHP, iMaxHP, bElement):
            if vid != self.targetBoard.GetTargetVID():
                self.targetBoard.ResetTargetBoard()
                self.targetBoard.SetEnemyVID(vid)

            self.targetBoard.SetHP(hpPercentage, iMinHP, iMaxHP)
            self.targetBoard.SetElementImage(bElement)
            self.targetBoard.Show()

        def SetElementImage(self, bElement):
            if self.targetBoard:
                self.targetBoard.SetElementImage(bElement)
    else:
        def SetHPTargetBoard(self, vid, hpPercentage, bElement):
            if vid != self.targetBoard.GetTargetVID()...
Kod:
    if app.ENABLE_PENDANT_SYSTEM:
        def SetHPTargetBoard(self, vid, hpPercentage, actualHP, maxHP , bElement):
            if vid != self.targetBoard.GetTargetVID():
                self.targetBoard.ResetTargetBoard()
                self.targetBoard.SetEnemyVID(vid)

            self.targetBoard.SetHP(hpPercentage)
            self.targetBoard.SetHP(hpPercentage, actualHP, maxHP)
            self.targetBoard.SetElementImage(bElement)
            self.targetBoard.Show()

        def SetElementImage(self, bElement):
            if self.targetBoard:
                self.targetBoard.SetElementImage(bElement)
    else:
        def SetHPTargetBoard(self, vid, hpPercentage):
            if vid != self.targetBoard.GetTargetVID():
                self.targetBoard.ResetTargetBoard()
                self.targetBoard.SetEnemyVID(vid)

            self.targetBoard.SetHP(hpPercentage)
            self.targetBoard.Show()
 
game.py:
    if app.ENABLE_VIEW_TARGET_DECIMAL_HP: #ENABLE_PENDANT_SYSTEM
        def SetHPTargetBoard(self, vid, hpPercentage, iMinHP, iMaxHP, bElement):
            if vid != self.targetBoard.GetTargetVID():
                self.targetBoard.ResetTargetBoard()
                self.targetBoard.SetEnemyVID(vid)

            self.targetBoard.SetHP(hpPercentage, iMinHP, iMaxHP)
            self.targetBoard.SetElementImage(bElement)
            self.targetBoard.Show()

        def SetElementImage(self, bElement):
            if self.targetBoard:
                self.targetBoard.SetElementImage(bElement)
    else:
        def SetHPTargetBoard(self, vid, hpPercentage, bElement):
            if vid != self.targetBoard.GetTargetVID():
                self.targetBoard.ResetTargetBoard()
                self.targetBoard.SetEnemyVID(vid)

            self.targetBoard.SetHP(hpPercentage)
            self.targetBoard.SetElementImage(bElement)
            self.targetBoard.Show()

        def SetElementImage(self, bElement):
            if self.targetBoard:
                self.targetBoard.SetElementImage(bElement)


Bu şekilde düzenleme yapınca her 2 sistemde düzgün çalışıyor ve bir sıkıntı olmuyor... ilginiz için teşekkür ederim.
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst