Çözüldü hamle atınca veya herhangi bir hp bonusu veren bir itemi giyince hpnin bir anda düşüp yükselmesi

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

ergun66

Yasaklanmış Üye
Cezalı
Mesaj
161
Çözümler
1
Beğeni
32
Puan
71
Ticaret Puanı
0
selamın aleyküm

genelde bu martysama altyapılı fileslerde gözümüze çarpmaya başladı hamle atınca veya herhangibir hp bonusu veren item giyildiğinde hp bir an inip çıkıyor bunun fixi hala paylaşılmadı lütfen biriniz paylaşabilir mi rica ediyoruz serverımızı düzeltelim
upload_2020-6-25_20-28-6.gif


Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.
misal bunu denemiştim olmadı ki zaten yorumlardan birçok kişide işe yaramıyor diye yazmış rica edelimde artık herkez fixlesin
upload_2020-6-25_20-28-6.gif
 
Metin2 TR'de halen daha böyle birşey var canım 23k 13k iniyor defansım 800'den 18 gibi bir rakama iniyor, aynı şey at skillinde bulunan hamle içinde geçerli anlık olarak defans ve canda düşme yaşanıyor. Aynı şeylerden mi bahsediyoruz anlayamadım ama Metin2 Officalda da var böyle bir şey var.
 
Metin2 TR'de halen daha böyle birşey var canım 23k 13k iniyor defansım 800'den 18 gibi bir rakama iniyor, aynı şey at skillinde bulunan hamle içinde geçerli anlık olarak defans ve canda düşme yaşanıyor. Aynı şeylerden mi bahsediyoruz anlayamadım ama Metin2 Officalda da var böyle bir şey var.
ilginç gameforge ne yapıyor o halde :)
 
ilginç gameforge ne yapıyor o halde :)
Tahminimce o aslında hata olarak değilde skille yönelik bir dezavantaj olması yönünde bir şey vslerde çoğu kişi bu dediğimi kullanmıyor karşınızda bedensel varsa hamle basarken tekleye bilirsiniz, genelde iyileştirmeci şaman güzel iş yapıyor, rakibin hamlesine skill tutturmaya çalışın.
 
Son düzenleme:
Elimde bu sorunun fixlenmiş haliyle bulunan bir files var. Gerekli detayı yakalayabilirsem paylaşacağım. Şu an üzerinde çalıştığım filesta deniyorum.
 
İşe yarar bir yorum yazmak isterdim fakat ne yaptıysam ne denediysem sonuç aynı maalesef :(
Bekleme devam...

@Whistle acaba yönlendireceğin bir bağlantı vs. var mıdır bu konuyla ilgili ?
 
İşe yarar bir yorum yazmak isterdim fakat ne yaptıysam ne denediysem sonuç aynı maalesef :(
Bekleme devam...

@Whistle acaba yönlendireceğin bir bağlantı vs. var mıdır bu konuyla ilgili ?

Benimde dikkatimi çekiyordu ama normal bir şeydir deyip pek kurcalamadım
 
Ciddi bir problem aslında ya. Çözülmesi gerekiyor, benim de çok kafama takılıyor..
 
@Whistle kusura bakma tekrar etiketliyorum ama :D

Şöyle bir şey dikkatimi çekti;
Benim files da hava kılıcı - öfke açılır/kapanır şekilde ayarlı. Büyülü keskinlik gibi.
Hava kılıcı olsun ya da öfke olsun açık vaziyetteyken, kapatmak için tekrar tıkladığımda yine HP düşme durumu oluyor.
Bu durumun skilldesc-skilltable-skill_proto üçlüsüyle alakası olabilir mi acaba ?
 
@Whistle kusura bakma tekrar etiketliyorum ama :D

Şöyle bir şey dikkatimi çekti;
Benim files da hava kılıcı - öfke açılır/kapanır şekilde ayarlı. Büyülü keskinlik gibi.
Hava kılıcı olsun ya da öfke olsun açık vaziyetteyken, kapatmak için tekrar tıkladığımda yine HP düşme durumu oluyor.
Bu durumun skilldesc-skilltable-skill_proto üçlüsüyle alakası olabilir mi acaba ?
sanmıyorum çünkü statülerle ilgili bi durum bu sıkıntı orada statüleri yeniliyor sanırım birde real statü diye bazı kodlar var sanırım bunlarla ilgili
 
Bu olayın sadece char.cpp ile sınırlı olduğunu sanmıyorum. Çünkü sağlam files dan ilgili foksiyonu komple aldım kendi filesıma attım ama sonuç değişmedi. Fakat aynı yöntem yabancı forumlarda bazı kişilerde işe yaramış. Burdan da şu sonucu çıkarıyorum; source altyapısına göre değişiyor sanırım bu durum. Maxmi-martysama-mainline vs. farklılık gösteriyor herhalde.
Hazine niteliğinde bir sorun olsa gerek, kimse net bir çözüm sunmamış hiç bir yerde.
 
Bu dediğiniz hpnin bir anda yükselip inme olayı computepoints (Değerleri yeniden hesaplama) fonksiyonundan kaynaklanan bir olay. Martysama bir forumda bunu computepoints değerlerini ayırarak çözdüğünü söylemişti, ne kadar doğru bilemem ama işe yarar gibi görünüyor.
 
Ben o fonksiyonun tamamını bu sorunun fixlenmiş hali olan bir filesten aldım denedim sonuç değişmedi. Değerleri ayırmaktan kasıt nedir tam olarak ?
 
@Whistle kusura bakma tekrar etiketliyorum ama :D

Şöyle bir şey dikkatimi çekti;
Benim files da hava kılıcı - öfke açılır/kapanır şekilde ayarlı. Büyülü keskinlik gibi.
Hava kılıcı olsun ya da öfke olsun açık vaziyetteyken, kapatmak için tekrar tıkladığımda yine HP düşme durumu oluyor.
Bu durumun skilldesc-skilltable-skill_proto üçlüsüyle alakası olabilir mi acaba ?
Bu soruya verebileceğim tek yanıt.
no comment.

Bu konuda yazılanlar bende de oluyor. Mesela bineğe binerken, yetenek seviyesini yükseltirken vs. Ben bunu oyunun varsayılan halinde olan bir şey olarak gördüğüm için kurcalamamıştım.

Bu dediğiniz hpnin bir anda yükselip inme olayı computepoints (Değerleri yeniden hesaplama) fonksiyonundan kaynaklanan bir olay. Martysama bir forumda bunu computepoints değerlerini ayırarak çözdüğünü söylemişti, ne kadar doğru bilemem ama işe yarar gibi görünüyor.
İsterseniz ilgili konunun linkini ekleyebilirsiniz. :)
 
Bu dediğiniz hpnin bir anda yükselip inme olayı computepoints (Değerleri yeniden hesaplama) fonksiyonundan kaynaklanan bir olay. Martysama bir forumda bunu computepoints değerlerini ayırarak çözdüğünü söylemişti, ne kadar doğru bilemem ama işe yarar gibi görünüyor.
Bu soruya verebileceğim tek yanıt.
no comment.

Bu konuda yazılanlar bende de oluyor. Mesela bineğe binerken, yetenek seviyesini yükseltirken vs. Ben bunu oyunun varsayılan halinde olan bir şey olarak gördüğüm için kurcalamamıştım.


İsterseniz ilgili konunun linkini ekleyebilirsiniz. :)
ah evet çok iyi olur yahu çözelim artık iyilik sever koderlerimizi beklemedeyiz :)
 
Sadece yorum olarak yapmıştı, bir paylaşım sunmadı. V10 Source kodlarında bu hatanın fixi bulunuyor, kezâ rubinum'da da aynı düzenleme bulunmakta. Eğer merak edip incelemek isteyen olursa şöyle bırakayım

C:
// char.cpp'de aratın. 

void CHARACTER::ComputePoints()
Fonksiyonu inceledikten sonra daha iyi anlarsınız.

"computepoints değerlerini ayırarak" Kısmında bahsetmek istediğim şey ise, ComputePoints2 gibi bir fonksiyon oluşturup aynı işlevleri sadece o görev için yaptırmak daha mantıklı olabilir.
 
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst