Çözüldü Give_basic_weapon.quest Sorunu

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

LethalStrikeR

Yardımsever Üye
Yardımsever Üye
Üye
Mesaj
694
Çözümler
41
Beğeni
165
Puan
609
Ticaret Puanı
0
Herkese merhaba;

Serverimde başlangıç itemleri her login olduğunda yeniden itemleri veriyor.Questimi veriyorum;
Lua (Quest):
quest iteme_inceput begin
    state start begin
        when login with pc.get_level() >= 1 begin
        timer("starter", 1)
        end
            when starter.timer begin
                notice_all("Yeni Oyuncumuz " .. pc.get_name() .. " Aramiza Katilmistir")
                notice_all("Hosgeldin. " .. pc.get_name() .. " ")
            say_title("YenidenMt2'ye Hoşgeldin "..pc.get_name()..".")
            say("")
            wait()
            say_title("Geri Döndüğün için bunları veriyorum.")
            say("")
            pc . give_item2 ( "50053" , 1 )
            pc.change_alignment(10)
                    horse . set_level ( 30 )
                    horse . ride ( )
            horse.ride()   
            say_reward ( "Kazanmak İçin Herşeyi Yap." )
            say_reward ( "Tekrar Hoşgeldin." )   
            pc . change_money ( 100000 )
            pc . set_skill_level ( 131 , 59 )
                    pc . set_skill_level ( 137 , 59 )
                   pc . set_skill_level ( 138 , 59 )
                   pc . set_skill_level ( 139 , 59 )
                  pc . set_skill_level ( 140 , 59 )
            pc . give_item2 ( "13009" , 1 )
            pc . give_item2 ( "14009" , 1 )
            pc . give_item2 ( "15009" , 1 )
            pc . give_item2 ( "16009" , 1 )
            pc . give_item2 ( "17009" , 1 )
            pc . give_item2 ( "70038" , 1 )
            pc . give_item2 ( "72725" , 1 )
            pc . give_item2 ( "72729" , 1 )
            if pc . job == 0 then
            pc . give_item2 ( "19" , 1 )
            pc . give_item2 ( "72701" , 1 )
            pc . give_item2 ( "11209" , 1 )
            say_reward ( "Nefer İtemleri verildi." )
            elseif pc . job == 1 then
            pc . give_item2 ( "1009" , 1 )
            pc . give_item2 ( "72701" , 1 )
            pc . give_item2 ( "11409" , 1 )
            say_reward ( "Suikast İtemleri verild." )
            elseif pc . job == 2 then
            pc . give_item2 ( "19" , 1 )
            pc . give_item2 ( "72701" , 1 )
            pc . give_item2 ( "11609" , 1 )
            say_reward ( "Büyücü İtemleri verildi." )
            elseif pc . job == 3 then
            pc . give_item2 ( "7009" , 1 )
            pc . give_item2 ( "72701" , 1 )
            pc . give_item2 ( "11809" , 1 )
            say_reward ( "Şifacı İtemleri verildi." )
            end
            say("")
            say("Küfürsüz ve saygılı bir oyun için şimdiden teşekkürler.")
            say_gold("YenidenMt2")
            set_state(__COMPLETE__)

        end
    end
    state __COMPLETE__ begin
    end
end
 
Çözüm
Biraz düzenleme yaptım ve sorunu çözdüm sorunsuz questi atıyorum konu kapatılabilir. @Whistle
Lua (Quest):
quest give_basic_weapon begin
    state start begin
        when login begin
            if pc.getqf("basic_weapon") == 0 then
                pc.setqf("basic_weapon", 1)

                if pc.job == 0 then
                pc . give_item2 ( "19" , 1 )
                pc . give_item2 ( "72701" , 1 )
                pc . give_item2 ( "12209" , 1 )
                pc . give_item2 ( "11209" , 1 )
                pc . give_item2 ( "13009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "14009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "15009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "16009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "17009" , 1 )...
pc.setqf ile durum kontrolü yaparak bunun önüne geçebilirsiniz.
 
Örnek kullanım:
Kod:
when login with pc.getqf("basic_weapon") == 0 begin

_complate_ üzerinede

Kod:
            pc.setqf("basic_weapon",1)
eklemelisin
 
Son düzenleme:
ögrenmek için denemen gerek
bul
Kod:
when login with pc.get_level() >= 1 begin
degistir
Kod:
when login with pc.getqf("basic_weapon") == 0 begin
bul
Kod:
set_state(__COMPLETE__)
üzerine ekle
Kod:
pc.setqf("basic_weapon",1)
 
ögrenmek için denemen gerek
bul
Kod:
when login with pc.get_level() >= 1 begin
degistir
Kod:
when login with pc.getqf("basic_weapon") == 0 begin
bul
Kod:
set_state(__COMPLETE__)
üzerine ekle
Kod:
pc.setqf("basic_weapon",1)
Sizin dediğiniz şekilde kodları değiştirdim fakat yine ışınlanınca veya login olunca itemleri yeniden veriyor.
Lua (Quest):
quest iteme_inceput begin
    state start begin
        when login with pc.get_level() >= 0 begin
        timer("starter", 0)
        end
            when starter.timer begin
            notice_all("Yeni Oyuncumuz " .. pc.get_name() .. " Aramıza Katılmıştır!")
            notice_all("Hoşgeldin. " .. pc.get_name() .. " ")
            say_title("YenidenMt2'ye Hoşgeldin "..pc.get_name()..".")
            say("Tüm soru ve sorunlarınızı destek sisteminden")
            say(" veya discord adresimizden bize iletebilirsiniz.")
            say("Eski Metin2 hazzını YenidenMt2'yle yaşamaya")
            say("Tekrardan hoşgeldiniz! (YenidenMt2 Yönetim Takımı)")
            say("")
            wait()
            say_title("Geri döndüğün için bunları veriyorum.")
            say("")
            pc . give_item2 ( "50053" , 1 )
            pc.change_alignment(10)
            horse . set_level ( 30 )
            horse . ride ( )
            horse.ride()   
            say_reward ( "Kazanmak İçin Herşeyi Yap." )
            say_reward ( "Tekrar Hoşgeldin." )   
            pc . change_money ( 100000 )
            pc . set_skill_level ( 131 , 59 )
            pc . set_skill_level ( 137 , 59 )
            pc . set_skill_level ( 138 , 59 )
            pc . set_skill_level ( 139 , 59 )
            pc . set_skill_level ( 140 , 59 )
            pc . give_item2 ( "13009" , 1 )
            pc . give_item2 ( "14009" , 1 )
            pc . give_item2 ( "15009" , 1 )
            pc . give_item2 ( "16009" , 1 )
            pc . give_item2 ( "17009" , 1 )
            pc . give_item2 ( "70038" , 1 )
            pc . give_item2 ( "72725" , 1 )
            pc . give_item2 ( "72729" , 1 )
            pc . give_item2 ( "40002" , 1 )
            pc . give_item2 ( "27112" , 200 )
            pc . give_item2 ( "71050" , 200 )
            if pc . job == 0 then
            pc . give_item2 ( "19" , 1 )
            pc . give_item2 ( "72701" , 1 )
            pc . give_item2 ( "12209" , 1 )
            pc . give_item2 ( "11209" , 1 )
            say_reward ( "Savaşççı İtemleri verildi." )
            elseif pc . job == 1 then
            pc . give_item2 ( "1009" , 1 )
            pc . give_item2 ( "72701" , 1 )
            pc . give_item2 ( "12349" , 1 )
            pc . give_item2 ( "11409" , 1 )
            say_reward ( "Ninja İtemleri verildi." )
            elseif pc . job == 2 then
            pc . give_item2 ( "19" , 1 )
            pc . give_item2 ( "72701" , 1 )
            pc . give_item2 ( "12489" , 1 )
            pc . give_item2 ( "11609" , 1 )
            say_reward ( "Sura İtemleri verildi." )
            elseif pc . job == 3 then
            pc . give_item2 ( "7009" , 1 )
            pc . give_item2 ( "72701" , 1 )
            pc . give_item2 ( "12629" , 1 )
            pc . give_item2 ( "11809" , 1 )
            say_reward ( "Shaman İtemleri verildi." )
            end
            say("")
            say("Küfürsüz ve saygılı bir oyun için şimdiden teşekkürler.")
            say_gold("YenidenMt2")
            pc.setqf("basic_weapon",1)
            set_state(__COMPLETE__)

        end
    end
    state __COMPLETE__ begin
    end
end
 
Son düzenleme:
iyide degiştirmemişsin hala duruyor
bunu
Kod:
when login with pc.get_level() >= 0 begin

bunun ile degiştirmen gerek
Kod:
when login with pc.getqf("basic_weapon") == 0 begin
 
iyide degiştirmemişsin hala duruyor
bunu
Kod:
when login with pc.get_level() >= 0 begin

bunun ile degiştirmen gerek
Kod:
when login with pc.getqf("basic_weapon") == 0 begin
Questin son durumu bu 1 level hesaplar ışınlanınca hala tekrardan başlangıç itemleri alıyor.
Lua (Quest):
quest iteme_inceput begin
    state start begin
        when login with pc.getqf("basic_weapon") == 0 begin
        timer("starter", 0)
        end
            when starter.timer begin
            notice_all("Yeni Oyuncumuz " .. pc.get_name() .. " Aramıza Katılmıştır!")
            notice_all("Hoşgeldin. " .. pc.get_name() .. " ")
            say_title("YenidenMt2'ye Hoşgeldin "..pc.get_name()..".")
            say("Tüm soru ve sorunlarınızı destek sisteminden")
            say(" veya discord adresimizden bize iletebilirsiniz.")
            say("Eski Metin2 hazzını YenidenMt2'yle yaşamaya")
            say("Tekrardan hoşgeldiniz! (YenidenMt2 Yönetim Takımı)")
            say("")
            wait()
            say_title("Geri döndüğün için bunları veriyorum.")
            say("")
            pc . give_item2 ( "50053" , 1 )
            pc.change_alignment(10)
            horse . set_level ( 30 )
            horse . ride ( )
            horse.ride()   
            say_reward ( "Kazanmak İçin Herşeyi Yap." )
            say_reward ( "Tekrar Hoşgeldin." )   
            pc . change_money ( 100000 )
            pc . set_skill_level ( 131 , 59 )
            pc . set_skill_level ( 137 , 59 )
            pc . set_skill_level ( 138 , 59 )
            pc . set_skill_level ( 139 , 59 )
            pc . set_skill_level ( 140 , 59 )
            pc . give_item2 ( "13009" , 1 )
            pc . give_item2 ( "14009" , 1 )
            pc . give_item2 ( "15009" , 1 )
            pc . give_item2 ( "16009" , 1 )
            pc . give_item2 ( "17009" , 1 )
            pc . give_item2 ( "70038" , 1 )
            pc . give_item2 ( "72725" , 1 )
            pc . give_item2 ( "72729" , 1 )
            pc . give_item2 ( "40002" , 1 )
            pc . give_item2 ( "27112" , 200 )
            pc . give_item2 ( "71050" , 200 )
            if pc . job == 0 then
            pc . give_item2 ( "19" , 1 )
            pc . give_item2 ( "72701" , 1 )
            pc . give_item2 ( "12209" , 1 )
            pc . give_item2 ( "11209" , 1 )
            say_reward ( "Savaşççı İtemleri verildi." )
            elseif pc . job == 1 then
            pc . give_item2 ( "1009" , 1 )
            pc . give_item2 ( "72701" , 1 )
            pc . give_item2 ( "12349" , 1 )
            pc . give_item2 ( "11409" , 1 )
            say_reward ( "Ninja İtemleri verildi." )
            elseif pc . job == 2 then
            pc . give_item2 ( "19" , 1 )
            pc . give_item2 ( "72701" , 1 )
            pc . give_item2 ( "12489" , 1 )
            pc . give_item2 ( "11609" , 1 )
            say_reward ( "Sura İtemleri verildi." )
            elseif pc . job == 3 then
            pc . give_item2 ( "7009" , 1 )
            pc . give_item2 ( "72701" , 1 )
            pc . give_item2 ( "12629" , 1 )
            pc . give_item2 ( "11809" , 1 )
            say_reward ( "Shaman İtemleri verildi." )
            end
            say("")
            say("Küfürsüz ve saygılı bir oyun için şimdiden teşekkürler.")
            say_gold("YenidenMt2")
            pc.setqf("basic_weapon",1)
            set_state(__COMPLETE__)

        end
    end
    state __COMPLETE__ begin
    end
end
 
Hatta şöyle düzeltiyim bu questi okuttuktan sonra açılan yeni hesaplar alıyor yeniden itemleri ondan önce açılan hesaplar almıyor.
 
Olması gereken bu diye biliyorum eger aktif bir serveriniz yok ise yani oyuncuların oldugu hesapları silip tekrar açabilirsin.
 
Son düzenleme:
Biraz düzenleme yaptım ve sorunu çözdüm sorunsuz questi atıyorum konu kapatılabilir. @Whistle
Lua (Quest):
quest give_basic_weapon begin
    state start begin
        when login begin
            if pc.getqf("basic_weapon") == 0 then
                pc.setqf("basic_weapon", 1)

