Çözüldü Hareket hızı kaldırdım. hareket edince oyun atıyor.

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

tanyuksek21111

Üye
Üye
Mesaj
26
Çözümler
1
Beğeni
7
Puan
418
Ticaret Puanı
0
Saldırı ve hareket hızlarını oyundan kaldırdım saldırı hızı sıkıntısız bir şekilde oldu fakat haraket hızını test için yürümeye başladığımda oyun kapanıyor. örnek:
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


Not: syserr düşmüyor.
 
Merhaba @tanyuksek21111 ,
hangi kodlamalarla düzenleme veya kaldırdığınız kod bloğunu bizimle paylaşır mısınız.
 
Client/src/UserInterface/Packet.h:
struct packet_add_char (Bu struct'ta bulunuyor.)

[B]Bunu bul[/B]

BYTE        bMovingSpeed;
BYTE        bAttackSpeed;

[B]Şununla değiştir.[/B]

WORD        bMovingSpeed;
WORD        bAttackSpeed;


struct packet_add_char  (Bu struct'ta bulunuyor. packet_add_char2'de olabilir bazı fileslerde packet_add_char, bazılarında packet_add_char2 adında oluyor.)

[B]Bunu bul[/B]
BYTE        bMovingSpeed;
BYTE        bAttackSpeed;

[B]Şununla değiştir.[/B]

WORD        bMovingSpeed;
WORD        bAttackSpeed;
Gamesrc/packet.h::
struct packet_add_char içerisinde

Bu bulunur:

    BYTE    bMovingSpeed;
    BYTE    bAttackSpeed;

Şununla değiştir

    WORD    bMovingSpeed;
    WORD    bAttackSpeed;

struct packet_update_char içerisinde

    BYTE    bMovingSpeed;
    BYTE    bAttackSpeed;

Şununla değiştir

    WORD    bMovingSpeed;
    WORD    bAttackSpeed;
gamesrc/char.cpp::
    case POINT_ATT_SPEED:
        min_limit = 0;

        if (IsPC()) // Karakter saldırı hızı sınırı
            limit = 255;
        else
            limit = 250; // Slot saldırı hızı sınırı
        break;

    case POINT_MOV_SPEED:
        min_limit = 0;

        if (IsPC())
            limit = 255; // Karakter hareket hızı sınırı
        else
            limit = 250; // Slot hareket hızı sınırı
        break;


Birde horse_onehand_sword,horse_twohand_sword horse_bell gibi pc,pc2,pc3 dosyalarında saldırı hızlarını ayarlamıştım bukadar yaptığım işlem

Quaftar

 
Oyundan attıktan sonra sys_log dosyasını yükleyebilir misin?
 
client kapatıyorsa bir yerde takılıyordur . packet ler arasında yakalamak için client tarafına TraceError koy game tarafına syser tek tek deneye deneye bulabilirsin sorunu
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst