Çözüldü Game.py

Bu konu çözüme ulaştırılmıştır. Çözüm için konuya yazılan tüm yorumları okumayı unutmayın. Eğer konudaki yorumlar sorununuzu çözmediyse yeni bir konu açabilirsiniz.
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.

notivi64

Üye
Üye
Mesaj
62
Çözümler
6
Beğeni
31
Puan
694
Ticaret Puanı
0
Selamlar,


game.py icine hangi kodu eklersem hep hata aliyorum. Anlatimlarin icinde yazili olan herseyi dogru yapiyorum. Sadece game.py icine eklediklerimde sorun oluyo.

Neden olabilir ?
 
Çözüm
Tab hatası yüzünden olabilir.
Bende ilk kez python ile uğraşınca buna anlam verememiştim. :D

Şu videoya bakmanızı tavsiye ederim;

Whistle'nin önerdiği video da yararlı emeğine sağlık. Kısacası koda ait alt fonksiyonlar çalışırken 1 tab boşluk bırakılıyor. Buna göre düzenlesen bile çözeceğini düşünüyorum. Hemen örnek bir şey yapıp yardımcı olayım daha rahat kavraman için.

Bu işlere girmeden temel düzeyde ilgili dilllerle alakalı ders dinlemenizi tavsiye ederim.


Python:
class Anlatim(Deneme): ## Buraya bir class oluşturduk, bunun altına yazacağımız her fonksiyon class Anlatım adı altında çağırılıcaktır. Yukarıda da dediğim gibi alt fonksiyonlarda 1 tab boşluk bıraka bıraka gidiyoruz. Yani classın altına bir şey...
Tab hatası yüzünden olabilir.
Bende ilk kez python ile uğraşınca buna anlam verememiştim. :D

Şu videoya bakmanızı tavsiye ederim;
 
Tab hatası yüzünden olabilir.
Bende ilk kez python ile uğraşınca buna anlam verememiştim. :D

Şu videoya bakmanızı tavsiye ederim;

Whistle'nin önerdiği video da yararlı emeğine sağlık. Kısacası koda ait alt fonksiyonlar çalışırken 1 tab boşluk bırakılıyor. Buna göre düzenlesen bile çözeceğini düşünüyorum. Hemen örnek bir şey yapıp yardımcı olayım daha rahat kavraman için.

Bu işlere girmeden temel düzeyde ilgili dilllerle alakalı ders dinlemenizi tavsiye ederim.


Python:
class Anlatim(Deneme): ## Buraya bir class oluşturduk, bunun altına yazacağımız her fonksiyon class Anlatım adı altında çağırılıcaktır. Yukarıda da dediğim gibi alt fonksiyonlarda 1 tab boşluk bıraka bıraka gidiyoruz. Yani classın altına bir şey eklemek istersek 1 tab boşlukla ekliyeceğiz

    def Anlatim1(self): ## 1 tab boşluğu bıraktık. Şimdi bu def'in içine yazıcağımız fonksiyonları eğer Anlatim1'in içinde çalıştırmak istersek yine 1 tab boşluk bırakmamız gerekmekte.

        self.Anlatim2= None ## Buraya eklediğimiz kod Anlatim1'in altında çalışıcaktır. Eğer Anlatim1'in altına 1 tab bırakmadan eklersek ne olur ?
    self.Anlatim2 = None ## Eğer böyle eklerseniz dediğiniz gibi syntax almaya devam edersiniz. Bu işlere girmeden temel düzeyde ilgili dilllerle alakalı ders dinlemenizi tavsiye ederim. Devam edelim

        if.BlaBla == None:  ## Buraya bir if bloğu oluşturduk bu herhangi bir şey olabilirdi; for, else, else if gibi. Yine aynı şekilde if'in koşulunu sağlamasını istediğiniz kodu if'in altına 1 tab bırakarak çalıştırıcaksınız.

            BlaBla == SetDialog.BlaBla() ## Buraya eklediğimiz kod if'i sağlar. alt alta oluşabilir örneğin


## Bu şekilde alt alta da if'ler çalıştırılabilir. Eğer şu üstte dediğimi dikkate alırsan yararına olur


        if app.ENABLE_ANLATIM_1:
            self.anlatim1 = uianlatim.AnlatimSystem_Main()
            if (app.ENABLE_ANLATIM_2):
                self.anlatim1.SetItemToolTip(self.interface.tooltipAnlatim2)
 
Çözüm
Durum
İçerik kilitlendiği için mesaj gönderimine kapatıldı.
Geri
Üst