Genişletilmiş Depo Sistemi

aditus255

Üye
Üye
Mesaj
95
Çözümler
3
Beğeni
46
Puan
416
Ticaret Puanı
0
71009 No'lu Item kullanılabilir hale getirmeyi göstereceğim bu konumda
unique_item dosyasından ne olduğunu görebilirsiniz fazla uzatmayı sevmiyorum

Kısaca bir açıklama geçecek olur isek Deponuzun ekstra 2 depolama alanına daha sahip olmasını sağlar.
Eski bir sistem oyüzden yeni fileslere eklemenizi tavsiye etmiyorum hani eski tarz emek açacak olursanız ona uygularsınız yani şimdi düşünmek gerekirse wslik bi filese gidip eklerseniz çok komik olacaktır :)

Neyse çok uzattım sistemide anlattığıma göre aktif etmeyi gösteriyorum

input_db.cpp açılır
BYTE bSize = 3;

yazan yer

BYTE bSize = 1;​

Son olarak şuralar şu şekilde olucak

// ADD_PREMIUM

if (d->GetCharacter()->GetPremiumRemainSeconds(PREMIUM_SAFEBOX) > 0 ||

d->GetCharacter()->IsEquipUniqueGroup(UNIQUE_GROUP_LARGE_SAFEBOX))

bSize = 1;

// END_OF_ADD_PREMIUM

Ve tabiki inaktif olanları aktif hale getiriyoruz ;

şunları aktif hale getirin

if (d->GetCharacter()->IsEquipUniqueItem(UNIQUE_ITEM_SAFEBOX_EXPAND))

bSize = 3; // â°íÈ®Àå±Ç


birde 1. LoadSafebox değil 2. olan

d->GetCharacter()->LoadSafebox

build ettikten sonra sistemden ss ler


depo genişletmesine sahip olmayan bir karakterin deposu

WXXoD4.png


depo genişletme itemine sahip olan bir karakterin itemi giydikten sonra deposu

r00y1a.png


Taktığım itemin envanterdeki görüntüsü ;

YddVO2.png



 
Geri
Üst