- Mesaj
- 678
- Çözümler
- 30
- Beğeni
- 181
- Puan
- 604
- Ticaret Puanı
- 0
İstediğiniz resimleri atıcağım fakat suanda başka bir error ile uğraşıyorum sistem eklemede de unique_ptr sorunları veriyor bir türlü çözemedim.long int warninglerini %ld yerine %d yap (config.cpp)
sende varolan signed and unsigned integer hataları sıkıntı çıkarmaz ancak yine de çözmek istiyorsan kod bloğunu göstermen gerekir.
cryptopp warningleri çözülmez çünkü kendi yapımcılarının tasarlarıdığı bir library o. warning almanın nedeni büyük ihtimal cryptopp u c++17 veya daha üst sürüm ile derliyor olman..
İstediğiniz resimleri atıcağım fakat suanda başka bir error ile uğraşıyorum sistem eklemede de unique_ptr sorunları veriyor bir türlü çözemedim.
6108 eklentisini görüntüle
Ekledim en üst'deki include'lerin üstüne fakat yine aynı hatayı verdiunique_ptr hatası aldığın dosyalara
#include <memory>
ekle.
Ekledim en üst'deki include'lerin üstüne fakat yine aynı hatayı verdi
Tam olarak sürüm ney bilmiyorum Açıcakcası xd ama onu std::move böyle değiştirip tekrar denedim ama yine olmadı sorunun çözümü nasıl olabilir sizce?
evet sorunu çözdü teşekkürler <3makefile de CFLAG kısmında yazar : -std= ??
std::move falan anlamsız denemeler, c++11 kullanmıyorsan std::unique_ptr yerine std::auto_ptr kullan
evet sorunu çözdü teşekkürler <3
Eklediğim sistem Lonca istatistik sistemi ; söylediğin hataları almamak için ne yapmamz gerek? Memory Leak Hakkında bilgilendirici bir video veya forum konusu varmdır?bu arada auto_ptr kullanırsan büyük ihtimal sistem memory leak yapacak.
fonksiyonu kullanırken ayrılan belleği silmen gerekir, hangi sistemi kurmaya çalışıyorsun bilmiyorum ama sistemi yazan kişi unique_ptr olarak yazdıysa ve sen auto_ptr kullanıcaksan garanti memory leak yapıp serverin oyuncu sayısına bağlı bellek şişip, kanal overflow hatası ve core verip kapanacaktır..
db.cpp ile alakalı fotoğraflar ;long int warninglerini %ld yerine %d yap (config.cpp)
sende varolan signed and unsigned integer hataları sıkıntı çıkarmaz ancak yine de çözmek istiyorsan kod bloğunu göstermen gerekir.
cryptopp warningleri çözülmez çünkü kendi yapımcılarının tasarlarıdığı bir library o. warning almanın nedeni büyük ihtimal cryptopp u c++17 veya daha üst sürüm ile derliyor olman..
Auto ptrde bellekten veriyi işlem sonunda siler zaten. Kendi bir array p veya pointer oluşturmadığı için memory leak'lik bir durum söz konusu değil. Unique_ptr ve auto_ptr arasında bir fark yok 2si de smart pointer'dır. Nerden alıyorsunuz bu bilgileri anlamadım gitti.bu arada auto_ptr kullanırsan büyük ihtimal sistem memory leak yapacak.
fonksiyonu kullanırken ayrılan belleği silmen gerekir, hangi sistemi kurmaya çalışıyorsun bilmiyorum ama sistemi yazan kişi unique_ptr olarak yazdıysa ve sen auto_ptr kullanıcaksan garanti memory leak yapıp serverin oyuncu sayısına bağlı bellek şişip, kanal overflow hatası ve core verip kapanacaktır..
Eklediğim sistem Lonca istatistik sistemi ; söylediğin hataları almamak için ne yapmamz gerek? Memory Leak Hakkında bilgilendirici bir video veya forum konusu varmdır?
db.cpp ile alakalı fotoğraflar ;
config.cpp hataları çözüldü diğerleri kaldı tek
Auto ptrde bellekten veriyi işlem sonunda siler zaten. Kendi bir array p veya pointer oluşturmadığı için memory leak'lik bir durum söz konusu değil. Unique_ptr ve auto_ptr arasında bir fark yok 2si de smart pointer'dır. Nerden alıyorsunuz bu bilgileri anlamadım gitti.
Auto_ptr kendisine atanan şey aktarılana kadar kullanılır, işlem bittiğinde başka bir yere devredilirse veri auto_ptr ile oluşturulan pointer null (0) olur
unique_ptr
std::unique_ptr was developed in C++11 as a replacement for std::auto_ptr.
unique_ptr is a new facility with similar functionality, but with improved security (no fake copy assignments), added features (deleters) and support for arrays. It is a container for raw pointers. It explicitly prevents copying of its contained pointer as would happen with normal assignment i.e. it allows exactly one owner of the underlying pointer.
So, when using unique_ptr there can only be at most one unique_ptr at any one resource and when that unique_ptr is destroyed, the resource is automatically claimed. Also, since there can only be one unique_ptr to any resource, so any attempt to make a copy of unique_ptr will cause a compile-time error.
Doğru, aralarında fark yok demek istemedim sadece 2sinin de smart pointer olduğunu vurguladımİkisininde smart pointer olduğu doğru fakat aralarında fark olmadığını söylemek yanlış, unique_ptr çok daha kullanışlıdır ayrıca daha güvenlidir.
Eklediğim sistem Lonca istatistik sistemi ; söylediğin hataları almamak için ne yapmamz gerek? Memory Leak Hakkında bilgilendirici bir video veya forum konusu varmdır?
db.cpp ile alakalı fotoğraflar ;
config.cpp hataları çözüldü diğerleri kaldı tek
m_sql.AsyncQuery (sQuery.substr (0, sQuery.find_first_of (";") == std::string::npos ? sQuery.length(): sQuery.find_first_of (";")).c_str());
return m_sql_direct.DirectQuery (sQuery.substr (0, sQuery.find_first_of (";") == std::string::npos ? sQuery.length(): sQuery.find_first_of (";")).c_str());
if ((unsigned)item->GetSocket(0) >= _countof(aApplyInfo))
DeniyorumDB.cpp 90.Satır bununla değiştir ;
C++:m_sql.AsyncQuery (sQuery.substr (0, sQuery.find_first_of (";") == std::string::npos ? sQuery.length(): sQuery.find_first_of (";")).c_str());
103.Satır bununla değiştir ;
C++:return m_sql_direct.DirectQuery (sQuery.substr (0, sQuery.find_first_of (";") == std::string::npos ? sQuery.length(): sQuery.find_first_of (";")).c_str());
Char_item.cpp 5166. bununla değiştir ;
C++:if ((unsigned)item->GetSocket(0) >= _countof(aApplyInfo))
Auto ptrde bellekten veriyi işlem sonunda siler zaten. Kendi bir array p veya pointer oluşturmadığı için memory leak'lik bir durum söz konusu değil. Unique_ptr ve auto_ptr arasında bir fark yok 2si de smart pointer'dır. Nerden alıyorsunuz bu bilgileri anlamadım gitti.
Auto_ptr kendisine atanan şey aktarılana kadar kullanılır, işlem bittiğinde başka bir yere devredilirse veri auto_ptr ile oluşturulan pointer null (0) olur