Yardım Hızlı Statü Sistemi

Konu sahibi bu konuda soru soruyor. Sorusu ile ilgili bilgisi olanların yanıtlamasını bekliyor.

J3yShuFLe

HayaletMetin2 & ExpertCraft [ Founding Owner]
Üye
Mesaj
173
Çözümler
3
Beğeni
24
Puan
479
Ticaret Puanı
0
Merhabalar Files'e Hızlı Statü Ekledim fakat oyuna girince normal ve gm hesaplar statü hic bir şekilde veremiyor bu düzenleme mevcut değil hatasi veriyor yardımcı olabilecek var mı ?

konu günceldir arkadaşlar önerisi veya daha önce başına gelen varsa yardımcı olursa sevinirim.
 
cmd_general.cpp de cmd fonksiyonun tanımlanmış olması gerekli. o hızlı statü butonuna bastığında sallıyorum /hizli_statu dex 10 gibi komut gönderir, eğer cmd_general de bu yoksa düzenleme mevcut değil der.
 
cmd_general.cpp de cmd fonksiyonun tanımlanmış olması gerekli. o hızlı statü butonuna bastığında sallıyorum /hizli_statu dex 10 gibi komut gönderir, eğer cmd_general de bu yoksa düzenleme mevcut değil der.
konu ile ilgili yardımınıza ihtiyacım var yardımcı olur musunuz
 
kb geç yanıt verdim, mark sistemini revize ediyordum da. attığın sistemde do_stat_val diye komut var bunu clientten stat_val komutu ile gönderiyor. python kısmında /stat_val ht + miktar şeklinde gönderiyorsun, serverde do_stat_val ve stat_val diye bir arat, ikisi de var mı kontrol et.
cmd.general ile cmd.cpp dosyalarını kontrol ettim sadece benim eklediğim yeni kod satırlarında var bahsettiğiniz kodlar do_stat_val ve stat_vall eklediklerim dışında biyerde başka ekli yok
 
ben tek tık da 10 tane statü vermeli olanı değilde tek tıkda statüyü full leyen halini kurmuştum. Hazırladığın yapı kolay 55-120 tarzı bir yapıya sahipse bunu kullanabiilirsin.

cmd_general.cpp:
//Tüm değişiklikler ACMD(do_stat) içerisinde yapılmaktadır.

//Bul:
    if (ch->GetPoint(POINT_STAT) <= 0)
        return;
//Değiştir:
    auto StatusPoints = ch->GetPoint(POINT_STAT);

    if (StatusPoints <= 0)
        return;
  
  
//Bul:
    if (ch->GetRealPoint(idx) >= MAX_STAT)
        return;
//Değiştir:
    if ((ch->GetRealPoint(idx) + StatusPoints) > MAX_STAT)
        StatusPoints = MAX_STAT - ch->GetRealPoint(idx);

    if (StatusPoints < 1)
        return;


//Bul:
    ch->SetRealPoint(idx, ch->GetRealPoint(idx) + 1);
    ch->SetPoint(idx, ch->GetPoint(idx) + 1);
//Değiştir:
    ch->SetRealPoint(idx, ch->GetRealPoint(idx) + StatusPoints);
    ch->SetPoint(idx, ch->GetPoint(idx) + StatusPoints);


//Bul:
    ch->PointChange(POINT_STAT, -1);
//Değiştir:
    ch->PointChange(POINT_STAT, -StatusPoints);



//Bu kadar.
 
cmd.pp ve cmd_general.cpp dosyalarını konuya dahil edebilmisin
 
sistemi paylaşan arkadaş anlatımı hangi kafayla hazırladı çok merak ediyorum. Bu kadar basit bir şeyi nasıl eline yüzene bulaştırmayı başardı acaba :unsure:
 
Geri
Üst