Çözüldü Hız skill'i kullanan şaman skill bitene kadar client tarafında GM oluyor

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Kaptan Yosun

Discord: kaptanyosun
Site yetkilisi
Acemi Moderatör
Premium Üye
Mesaj
663
Çözümler
21
Beğeni
509
Puan
839
Ticaret Puanı
0
Çok ilginç bir bug buldum. Şaman hız skilli kullanınca GM oluyor. Client tarafındaki item VNUM'u görme gibi GM perk'leri devreye giriyor ama GM komutları gibi server taraflı şeyleri yapamıyor. Skill süresi bitince GM tagı da gidiyor.


 
Çözüm
14640 eklentisini görüntüle
AffectFlag2'lerin hepsi YMIR ama sadece bu 110 vnum'lu hız skilli GM affecti veriyor. Siz burada problem görüyor musunuz? Skill protomu eklere ekliyorum.
SetAffectFlag2'yi null yapıp denedin mi? bahsi geçen ymir effecti arkadaşların da bahsettiği üzere beceri kullanıldığında üzerine bir gm effecti atamalı martysama fileslerinde zaten default bu şekilde geliyor. Kaldırdığında çözülmeli. Ayrıca bu durum üzerinde bir süre kalan becerilerin hepsinde olmalı (hava kılıcı, büyülü keskinlik, güçlü beden, hız v.b)
Hareket hızı, Saldırı hızı gibi bonusların max değerini artırmaya çalışmıştım geçenlerde, oyuna girdiğimde savaşçı karakterde dehşet ve büyülü keskinlik yeteneklerinin efektleri ve kırmızı bir bayrak görünüyordu. Muhtemelen değişken veri türleri ile ilgiliydi ama ihtiyacım olan bi şey olmadığı için üzerinde durmadım. Bu sorunu mantık yürüterek çözebilmek çok mümkün gibi gelmiyor. Geriye gidip eski commit'lerde test etmek çok zaman kazandırır diye düşünüyorum.
ve üşenmedim dosyalarımda test ettim, sorun yok :)
 
Hareket hızı, Saldırı hızı gibi bonusların max değerini artırmaya çalışmıştım geçenlerde, oyuna girdiğimde savaşçı karakterde dehşet ve büyülü keskinlik yeteneklerinin efektleri ve kırmızı bir bayrak görünüyordu. Muhtemelen değişken veri türleri ile ilgiliydi ama ihtiyacım olan bi şey olmadığı için üzerinde durmadım. Bu sorunu mantık yürüterek çözebilmek çok mümkün gibi gelmiyor. Geriye gidip eski commit'lerde test etmek çok zaman kazandırır diye düşünüyorum.
ve üşenmedim dosyalarımda test ettim, sorun yok :)
Deneyeceğim teşekkür ederim
 


Bende olmuyor öyle bir şey, daha önce de hiç duymadım ve görmedim böyle bir bug. Muhtemelen yapılan bir işlemden sonra öyle olmuştur.
 
Çok güzel görünüyor bence :D ejderhalı ve daha efektli bir şey ile değiştirilebilir ve daha çok güzel bir görüntüye sahip olabilir.
 
martysama filesi kullanıyorsan skill_proto tablosundaki affect değerlerin default değerleri AFF_YMIR yani gm efektini veren değer olarak seçili, hız skillinin affect değerlerini kontrol edersen muhtemelen o seçili kalmıştır
 
martysama filesi kullanıyorsan skill_proto tablosundaki affect değerlerin default değerleri AFF_YMIR yani gm efektini veren değer olarak seçili, hız skillinin affect değerlerini kontrol edersen muhtemelen o seçili kalmıştır
Yok düz mainline kullanıyorum da skill protoyu marty'dan araklamış olma ihtimalim var o yüzden kontrol edeceğim sağolun.
 
martysama filesi kullanıyorsan skill_proto tablosundaki affect değerlerin default değerleri AFF_YMIR yani gm efektini veren değer olarak seçili, hız skillinin affect değerlerini kontrol edersen muhtemelen o seçili kalmıştır
1703572926496.png

AffectFlag2'lerin hepsi YMIR ama sadece bu 110 vnum'lu hız skilli GM affecti veriyor. Siz burada problem görüyor musunuz? Skill protomu eklere ekliyorum.
 

Dosya Eklentileri

  • skill_proto.7z
    3,9 KB · Gösterim: 2
Son düzenleme:
14640 eklentisini görüntüle
AffectFlag2'lerin hepsi YMIR ama sadece bu 110 vnum'lu hız skilli GM affecti veriyor. Siz burada problem görüyor musunuz? Skill protomu eklere ekliyorum.
SetAffectFlag2'yi null yapıp denedin mi? bahsi geçen ymir effecti arkadaşların da bahsettiği üzere beceri kullanıldığında üzerine bir gm effecti atamalı martysama fileslerinde zaten default bu şekilde geliyor. Kaldırdığında çözülmeli. Ayrıca bu durum üzerinde bir süre kalan becerilerin hepsinde olmalı (hava kılıcı, büyülü keskinlik, güçlü beden, hız v.b)
 
Çözüm
SetAffectFlag2'yi null yapıp denedin mi? bahsi geçen ymir effecti arkadaşların da bahsettiği üzere beceri kullanıldığında üzerine bir gm effecti atamalı martysama fileslerinde zaten default bu şekilde geliyor. Kaldırdığında çözülmeli. Ayrıca bu durum üzerinde bir süre kalan becerilerin hepsinde olmalı (hava kılıcı, büyülü keskinlik, güçlü beden, hız v.b)
Doğru diyorsunuz, hava kılıcı değil ama öfke aynı şeyi yaptı. AffectFlag2'yi affectflag ile aynı yapınca sorun ortadan kalktı. Ama benim merak ettiğim bu doğru fix mi? AffectFlag2'yi affectflag ile aynı yapmanın bir yan etkisi olur mu? Yoksa benim AffectFlag2'lerim olması gereken değerlerde değil mi? Siz doğru bir skill proto örneği atabilir misiniz?
 
Doğru diyorsunuz, hava kılıcı değil ama öfke aynı şeyi yaptı. AffectFlag2'yi affectflag ile aynı yapınca sorun ortadan kalktı. Ama benim merak ettiğim bu doğru fix mi? AffectFlag2'yi affectflag ile aynı yapmanın bir yan etkisi olur mu? Yoksa benim AffectFlag2'lerim olması gereken değerlerde değil mi? Siz doğru bir skill proto örneği atabilir misiniz?
Çözüldüğüne sevindim, evet doğru çözüm gm effectine sahip olanları boş olarak bırakmak olacak. Senin skill proton göründüğü gibi martysama'nın skill protoları ile aynı onun neden bu şekilde yaptığını anlamış değilim ama çözüm olarak doğru yolda ilerliyorsun.
 
Çözüldüğüne sevindim, evet doğru çözüm gm effectine sahip olanları boş olarak bırakmak olacak. Senin skill proton göründüğü gibi martysama'nın skill protoları ile aynı onun neden bu şekilde yaptığını anlamış değilim ama çözüm olarak doğru yolda ilerliyorsun.
Benim protoda AffectFlag2 null olamıyor. Ben de null olmasının oyunu bozacağını düşündüm. Sizde null/boş mu o değer?
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst