Merhaba,
Great offlineshop kurdum. daha öncesinde de slot marking sistemi vardı filesta.(Tradable icon)
marking sistemi greata uyarlarken sorun yaşıyorum.
market oluştur a tıklayınca arkadaki pazar kurma ekranı geliyor fakat öndeki oluşturma penceresi kapanmıyor.
verdiği syserr şu şekilde;
syserr ın gerçekleştiği yer shopbuilder.py
inferfacemodule deki handle fonksiyonu da şu şekilde;
bu 2 sistemi birlikte kullanan başka dosyalara baktım ama nafile. bu konuda yardıma ihtiyacım var. teşekkürler.
Great offlineshop kurdum. daha öncesinde de slot marking sistemi vardı filesta.(Tradable icon)
marking sistemi greata uyarlarken sorun yaşıyorum.
Linkleri görebilmek için
giriş yap veya kayıt ol.
market oluştur a tıklayınca arkadaki pazar kurma ekranı geliyor fakat öndeki oluşturma penceresi kapanmıyor.
verdiği syserr şu şekilde;
Python:
1029 17:14:24271 :: File "ui.py", line 1849, in CallEvent
1029 17:14:24272 :: File "ui.py", line 87, in __call__
1029 17:14:24272 :: File "ui.py", line 69, in __call__
1029 17:14:24272 :: File "uiNewShop.py", line 131, in CreateShop
1029 17:14:24272 :: File "uiPrivateShopBuilder.py", line 280, in Open
1029 17:14:24272 :: AttributeError
1029 17:14:24272 :: :
1029 17:14:24272 :: 'int' object has no attribute 'GetInventoryHandle'
1029 17:14:24272 ::
syserr ın gerçekleştiği yer shopbuilder.py
Python:
def Open(self, title, days, interface):
self.days = days
self.title = title
if len(title) > 25:
title = title[:22] + "..."
self.itemStock = {}
shop.ClearPrivateShopStock()
self.nameLine.SetText(title)
self.SetCenterPosition()
self.Refresh()
self.Show()
if app.WJ_ENABLE_TRADABLE_ICON:
self.lockedItems = {i:(-1,-1) for i in range(shop.SHOP_SLOT_COUNT)}
self.interface = interface
self.SetInven(self.interface.GetInventoryHandle())
self.interface.SetOnTopWindow(player.ON_TOP_WND_PRIVATE_SHOP)
self.interface.RefreshMarkInventoryBag()
global g_isBuildingPrivateShop
g_isBuildingPrivateShop = True
inferfacemodule deki handle fonksiyonu da şu şekilde;
Python:
def GetInventoryHandle(self):
if self.wndInventory:
return self.wndInventory
else:
return -1
bu 2 sistemi birlikte kullanan başka dosyalara baktım ama nafile. bu konuda yardıma ihtiyacım var. teşekkürler.