- Mesaj
- 34
- Beğeni
- 12
- Puan
- 441
- Ticaret Puanı
- 0
Selam
RazuV5 altyapısı kullanan bir sunucuda harita yönetimiyle ilgili bir problem yaşıyorum.
World Editor ve Atlas Editör üzerinden ihtiyaç duyduğum tüm haritaları hazırladım ve map dosyalarına eksiksiz şekilde entegre ettim.
Oyunda toplamda yaklaşık 39 adet map kullanmayı planlıyorum.
Bu sebeple Örümcek Zindanı, Sürgün Mağarası, ikinci köy mapleri gibi yapısı gereği kullanmayacağım haritaları tamamen kaldırmak istiyorum.
Yeni haritalar için aşağıdaki görseldeki gibi bir atlas yerleşimi oluşturdum.
Tüm haritaların:
Özetle, harita transferi ve eklenmesiyle ilgili yapılması gereken tüm adımları eksiksiz uyguladığımı düşünüyorum.
Sonrasında ; eski ve kullanılmayacak tüm mapleri, herhangi ek bir komut çalıştırmadan direkt olarak klasörlerinden sildim.
Sildiğim şeyler;
Ancak bu işlemi bu şekilde (direkt silme yöntemiyle) yaptığımda sistem core dump veriyor. Hangi aşamada veya hangi bağımlılığı gözden kaçırdığımı tespit edemedim.
Bu altyapıda harita temizliği ve yeniden yapılandırmayı doğru şekilde yapmak için izlenmesi gereken yol nedir?
Eski mapleri tamamen kaldırırken ve eklerken dikkat edilmesi gereken kritik noktalar nelerdir?
RazuV5 altyapısı kullanan bir sunucuda harita yönetimiyle ilgili bir problem yaşıyorum.
World Editor ve Atlas Editör üzerinden ihtiyaç duyduğum tüm haritaları hazırladım ve map dosyalarına eksiksiz şekilde entegre ettim.
Oyunda toplamda yaklaşık 39 adet map kullanmayı planlıyorum.
Bu sebeple Örümcek Zindanı, Sürgün Mağarası, ikinci köy mapleri gibi yapısı gereği kullanmayacağım haritaları tamamen kaldırmak istiyorum.
Yeni haritalar için aşağıdaki görseldeki gibi bir atlas yerleşimi oluşturdum.
Tüm haritaların:
- Koordinatlarını doğru şekilde ayarladım
- settings klasörlerini ve server attributes’lerini düzenledim
- Lokal tarafı, root tarafı ve server içi eklemeleri yaptım
- goto komutlarını ekledim
- index dosyasına mapleri tanımladım
- Configleri ekledim
Özetle, harita transferi ve eklenmesiyle ilgili yapılması gereken tüm adımları eksiksiz uyguladığımı düşünüyorum.
Sonrasında ; eski ve kullanılmayacak tüm mapleri, herhangi ek bir komut çalıştırmadan direkt olarak klasörlerinden sildim.
Sildiğim şeyler;
- index dosyasındaki eski map tanımlarını
- goto / teleport komutlarını
- filezilla lokal de ki map dosyalarını
- config dosyalarındaki map numaralarını
Ancak bu işlemi bu şekilde (direkt silme yöntemiyle) yaptığımda sistem core dump veriyor. Hangi aşamada veya hangi bağımlılığı gözden kaçırdığımı tespit edemedim.
Bu altyapıda harita temizliği ve yeniden yapılandırmayı doğru şekilde yapmak için izlenmesi gereken yol nedir?
Eski mapleri tamamen kaldırırken ve eklerken dikkat edilmesi gereken kritik noktalar nelerdir?
