Çözüldü Game Src Build

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

CalvinGiorgio

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Üye
Mesaj
669
Çözümler
14
Beğeni
86
Puan
539
Ticaret Puanı
0
1621625449181.png

char_item.cpp (düzenlemiş olduğum):
Linkleri görebilmek için giriş yap veya kayıt ol.

Hatanın ne olduğunu anlamadım düzeltip atabilicek ve hatanın neden kaynakladığını söyleyebilicek varsa sevinirim. Boşuk aşağı yukarı felan yaptım olmadı. else'den kaynaklı ama anlıyamadım
 
Çözüm
C++:
if (item->IsDragonSoul())
    {
        item->AddToCharacter(this, TItemPos(DRAGON_SOUL_INVENTORY, pos));
#ifdef ENABLE_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
    else if (item->IsSkillBook())
        item->AddToCharacter(this, TItemPos(SKILL_BOOK_INVENTORY, pos));
    else if (item->IsUpgradeItem())
        item->AddToCharacter(this, TItemPos(UPGRADE_ITEMS_INVENTORY, pos));
    else if (item->IsStone())
        item->AddToCharacter(this, TItemPos(STONE_INVENTORY, pos));
    else if (item->IsBox())
        item->AddToCharacter(this, TItemPos(BOX_INVENTORY, pos));
    else if (item->IsEfsun())
        item->AddToCharacter(this, TItemPos(EFSUN_INVENTORY, pos));
    else if (item->IsCicek())
        item->AddToCharacter(this, TItemPos(CICEK_INVENTORY...
C++:
if (item->IsDragonSoul())
    {
        item->AddToCharacter(this, TItemPos(DRAGON_SOUL_INVENTORY, pos));
#ifdef ENABLE_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
    else if (item->IsSkillBook())
        item->AddToCharacter(this, TItemPos(SKILL_BOOK_INVENTORY, pos));
    else if (item->IsUpgradeItem())
        item->AddToCharacter(this, TItemPos(UPGRADE_ITEMS_INVENTORY, pos));
    else if (item->IsStone())
        item->AddToCharacter(this, TItemPos(STONE_INVENTORY, pos));
    else if (item->IsBox())
        item->AddToCharacter(this, TItemPos(BOX_INVENTORY, pos));
    else if (item->IsEfsun())
        item->AddToCharacter(this, TItemPos(EFSUN_INVENTORY, pos));
    else if (item->IsCicek())
        item->AddToCharacter(this, TItemPos(CICEK_INVENTORY, pos));
#endif
    }
bunu aşağıdaki ile değiştirin düzelir

C++:
    if (item->IsDragonSoul())
        item->AddToCharacter(this, TItemPos(DRAGON_SOUL_INVENTORY, pos));
#ifdef ENABLE_SPLIT_INVENTORY_SYSTEM
    else if (item->IsSkillBook())
        item->AddToCharacter(this, TItemPos(SKILL_BOOK_INVENTORY, pos));
    else if (item->IsUpgradeItem())
        item->AddToCharacter(this, TItemPos(UPGRADE_ITEMS_INVENTORY, pos));
    else if (item->IsStone())
        item->AddToCharacter(this, TItemPos(STONE_INVENTORY, pos));
    else if (item->IsBox())
        item->AddToCharacter(this, TItemPos(BOX_INVENTORY, pos));
    else if (item->IsEfsun())
        item->AddToCharacter(this, TItemPos(EFSUN_INVENTORY, pos));
    else if (item->IsCicek())
        item->AddToCharacter(this, TItemPos(CICEK_INVENTORY, pos));
#endif
 
En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş:
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst