Çözülemedi Herhangi bir mob a vurunca girişe atıyor

  • Konuyu açan Konuyu açan Kaiser
  • Açılış Tarihi Açılış Tarihi
  • Yanıt Yanıt 18
  • Gösterim Gösterim 948
Ne yazık ki bu konuda sorulara çözüm bulunmuyor. Eğer konuda yorumlar varsa hepsini inceleyebilirsiniz. Belki sizlerin sorununuzu çözmek için için ipuçları bulabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Kaiser

Admin
Admin
Geliştirici
Yardımsever Üye
Mesaj
4.018
Çözümler
390
Beğeni
4.131
Puan
1.849
Ticaret Puanı
0
Merhaba arkadaşlar, sorun başlıkta belirttiğim gibidir. Herhangi bir moba vurunca girişe atıyor ve en son neyden etkilendiğini bilmiyorum maalesef.

Kod:
Genişlet Daralt Kopyala
SYSERR: Sep 16 19:05:19 :: pid_init:
Start of pid: 5261

SYSERR: Sep 16 19:06:00 :: heart_idle: losing 37 seconds. (lag occured)
SYSERR: Sep 16 19:06:20 :: Process: SEQUENCE 641eac00 mismatch 0x72 != 0x0 header 2
SYSERR: Sep 16 19:06:20 :: Process: SEQUENCE_LOG [XxX]-------------
    [109 : 0xaf]
    [006 : 0xca]
    [241 : 0x8a]
    [010 : 0xcf]
    [003 : 0x48]
    [061 : 0xa7]
    [007 : 0x54]
    [007 : 0xc7]
    [007 : 0xd7]
    [007 : 0xdf]
    [007 : 0x1]
    [007 : 0x25]
    [002 : 0x72]
 
Bu tip durumlar genelde packet hatası yüzünden oluyor. Sys_log dosyasını da kontrol edin. En son hangi düzenlemeleri yaptıktan sonra bu sorun oluştu?
 
Bu tip durumlar genelde packet hatası yüzünden oluyor. Sys_log dosyasını da kontrol edin. En son hangi düzenlemeleri yaptıktan sonra bu sorun oluştu?
Gereksiz kodları kaldırıyordum src den. Hepsinde oyuna girip test ettim item giyip çıkarmayı falan ama bir moba vurmak aklıma gelmedi.
Kaldırdıklarımın hangisi ile alakalı olabileceği konusunda da fikrim yok maalesef.
 
Ben genelde game soruceden kaldırdığım tanımı birde client source içerisinde aratırım kaldırıdğın tüm tanımları bence client source içerisinde arat clientin kapanma sorunu client içindeki packet.h dosyasında olan game source dosyasında olmayan bir tanımdan kaynaklı diye tahmin ediyorum tam tersi olsaydı client değil game core verirdi.

(Ben genelde bu kodlara tanım diyorum yanlış bir kelime kullanıyor olabilirim...)
 
Ben genelde game soruceden kaldırdığım tanımı birde client soruce içerisinde aratırım kaldırıdğın tüm tanımları bence client source içerisinde arat clientin kapanma sorunu client içindeki packet.h dosyasında olan game source dosyasında olmayan bir tanımdan kaynaklı diye tahmin ediyorum tam tersi olsaydı client değil game core verirdi.

(Ben genelde bu kodlara tanım diyorum yanlış bir kelime kullanıyor olabilirim...)
Zaten dediğin gibi yaptım, her tanımı kaldırırken her iki tarafta da aratıp kaldırdım. Ayrıca clientte herhangi bir sorun yok syserr de yok. Verdiğim syserr ch1 e ait, login ekranına atıyor.
 
Zaten dediğin gibi yaptım, her tanımı kaldırırken her iki tarafta da aratıp kaldırdım. Ayrıca clientte herhangi bir sorun yok syserr de yok. Verdiğim syserr ch1 e ait, login ekranına atıyor.
Bu ara herkes nedense srcdeki gereksiz kodları kaldırıyor nedenini anlamış değilim. Yapması zor olacak ancak size önerim yedek bir srcnizi ve şu anki srcnizi winmerge ile atak ve vuruş fonksiyonlarını karşılaştırın. (battle.cpp, char_battle fonksiyonlarında olması olası çünkü hasar sistemi bu tabandan çalışmakta) Ben sadece packet dosyasında hata olduğunu düşünmüyorum bazı fonksiyonlar kaldırıldığında error vermezken oyuna girdiğinizde bu şekilde hata alabiliyorsunuz.
 