                if pc.job == 0 then
                pc . give_item2 ( "19" , 1 )
                pc . give_item2 ( "72701" , 1 )
                pc . give_item2 ( "12209" , 1 )
                pc . give_item2 ( "11209" , 1 )
                pc . give_item2 ( "13009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "14009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "15009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "16009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "17009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "70038" , 1 )
                pc . give_item2 ( "72725" , 1 )
                pc . give_item2 ( "72729" , 1 )
                pc . give_item2 ( "40002" , 1 )
                pc . give_item2 ( "27112" , 200 )
                pc . give_item2 ( "71050" , 200 )
                pc . give_item2 ( "50053" , 1 )
                pc.change_alignment(10)
                horse . set_level ( 30 )
                horse . ride ( )
                horse.ride()
                pc . set_skill_level ( 131 , 59 )
                pc . set_skill_level ( 137 , 59 )
                pc . set_skill_level ( 138 , 59 )
                pc . set_skill_level ( 139 , 59 )
                pc . set_skill_level ( 140 , 59 )
                    say("YenidenMt2'ye Hoşgeldin")
                    say("Lütfen oyunculara ve yetkililere saygılı olun!")
                    say("Unutmayın hile veya bug durumunda ceza alırsınız!")

                elseif pc.job == 1 then
                pc . give_item2 ( "1009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "72701" , 1 )
                pc . give_item2 ( "12349" , 1 )
                pc . give_item2 ( "11409" , 1 )
                pc . give_item2 ( "13009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "14009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "15009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "16009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "17009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "70038" , 1 )
                pc . give_item2 ( "72725" , 1 )
                pc . give_item2 ( "72729" , 1 )
                pc . give_item2 ( "40002" , 1 )
                pc . give_item2 ( "27112" , 200 )
                pc . give_item2 ( "71050" , 200 )
                pc . give_item2 ( "50053" , 1 )
                pc.change_alignment(10)
                horse . set_level ( 30 )
                horse . ride ( )
                horse.ride()
                pc . set_skill_level ( 131 , 59 )
                pc . set_skill_level ( 137 , 59 )
                pc . set_skill_level ( 138 , 59 )
                pc . set_skill_level ( 139 , 59 )
                pc . set_skill_level ( 140 , 59 )
                    say("YenidenMt2'ye Hoşgeldin")
                    say("Lütfen oyunculara ve yetkililere saygılı olun!")
                    say("Unutmayın hile veya bug durumunda ceza alırsınız!")

                elseif pc.job == 2 then
                pc . give_item2 ( "19" , 1 )
                pc . give_item2 ( "72701" , 1 )
                pc . give_item2 ( "12489" , 1 )
                pc . give_item2 ( "11609" , 1 )
                pc . give_item2 ( "13009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "14009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "15009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "16009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "17009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "70038" , 1 )
                pc . give_item2 ( "72725" , 1 )
                pc . give_item2 ( "72729" , 1 )
                pc . give_item2 ( "40002" , 1 )
                pc . give_item2 ( "27112" , 200 )
                pc . give_item2 ( "71050" , 200 )
                pc . give_item2 ( "50053" , 1 )
                pc.change_alignment(10)
                horse . set_level ( 30 )
                horse . ride ( )
                horse.ride()
                pc . set_skill_level ( 131 , 59 )
                pc . set_skill_level ( 137 , 59 )
                pc . set_skill_level ( 138 , 59 )
                pc . set_skill_level ( 139 , 59 )
                pc . set_skill_level ( 140 , 59 )
                    say("YenidenMt2'ye Hoşgeldin")
                    say("Lütfen oyunculara ve yetkililere saygılı olun!")
                    say("Unutmayın hile veya bug durumunda ceza alırsınız!")

                elseif pc.job == 3 then
                pc . give_item2 ( "7009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "72701" , 1 )
                pc . give_item2 ( "12629" , 1 )
                pc . give_item2 ( "11809" , 1 )
                pc . give_item2 ( "13009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "14009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "15009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "16009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "17009" , 1 )
                pc . give_item2 ( "70038" , 1 )
                pc . give_item2 ( "72725" , 1 )
                pc . give_item2 ( "72729" , 1 )
                pc . give_item2 ( "40002" , 1 )
                pc . give_item2 ( "27112" , 200 )
                pc . give_item2 ( "71050" , 200 )
                pc . give_item2 ( "50053" , 1 )
                pc.change_alignment(10)
                horse . set_level ( 30 )
                horse . ride ( )
                horse.ride()
                pc . set_skill_level ( 131 , 59 )
                pc . set_skill_level ( 137 , 59 )
                pc . set_skill_level ( 138 , 59 )
                pc . set_skill_level ( 139 , 59 )
                pc . set_skill_level ( 140 , 59 )
                    say("YenidenMt2'ye Hoşgeldin")
                    say("Lütfen oyunculara ve yetkililere saygılı olun!")
                    say("Unutmayın hile veya bug durumunda ceza alırsınız!")
                end
            end
        end
    end
end
 
Son düzenleme:
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst