merhaba benim give questim şu şekilde tr karakter ve select ekranı kullanıyorum ama ekrana takılıyor tekrar karakter attığımda gidiyor.
Linkleri görebilmek için
giriş yap veya kayıt ol.
,,bahsettiğiniz tam olarak şumu acabaPasteden kodlara bakınca fonksiyonları yazarken ayrı yazılmış yani şöyle;
pc . give_item bu noktaları birleştirip dener misin?
Ek olarak oyundaki diğer questlerde aynı sorun var mı?
def OnPressEscapeKey(self):
def OnPressEscapeKey(self):
if None != self.btnNext:
if event.BUTTON_TYPE_CANCEL == self.nextButtonType:
event.SelectAnswer(self.descIndex, 254)
self.CloseSelf()
elif event.BUTTON_TYPE_DONE == self.nextButtonType:
self.CloseSelf()
elif event.BUTTON_TYPE_NEXT == self.nextButtonType:
event.SelectAnswer(self.descIndex, 254)
self.CloseSelf()
else:
event.SelectAnswer(self.descIndex, entire_questbutton_number -1 )
self.nextbutton = None
self.prevbutton = None
self.CloseSelf()
return True
TR select ekranı olduğu için quest yazıları ekranda takılı kalıyor.Bunları aynen uygulayın.
Root.eix/epk > uiquest.py (notepad++)
Arat;
Kod:def OnPressEscapeKey(self):
Komple Değiştir;
Kod:def OnPressEscapeKey(self): if None != self.btnNext: if event.BUTTON_TYPE_CANCEL == self.nextButtonType: event.SelectAnswer(self.descIndex, 254) self.CloseSelf() elif event.BUTTON_TYPE_DONE == self.nextButtonType: self.CloseSelf() elif event.BUTTON_TYPE_NEXT == self.nextButtonType: event.SelectAnswer(self.descIndex, 254) self.CloseSelf() else: event.SelectAnswer(self.descIndex, entire_questbutton_number -1 ) self.nextbutton = None self.prevbutton = None self.CloseSelf() return True
1274 eklentisini görüntüle
Yes
şunun gibi. Düzenleyip tekrar deneyin. Olmazsa sitemizde hazır bi quest olacaktı. Size onu veririm. Ondan düzenlemeleri yaparsınız.Lua (Quest):pc.give_item2("16009", 1)
Hangi files & pack kullanıyorsunuz ? Bakalım neymiş derdi locale_tr ile alakalıda olabilir.
Quest sağlam sorunu yok vermiş olduğum kodlarda da değiştirdim bi sorun yaratmıyor sizin pack'te okey kart gibi şeyler var mı acaba ? rook.eix/epk atarsanız anlayabiliriz bunun olma sebebi kod işlevlerinde sorun olması pack içerisinde neler var hangi sistemler var bilemiyorum bakmam gerek.
quest baslangic begin
state start begin
when login with pc.getqf("yeni_basladim") == 0 begin
oyuncu_isim = pc.get_name()
say_title("Bilgilendirme:")
say("")
say("Oyunumuza hoş geldiniz, "..oyuncu_isim)
say("Umarız aradığınızı bizim oyunumuzda bulabilirsiniz.")
say("Şimdiden başarmanızı umuyor ve iyi şanslar diliyorum.")
say("Şansa gerçekten ihtiyacınız olacak...")
say("")
baslangic_seviyesi = 1 -- Buraya başlangıç seviyesini yazın.
at_seviyesi = 21 -- Buraya vereceğiniz at seviyesini yazın.
baslangic_parasi = 500000 -- Buraya vereceğiniz başlangıç yang miktarını yazın.
baslangic.baslangicSeviyeAyarla(baslangic_seviyesi)
horse.set_level(at_seviyesi)
pc.give_gold(baslangic_parasi)
horse.summon()
horse.ride()
karakterSinif = pc.get_job()
-- HER KARAKTERE ORTAK VERİLECEK EŞYALARI YADA ÖZELLİKLERİ BURAYA EKLEYİN
pc.give_item2(71085,200)
pc.give_item2(71084,200)
pc.give_item2(72701,1)
pc.give_item2(72726,1)
pc.give_item2(72730,1)
pc.give_item2(27105,200)
pc.give_item2(27112,200)
pc.give_item2(70057,200)
pc.give_item2(40002,1)
pc.give_item2(50053,1)
-- HER KARAKTERE ORTAK VERİLECEK EŞYALARI YADA ÖZELLİKLERİ BURAYA EKLEYİN
oyuncu_imp = pc.get_empire()
if karakterSinif == 0 or karakterSinif == 4 then -- SAVAŞÇI
-- SAVAŞÇIYA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK
pc.give_item2("19") -- Kılıç
pc.give_item2("3009") -- Mızrak
pc.give_item2("11209") -- Zırh
pc.give_item2("14009") -- Bilezik
pc.give_item2("17009") -- Küpe
pc.give_item2("16009") -- Kolye
pc.give_item2("13009") -- Kalkan
pc.give_item2("15009") -- Ayakkabı
pc.give_item2("12209") -- Kask
-- SAVAŞÇIYA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK
elseif karakterSinif == 1 or karakterSinif == 5 then -- NİNJA
-- NİNJAYA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK
pc.give_item2("1009") -- Kılıç
pc.give_item2("2009") -- Mızrak
pc.give_item2("8009") -- OK
pc.give_item2("11409") -- Zırh
pc.give_item2("14009") -- Bilezik
pc.give_item2("17009") -- Küpe
pc.give_item2("16009") -- Kolye
pc.give_item2("13009") -- Kalkan
pc.give_item2("15009") -- Ayakkabı
pc.give_item2("12349") -- Kask
-- NİNJAYA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK
elseif karakterSinif == 2 or karakterSinif == 6 then -- SURA
-- SURAYA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK
pc.give_item2("19") -- Kılıç
pc.give_item2("11609") -- Zırh
pc.give_item2("14009") -- Bilezik
pc.give_item2("17009") -- Küpe
pc.give_item2("16009") -- Kolye
pc.give_item2("13009") -- Kalkan
pc.give_item2("15009") -- Ayakkabı
pc.give_item2("12489") -- Kask
-- SURAYA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK
elseif karakterSinif == 3 or karakterSinif == 7 then -- ŞAMAN
-- ŞAMANA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK
pc.give_item2("5009") -- Kılıç
pc.give_item2("7009") -- Mızrak
pc.give_item2("11809") -- Zırh
pc.give_item2("14009") -- Bilezik
pc.give_item2("17009") -- Küpe
pc.give_item2("16009") -- Kolye
pc.give_item2("13009") -- Kalkan
pc.give_item2("15009") -- Ayakkabı
pc.give_item2("12629") -- Kask
-- ŞAMANA VERİLECEK EŞYALAR YADA ÖZELLİKLER BURAYA EKLENECEK
end
notice_all("Duyuru: "..oyuncu_isim.." isimli oyuncu "..baslangic.imparatorlukKontrol(tonumber(oyuncu_imp)).." İmparatorluğuna "..baslangic.oyuncuSinifi(pc.get_job()).." olarak katılmıştır.")
pc.setqf("yeni_basladim",1)
end
-- FONKSİYONLAR
--- Seviye verme fonksiyonu BlackForce ye aittir.
function baslangicSeviyeAyarla(gelen_seviye_degeri)
gelenSeviye = gelen_seviye_degeri
oyuncu_seviyesi = pc.get_level()
if oyuncu_seviyesi > gelenSeviye then
return
else
seviyeFark = gelenSeviye - oyuncu_seviyesi
for i=1,seviyeFark,1 do
gerekliTecrube = pc.get_next_exp()
tecrubeYukle = gerekliTecrube
pc.give_exp2(tecrubeYukle)
end
end
end
--- Seviye verme fonksiyonu BlackForce ye aittir.
function imparatorlukKontrol(gelen_imp_degeri)
imp = {
[1] = {"Shinsoo"},
[2] = {"Chunjo"},
[3] = {"Jinno"}
}
return imp[gelen_imp_degeri][1]
end
function oyuncuSinifi(gelen_oyuncu_sinifi)
sinif = {
[0] = {"Savasci"},
[4] = {"Savasci"},
[1] = {"Ninja"},
[5] = {"Ninja"},
[2] = {"Sura"},
[6] = {"Sura"},
[3] = {"Şaman"},
[7] = {"Şaman"}
}
return sinif[gelen_oyuncu_sinifi][1]
end
end
end