S salih5253baba Yasaklanmış Üye Cezalı Mesaj 37 Beğeni 2 Puan 411 Ticaret Puanı 0 25 Haziran 2023 #1 Bilgisayarımı Açtım FreeBSD Girerken Böyle bi hata ekranı geliyor Ne yaptıysam başlatamadım FreeBSD Yi Cözüm yolu Varmıdır icinde onemli dosyalar var Dosya Eklentileri 313131.webp 9,1 KB · Gösterim: 143
Bilgisayarımı Açtım FreeBSD Girerken Böyle bi hata ekranı geliyor Ne yaptıysam başlatamadım FreeBSD Yi Cözüm yolu Varmıdır icinde onemli dosyalar var
sharap MT Üye MT Üye Mesaj 387 Çözümler 19 Beğeni 169 Puan 529 Ticaret Puanı 0 25 Haziran 2023 #2 Çok bilgim yok ama acaba frbsd 32 bit iken siz 64 bit olarakmı çalıştırmaya çalışıyorsunuz? Upvote 0 Downvote
S salih5253baba Yasaklanmış Üye Cezalı Mesaj 37 Beğeni 2 Puan 411 Ticaret Puanı 0 25 Haziran 2023 #3 Onunla bi alakası yok hocam farklı bi sroun bu Upvote 0 Downvote
Kaiser Adͥᴍiͣnͫ Admin Süper Üye Geliştirici Yardımsever Üye Mesaj 4.627 Çözümler 456 Beğeni 5.708 Puan 5.349 Ticaret Puanı 0 26 Haziran 2023 #4 Eğer bir elektrik kesintisi vb. sonrasında falan böyle olduysa makine tamamen çöp olmuş demektir. Hiç bir şekilde düzeltilemez. Upvote 0 Downvote
Eğer bir elektrik kesintisi vb. sonrasında falan böyle olduysa makine tamamen çöp olmuş demektir. Hiç bir şekilde düzeltilemez.