- Mesaj
- 67
- Çözümler
- 1
- Beğeni
- 20
- Puan
- 414
- Ticaret Puanı
- 0
Merhaba.
Bu quest'te itemleri belli bir orana göre vermesini istiyorum. Mesela 31789 kodlu item 802 kodlu itemden daha az çıkması için ne yapabilirim? math.random fonksiyonu kullanılarak yapılıyor sanırım ama bir türlü beceremedim.
Lua (Quest):
quest hizli_sandik begin
state start begin
when 20095.chat."GM: Hızlı Sandık Sistemi" with pc.is_gm() begin
say_title("Merhabalar Sayın Moderatör: "..pc.get_name())
say("")
say("Sistemin şu anki durumu:")
say("0 -> Kapali")
say("1 -> Açık")
say_reward(game.get_event_flag("hizli_sandik"))
say("")
say("Ne yapmak istiyorsun?")
if select("Sistem Durumunu Değiştir","Bu Şekilde Kalsın")==2 then chat("Şu anki sistem durumu: "..game.get_event_flag("hizli_sandik")) return end
if game.get_event_flag("hizli_sandik")==0 then
game.set_event_flag("hizli_sandik",1)
else
game.set_event_flag("hizli_sandik",0)
end
chat("GM: Hızlı Sandık: Sistem durumu değiştirildi.")
end
when 20095.chat."Hızlı Sandık Sistemi" begin
say_title("Hızlı Sandık Sistemi")
say("")
say("Açmak istediğin sandığı üzerime sürükle..")
say("")
wait()
end
when 20095.take with item.get_vnum()==61202 begin
if game.get_event_flag("hizli_sandik")==0 then chat("Sistem şu anda kapalı, daha sonra tekrar deneyiniz.") return end
item_sayisi=pc.count_item(61202)
item_odulleri={
31789,
802,
100500
}
pc.remove_item(61202,item_sayisi)
for i=1,item_sayisi do
pc.give_item2(item_odulleri[number(1,table.getn(item_odulleri))],1)
end
chat("Hizli sandik açma başarılı: "..item.get_name(61202)..": "..item_sayisi.." adet")
end
end
end
Bu quest'te itemleri belli bir orana göre vermesini istiyorum. Mesela 31789 kodlu item 802 kodlu itemden daha az çıkması için ne yapabilirim? math.random fonksiyonu kullanılarak yapılıyor sanırım ama bir türlü beceremedim.