Eğer sorunun kaynağı bulunmuyorsa ve eski yedekler duruyorsa bir öncekine dönüp tekrardan işlemleri yapabilir. Böylelikle nerede hata yaptığını bulabilirsin. Bu yüzden önceki yorumumda ctrl + z dedim.
Bu tarz işlemleri yaparken sürekli olarak yedeklemeyi unutmamak gerek
 
Bu ara herkes nedense srcdeki gereksiz kodları kaldırıyor nedenini anlamış değilim. Yapması zor olacak ancak size önerim yedek bir srcnizi ve şu anki srcnizi winmerge ile atak ve vuruş fonksiyonlarını karşılaştırın. (battle.cpp, char_battle fonksiyonlarında olması olası çünkü hasar sistemi bu tabandan çalışmakta) Ben sadece packet dosyasında hata olduğunu düşünmüyorum bazı fonksiyonlar kaldırıldığında error vermezken oyuna girdiğinizde bu şekilde hata alabiliyorsunuz.
Benim zaten çok önceden beri aklımdaydı ancak önceligimi sistemler ve sistemlerin birbirleriyle olan uyumlarina verdim ve onlarla uğraştım bir süredir. Anca buna sıra geldi. Gereksiz kodlar ve en ufak buglar dahi beni rahatsız ediyor nedense.

Yedekler var evet mecbur karşılaştırma yapacağım. Yoksa şu haliyle samanlıkta iğne aramak gibi bir şey olacak..
 
Eğer sorunun kaynağı bulunmuyorsa ve eski yedekler duruyorsa bir öncekine dönüp tekrardan işlemleri yapabilir. Böylelikle nerede hata yaptığını bulabilirsin. Bu yüzden önceki yorumumda ctrl + z dedim.
Bu tarz işlemleri yaparken sürekli olarak yedeklemeyi unutmamak gerek

Terninalden code --diff ilk_dosya.txt ikinci_dosya.txt yaparak github gibi karşılaştırma yapabilirsin.
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
Winmerge diye bir uygulama var böyle tek tek bakmaya gerek yok. Klasör adı belirterek bile hangi dosyalarda değişiklik yaptığını ve neleri değiştirdiğini görebilir.
 
Winmerge diye bir uygulama var böyle tek tek bakmaya gerek yok. Klasör adı belirterek bile hangi dosyalarda değişiklik yaptığını ve neleri değiştirdiğini görebilir.
Bu da bir çözüm yöntemi ancak çok fazla gereksiz kodu kaldırdıysa sorunun kaynağını bulmak daha zor olur. Bu yüzden yedeğe geri dönüp adım adım giderek deneyebilir. Soru-cevap konularının güzel yanı da bu zaten bir sürü fikirler çıkıyor. :)
 
paylaştığım gereksizler listesine "kaldırması zor - kolay" belirteci de mi eklesem ne yapsam:iwantattention:
Kral malesef senin kadar derin bilgilere sahip değiliz. Öğrenmek ve öğretmek istiyoruz. Çünkü sadece hayat kod analizi yapmak ve sistem sökmek değil. Bize bi öğretici hazırlarsan çok memnun oluruz.
 
paylaştığım gereksizler listesine "kaldırması zor - kolay" belirteci de mi eklesem ne yapsam:iwantattention:
Senin listeye baktım çok fazla şeyler var bunun yerine martysama web sitesinden kaldırılan şeylere bakıp kaldırmaları yeterli bence o kadar fazla detaya gerek olmadığını düşünüyorum :D
 
Senin listeye baktım çok fazla şeyler var bunun yerine martysama web sitesinden kaldırılan şeylere bakıp kaldırmaları yeterli bence o kadar fazla detaya gerek olmadığını düşünüyorum :D
paylaştığım gereksizler listesine "kaldırması zor - kolay" belirteci de mi eklesem ne yapsam:iwantattention:
Çok ince detaylara kadar inmiyorum tabi, listeden gözüme kestirdiğim gereksizleri kaldırdım sadece bilgimin yettiği kadarıyla. Tabi sadece arama sonuçlarından kaldırmak bazen yeterli olmuyor, bağlantılı olan yerlerden ufak tefek kalıntılar yada eksikler olabiliyor bu yüzden de böyle sorunların yaşanması muhtemel :) Neyse ki yedek var, herhangi bir zararım yok şu an. Bu soruna sebep olan şeyi yakalayabilirim umarım..
 
Bu gibi durumlarda kaldırdığınız sistemlerin hali hazırda kaldırılmış olduğu stabil bir kaynağı kullanarak ( Bknz ; Ira Work, Fliege, MartySama vs. ) karşılaştırma yaparak fonksiyonları doğru şekilde kaldırıp kaldırmadığınızı teyit etmenizi öneririm çünkü bu sistemlerin bir çoğunu kaldırırken çeşitli paket hatalarına sebep olabilirsiniz, paket hataları da tespit etmesi en zor hata tipi olduğu için canınızı çok sıkabilir o yüzden sürekli yedek alarak çalışın sıkıntı olduğunda en yakın yedeğe dönersiniz, saygılar.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Üst