Çözüldü Great Offline shop k envanter uyarlama

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

Enes Deniz

www.SixTails.com.tr
Geliştirici
Usta Üye
Mesaj
358
Çözümler
20
Beğeni
586
Puan
839
Ticaret Puanı
0
Merhaba iyi günler iyi forumlar arkadaşlar bir konu buldum uyarlama için ama ne yaptıysam olmuyor
Konu linki :
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.


cmd_general.cpp Dosyam

Link :
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Şimdiden yardımcı olabilcek arkadaşlara teşekkürlerimi sunarım
 
Çözüm
Beraber inceledik. Problem ifdefin yanlış eklenmesi ve parantezlerde problem olmasından kaynaklanıyordu.
Çözüldüğüne göre kapatıldı.

Düzenlenmiş hali şu şekildedir.
C++:
                    if (item->IsDragonSoul())
                    {
                        int iEmptyPos = ch->GetEmptyDragonSoulInventory(item);

                        if (iEmptyPos != -1)
                        {
                            item->AddToCharacter(ch, TItemPos(DRAGON_SOUL_INVENTORY, iEmptyPos));
                        }
                        else
                        {
                            M2_DESTROY_ITEM(item);
                            if (!ch->DragonSoul_IsQualified())
                            {...
Beraber inceledik. Problem ifdefin yanlış eklenmesi ve parantezlerde problem olmasından kaynaklanıyordu.
Çözüldüğüne göre kapatıldı.

Düzenlenmiş hali şu şekildedir.
C++:
                    if (item->IsDragonSoul())
                    {
                        int iEmptyPos = ch->GetEmptyDragonSoulInventory(item);

                        if (iEmptyPos != -1)
                        {
                            item->AddToCharacter(ch, TItemPos(DRAGON_SOUL_INVENTORY, iEmptyPos));
                        }
                        else
                        {
                            M2_DESTROY_ITEM(item);
                            if (!ch->DragonSoul_IsQualified())
                            {
                                ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "<Gift> %s #3", LC_TEXT( "UNKNOW_ERROR"));
                                force = true;
                                continue;
                            }
                            else {
                                ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT( "INVENTORY_FULL_ERROR"));
                                force = true;
                                continue;
                            }
                        }
                    }
#ifdef ENABLE_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
                    else if (item->IsSkillBook())
                    {
                        int iEmptyPos = ch->GetEmptySkillBookInventory(item->GetSize());
                        if (iEmptyPos != -1)
                            item->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, iEmptyPos));
                        else
                        {
                            M2_DESTROY_ITEM(item);
                            ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("INVENTORY_FULL_ERROR"));
                            force = true;
                            continue;
                        }
                    }
                    else if (item->IsUpgradeItem())
                    {
                        int iEmptyPos = ch->GetEmptyUpgradeItemsInventory(item->GetSize());
                        if (iEmptyPos != -1)
                            item->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, iEmptyPos));
                        else
                        {
                            M2_DESTROY_ITEM(item);
                            ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("INVENTORY_FULL_ERROR"));
                            force = true;
                            continue;
                        }
                    }
                    else if (item->IsStone())
                    {
                        int iEmptyPos = ch->GetEmptyStoneInventory(item->GetSize());
                        if (iEmptyPos != -1)
                            item->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, iEmptyPos));
                        else
                        {
                            M2_DESTROY_ITEM(item);
                            ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("INVENTORY_FULL_ERROR"));
                            force = true;
                            continue;
                        }
                    }
                    else if (item->IsBox())
                    {
                        int iEmptyPos = ch->GetEmptyBoxInventory(item->GetSize());
                        if (iEmptyPos != -1)
                            item->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, iEmptyPos));
                        else
                        {
                            M2_DESTROY_ITEM(item);
                            ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("INVENTORY_FULL_ERROR"));
                            force = true;
                            continue;
                        }
                    }
                    else if (item->IsEfsun())
                    {
                        int iEmptyPos = ch->GetEmptyEfsunInventory(item->GetSize());
                        if (iEmptyPos != -1)
                            item->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, iEmptyPos));
                        else
                        {
                            M2_DESTROY_ITEM(item);
                            ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("INVENTORY_FULL_ERROR"));
                            force = true;
                            continue;
                        }
                    }
                    else if (item->IsCicek())
                    {
                        int iEmptyPos = ch->GetEmptyCicekInventory(item->GetSize());
                        if (iEmptyPos != -1)
                            item->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, iEmptyPos));
                        else
                        {
                            M2_DESTROY_ITEM(item);
                            ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT("INVENTORY_FULL_ERROR"));
                            force = true;
                            continue;
                        }
                    }
#endif
                    else
                    {
                        int iEmptyPos = ch->GetEmptyInventory(item->GetSize());

                        if (iEmptyPos != -1)
                        {
                            item->AddToCharacter(ch, TItemPos(INVENTORY, iEmptyPos));
                        }
                        else
                        {
                            M2_DESTROY_ITEM(item);
                            ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, LC_TEXT( "INVENTORY_FULL_ERROR"));
                            force = true;
                            continue;
                        }
                    }
                }
                else
                {
                    ch->ChatPacket(CHAT_TYPE_INFO, "<Gift> %s #4", LC_TEXT( "UNKNOW_ERROR"));
                    force = true;
                    continue;
                }
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst